Gå til innhold

Rhiannon med spire i magen


Rhiannon

Anbefalte innlegg

Takk alle sammen! :klemmer:

CB-testen sa selvfølgelig også "gravid" :rodmer:

Det har ikke sunket inn ennå, egentlig. Gubben og jeg surrer rundt og fleiper om det, så tror ikke det har sunket inn for han heller. Men plutselig får jeg magekramper, og tar meg i å klage inni meg over det, og tenker "nei, nei, det skal være sånn nå ja, det var sant" :fnise:

Tingeling90: siden alle gode ting er 3, er det snart din tur også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det går nok litt tid før det synker helt inn tror jeg :fnise:

Vi får tidenes fineste julegave i år :rodmer:

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi får tidenes fineste julegave i år :rodmer:

:klemmer:

Åååh, det blir fantastisk :rodmer:

Jeg tenkte i mars at det egentlig var greit om det ikke klaffet nå, for da slapp jeg baby rett før jul. Nå kunne jeg ikke tenkt meg noe annet! Jeg er sååå glad for at det blir baby rett før jul! :fnise:

Vi satt og så på sci-fi film i går, og på et tidspunkt var det en gravid dame som ble bortført. Hun var i uke sju... og så begynte de å stikke sprøyter i magen på henne og sikte en medisinsk lasermaskin av noen sort på magen hennes. Og jeg ligger i armkroken til gubben og tenker "Hei! La babyen hennes være!" Morsinstinktet begynner å slå inn ja :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åååh, det blir fantastisk :rodmer:

Jeg tenkte i mars at det egentlig var greit om det ikke klaffet nå, for da slapp jeg baby rett før jul. Nå kunne jeg ikke tenkt meg noe annet! Jeg er sååå glad for at det blir baby rett før jul! :fnise:

Vi satt og så på sci-fi film i går, og på et tidspunkt var det en gravid dame som ble bortført. Hun var i uke sju... og så begynte de å stikke sprøyter i magen på henne og sikte en medisinsk lasermaskin av noen sort på magen hennes. Og jeg ligger i armkroken til gubben og tenker "Hei! La babyen hennes være!" Morsinstinktet begynner å slå inn ja :fnise:

Hihi, du er søt :Nikke:

Det var faktisk tanken min også, ville ikke ha baby sent på året, ville ikke vært foruten nå, storgleder meg til jul :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis med søt ticker, Rhiannon!

Åh, som jeg har lyst til å følge i deres fotspor, damer!!! :hoppendeglad:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kikket akkurat på egen babyticker og tenkte "jammen, er det meg det gjelder? Det er faktisk meg det gjelder gitt! Så kult!"

:fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er egentlig i fin form :) Symptommessig er det vel bare magekramper (les: "menssmerter") som har dukket opp foreløpig. Og så har jeg gått med stive brystvorter i halvannen uke :fnise: gubben synes akkurat det er innmari kult!

Regner med at det dukker opp flere symptomer etter hvert. Gleder meg til å gjennomgå dem kjenner jeg, blir på en måte mer ekte da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er egentlig i fin form :) Symptommessig er det vel bare magekramper (les: "menssmerter") som har dukket opp foreløpig. Og så har jeg gått med stive brystvorter i halvannen uke :fnise: gubben synes akkurat det er innmari kult!

Regner med at det dukker opp flere symptomer etter hvert. Gleder meg til å gjennomgå dem kjenner jeg, blir på en måte mer ekte da :)

Stive brystvorter og ja :fnise:

hos meg ser det ut til at den ene puppen har bestemt seg for å vokse, så jeg har to helt forskjellige pupper nå :gjeiper:

Er egentlig veldig betryggende å kjenne at man har symptomer, selv om man sitter der med den verste kvalmen, så er det så innmari godt og veldig verdt det :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tingeling90: siden alle gode ting er 3, er det snart din tur også :)

Hehe, jeg sier ikke nei takk til det... Men vi får se :) Hadde vert fint, men har lert meg å ta det litt med ro å ikke stresse.. Forløbi..

Men er uansett veldi glad for deg! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klemmer: til Tingeling90 :)

Jeg sitter og graver gjennom alt babygarnet mitt for å se om det er noe jeg har lyst til å strikke til lille spire :jepp: Og betaler endelig prisen for at jeg aldri kjøpte mer enn ett eller to nøster av hver kvalitet eller farge! Og ingen oppskrifter som hører til :fnise: fant et deilig mykt baby mohair nøste, men aner ikke om det er komplett. Og så har jeg noe trysilgarn fra europris som er pent, men jeg ikke vet hva jeg kan gjøre med... og et superkult garn som heter snowdrop chunky: http://www.sirdar.co.uk/yarns/babyYarns/chunkyBaby/Snuggly_Snowdrops_Chunky

Det er til og med et babygarn, men kjøpte bare to nøster, og det er rent kunststoff så må være noe som er ment for dekor og ikke for å holde varmen. Ikke lett dette! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ooof, jeg er så uggen! Sitter på jobb med frysninger og stiv nakke, og kjenner meg generelt uffen. Jeg var kvalm da jeg la meg i går, og merker tendenser til det i dag også. Jeg skal egentlig på zumba i dag, men nå får vi se hva det blir til.

Jeg vil ikke ha svangerskapskvalme allerede nå!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er mye bedre i dag, så det var nok mest en mental greie :) Jeg satt og hutra og frøs på jobb, følte meg litt febrilsk, og jo mer du tenker på sånn jo mer plager finner du jo :fnise:

Jeg ser tickeren min er en dag feil eller noe. Får ikke rettet det opp heller. Men er altså 5 uker i morgen :D

Var på zumba i går, første trening med spire :jepp: Jeg har som mål å trene zumba så lenge jeg orker, siden det er såpass lite belastende. Må bare unngå å crunche magen for mye etter hvert. I dag skal jeg i stallen og ha time, det blir spennende å se om hestene merker noe :fnise: Enkelte dyr er jo følsomme for sånt.

Naboen har en hund som vi passer av og til. Denne tispa merker graviditet, spesielt i eieren sin (som har termin i august), så jeg er spent på hvor lenge hemmeligheten holder rundt dem :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå sitter jeg med frysetokter igjen, etter å ha hatt omtrent heteslag når jeg kom på jobb. Så nå har jeg to gensre på... Fant på nettet i går at man kan føle seg kald fram til uke 12, for kroppen jobber med å få opp kroppstemperaturen. Så tydeligvis har jeg fått mitt neste symptom! Og nå begynner magekrampene å gi seg også. Kanskje jeg får alle symptomene etter tur :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg er glovarm til en hver tid jeg, kjære kaller meg for panelovnen sin :fnise:

Det er sant dette med dyrene, vi har jo to kattepuser, den ene vil aldri ligge i fanget til noen og er ikke kosete, men nå kommer den uoppfordret å legger seg til i fanget mitt og koser som bare det :Nikke:

Vet jo ikke om det er fordi jeg er gravid, men kan jo tro at det er noe i det når den katten bare vil ligge for seg selv til vanlig!

Håper du får varmen igjen, ikke noe morsomt å fryse!

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har en pus med gravidradar! :fnise:

Enn så lenge får jeg bare bruke mer klær. Tåler å hutre litt :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, høres ikke godt ut å fryse! Får håpe det ikke varer så legne!

Å få symptomer på tur å orden er vell bedre enn å ha de på likt vell..? ;)

5 Uker i morgen! Gøy da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...