Gå til innhold

Rhiannon med spire i magen


Rhiannon

Anbefalte innlegg

Haha, hurra for råmelk? :closedeyes:

Jeg har 2 andre i "termingruppa" som fikk råmelk i uke 19 og jeg har ikke fått noe enda og straks uke 27 :)

Håper ikke det betyr at melka mi ikke kommer? :overrasket:

Tror iallefall det er helt ok å oppleve råmelk gitt, da vet du iallefall at ting er på vei til å fungere fint :)

Hehe, det var ikke mye da heldigvis. Det kan godt vente noen måneder med å lekke, for å si det sånn... Men det minnet meg på at jeg må se på ammeinnlegg og teste om de som er i ull klør, jeg er så ømfintlig for ull.

Klart du får melk! Alt er normalt, sies det jo :)

Fantastisk historie, Rhiannon! Hoho!!

Og, gratulerer med (overraskende og uforventet :biggrin: ) råmelk!!

UL blir vel spennende! :popcorn:

Spidey-film..? Detta må jeg sjekke ut..

UL blir kanskje litt vel spennende ja, jeg gleder meg egentlig til å være der og få det overstått. Får sommerfugler i magen når jeg tenker på det :) Men det blir nok bra!

Jeg er et ordentlig surrehue for tida! Da vi var på kino på lørdag kunne jeg plutselig ikke finne smågodtet mitt når vi hadde betalt, og var sikker på at jeg hadde glemt det og ikke betalt... og spurte gubben høylydt om han hadde tatt det allerede! Men nei da, stakkars kassadamen hadde satt det på vekta, og der sto det ennå :rodme:

Og i går var jeg i butikken, henta middag for de neste fire dagene... kom til kassa, lastet på -- og fant ikke lommeboka i veska. Den lå hjemme, en busstur unna, etter at jeg brukte kortet til å booke hotell på søndag... Så jeg måtte be unggutten i kassa pent om han kunne legge varene mine tilbake!

Jeg gleder meg til magen begynner å vise, så folk ser at jeg har en unnskyldning for å være helt lost.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

UL i dag.... åååh, jeg er så nervøs. Pulsen går mye fortere enn vanlig, og jeg har vanvittig med sommerfugler i magen.... Kanskje like greit jeg er på jobb, så får jeg annet å tenke på. men kollegaen min som jeg deler kontor med må fint finne seg i at det er Bob Marley på høyttaleren i dag, for jeg må roe nervene :) Tror ikke hun har det største problemet med det akkurat.

:digge:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ååå så spennende!!! Tror du får ei jente:P blir så spennende å se om babyen er frisk og sånt!! lykke til og oppdater her på KG når du har vært der;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gleder meg til update her, Rhiannon!! :smilyblomst:

Skal jeg si gutt da, siden Marielle sier jente? Men jeg har faktisk en knapp på en bitteliten guttebass :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ååå så spennende!!! Tror du får ei jente:P blir så spennende å se om babyen er frisk og sånt!! lykke til og oppdater her på KG når du har vært der;)

Det er det med helsa som bekymrer meg mest, kjenner jeg. Grublet ikke på det før uti forrige uke, før det var jeg helt sikkert på at alt var bra, men nå som vi snart skal finne ut av det blir jeg mer og mer usikker. Den kan egentlig være hvilket kjønn den vil, så lenge den er frisk :)

Blir nok oppdatering i kveldinga ja :)

Gleder meg til update her, Rhiannon!! :smilyblomst:

Skal jeg si gutt da, siden Marielle sier jente? Men jeg har faktisk en knapp på en bitteliten guttebass :)

Gutt hadde vært koselig det :) Så lenge den er frisk!

Jammen er det bra jeg jobber i dag! Jobber på opptakskontor på høgskole, og siden hovedopptaket gikk i går har telefonen ringt og ringt og ringt i dag :) En får ikke mye tid til å tenke på andre ting da!

Føler meg nesten litt guffen som lar kollegaen min sitte alene de siste to timene med telefontid, men hun har lovet meg at jeg blir tilgitt :)

Om en time må jeg gå fra jobb! Rekker å spise lunsj og gå på do og ta telefoner i en halvtime før jeg går :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

UL unnagjort! Vi fikk se en frisk og fin unge med fire hjertekamre og fine former, hvor alt så ut slik det burde. Og dama mente at det mest sannsynlig var --- en GUTT! :babygutt:

Etter å ha kikket han over for å se etter alt det nødvendige, spurte hun om vi ville vite hva det var. For hun hadde sett det, sa hun, det var en gutt. Men hun kunne ikke finne bildet igjen! Hun lette og lette, til det punkt at hun sa at hun hadde vært helt sikker, men siden hun ikke fant det igjen så var hun jammen ikke sikker lenger. "Ikke mal rommet blått ennå!" Og så gav hun seg og begynte å tørke av magen, før hun plutselig sa "nei, vent. Orker du litt til?" Jeg nikker og smiler, og hun gir seg på igjen. Og nå finner hun snoppen på småen :fnise: hun skrev "gutt?" i skjemaet, men hun var nesten helt sikker sa hun.

Jeg liker den ul-dama. Hun sa rare ting som "her ser du hodet på graviditeten, der er øyenhulene". Jeg trodde det var et foster, men tydeligvis var det hodet på graviditeten :) Og når hun ikke fant igjen snoppen, satt hun og sukket og sa "Lille venn" i en veldig oppgitt tone :fnise:

Morkaka ligger foran hos meg, så det kan forklare hvorfor jeg ikke har kjent noe ennå. Og datamaskinen var enig med meg om termindato, så der endret vi ingenting.

:babygutt:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En liten guttebaby!!!! Hoho, var det jeg tenkte! Regner med han er frisk og fin!

Gratulerer, sikkert deilig å se den lille kroppen som spreller inni deg! Kult at UL-dama var utålmodig etter å finne "snoppen" :)

Håper du får kjenne noen bevegelser snart!

Så glad for dere! Ha en kjempefin kveld, Rhiannon!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ÅÅh, herli med en liten guttebaby! Grattulerer! Å ikke minst, faktisk hovedsakli for at lillebaby er frisk å god! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å gratulerer!! Stas med guttebaby:D Virker som om du hadde en veldig hyggelig ULdame! Håper lille gutten snart sparker litt mer! Ingen spark her enda heller!
;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurra for gutt!

Blir små gutte-troll på oss begge da ;)

Og for ei trivelig UL-dame! ;)

høres ut som en herlig opplevelse og et godt minne!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk alle!!! :klemmer:

Ja, det var det med helsa som var best å få vite :) At han fortsatt var der, at han har vokst, at alt så bra ut! Men jeg ville jo helst ha gutt da, så jeg er blid og fornøyd :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I går opplevde jeg min første "fremmede" mageklapper!

Men er usikker på hvor mye hun teller da :) Det var tanten til henne jeg passer hester for, og hun har downs. Så når hun fikk høre av sin søster at jeg hadde en liten baby i magen, ble øynene store og stjerneklare og hun smilte fra øre til øre :) og klappet og klappet, godt over navlen :fnise: Jeg fikk klemmer og kos og masse oppmerksomhet! Så egentlig var det bare søtt :) Og siden hun har Downs på det nivået hun har så regner jeg det omtrent som å få oppmerksomhet fra et lite barn :) Så det var bare koselig!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk telefon fra mor nå, de fant sprinkelseng på fretex :) trenger bare vask så er den så god som ny! 250 kroner! I like :D

Så nå ble senga i orden! Vi skal bruke en kurv som min farfar snekret de første månedene, til han vokser utav den, det blir innmari koselig :) fjerde eller femte ungen som sover i den!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

I går opplevde jeg min første "fremmede" mageklapper!

Men er usikker på hvor mye hun teller da :) Det var tanten til henne jeg passer hester for, og hun har downs. Så når hun fikk høre av sin søster at jeg hadde en liten baby i magen, ble øynene store og stjerneklare og hun smilte fra øre til øre :) og klappet og klappet, godt over navlen :fnise: Jeg fikk klemmer og kos og masse oppmerksomhet! Så egentlig var det bare søtt :) Og siden hun har Downs på det nivået hun har så regner jeg det omtrent som å få oppmerksomhet fra et lite barn :) Så det var bare koselig!

Så morro! :)

Folk med spesielle situasjoner kan være så utrolig sjarmerende iblandt! De er så ærlige :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag skal jeg til kiropraktor og få orden på nakken min :D

Og så må jeg ringe elektriker og få han til å komme på befaring! Og gubben må ringe forsikringsselskapet, siden vi fortsatt har stinkende oljeflekkete gjørmepølete kloakklekkasje i bakhagen etter at de var der for en måned siden og "fikset" det :kjempesinna: Når du har et mål tomt og halve tomta er utilgjengelig fordi kloakksynkegjørma dekker hele plenen, og huset står på den andre halvdelen, er det jammen ikke mye tomt igjen å være ute på! Og når den ene enden av tomta schtinker herfra og til motorveien er det ikke mye fristende å være ute heller... Gubben er stort sett for snill og rasjonell når han snakker med disse folka, jeg hadde dratt dem over rivjernet etter håret. Siden det ikke er den stakkars kundebehandlerens feil at jobben ikke er gjort skikkelig er det kanskje like greit at det er han som ringer...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det høres ut som du har mange planer idag! Får håpe at de kan ordne nakken din da og kjipt med lekkasjen i hagen din !! Selvom om her på vestlandet regner det bare, så det er ikke så veldig fristrende å være ute, men kanskje det er bedre vær hos deg? Uansett greit å få ordnet det slik at dere kan gå ut uten å svime av pga den ekle lukten:P

Kjent noe liv i det siste?? Jeg kjente liv i samboeren sin mage iforgårs!! Vi lå i senga og så vekket hun meg og sa hun kjente liv og at jeg måtte prøve å kjenne og da kjente jeg faktisk noe som dunket bort i hånda mi!!! *glede*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det høres ut som du har mange planer idag! Får håpe at de kan ordne nakken din da og kjipt med lekkasjen i hagen din !! Selvom om her på vestlandet regner det bare, så det er ikke så veldig fristrende å være ute, men kanskje det er bedre vær hos deg? Uansett greit å få ordnet det slik at dere kan gå ut uten å svime av pga den ekle lukten:P

Kjent noe liv i det siste?? Jeg kjente liv i samboeren sin mage iforgårs!! Vi lå i senga og så vekket hun meg og sa hun kjente liv og at jeg måtte prøve å kjenne og da kjente jeg faktisk noe som dunket bort i hånda mi!!! *glede*

Ååå så fantastisk! Heldige dere er :)

Jeg har ikke kjent liv ennå, men jeg så at han bevegde seg på ultralyd. Så jeg håper det kommer etter hvert :) Merker at livmora jobber i alle fall, og det er jo bra.

Elektrikeren kommer på befaring i morgen, så da håper jeg vi får nye fine stikkkontakter før vi reiser på ferie :D Og forsikringsselskapet var enige i at saken ikke var avsluttet, så nå begynner den karusellen på ny! Forhåpentligvis blir det orden på det denne gangen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...