Gå til innhold

Rhiannon med spire i magen


Rhiannon

Anbefalte innlegg

Ojsann, ser nå at du allerede har skrevet om det i min dagbok, hehe :)

Hehe, ja :) vi har ikke noe særlig med trapper å forholde oss til da, så det gjør ikke noe om den er litt tung. Og så bor vi i en privat grusvei hvor beboerne brøyter selv, så er viktig med en vogn som kommer lett fram på tungt føre. Så jeg håper vi har valgt riktig :) Jeg var stor når jeg ble født, og gubben var liten men vokste fort, så vi måtte ha en med stor bagdel. Så da ble det denne : http://www.baby-nest...ands-emmaljunga

Det finnes matchende bleiebag også, jeg må innrømme at jeg sikler litt på den :)

Endret av Rhiannon
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Veldig fin vogn!! Vi har den samme bare at vi har den Capri black og vi har et annet understell. Jeg håper vi også blir fornøyde! Men fin er den i hvert fall:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I går var jeg dronning av tapetfjerning! Det vil si, tapeten løsna så lett fra veggen at jeg fikk gjort veldig mye med veldig lite innsats :fnise: men det er greit når det går så lett! Gubben får ta over vinduet og oppe ved taket, for jeg vil ikke klatre. Jeg gleder meg sånn til vi er ferdige med stua :)

Begynner å merke bekkenet nå. Ikke løsningssmerter akkurat, men stiv og støl i området rundt halebeinet og over rumpeballene, spesielt når jeg har sittet litt... I følge min mor begynner jeg også å få tendenser til vaggende gange. Men så lenge det ikke er vondt og jeg fungerer så skal jeg ikke klage :) Håper bare det ikke slår ut til bekkenløsning!

I kveld skal jeg på zumba igjen for første gang på et par måneder :smilorange: Det er lenge siden jeg både har følt meg opplagt nok til det og hatt tid, så jeg gleder meg! Blir nok ikke like mye hopp og sprett som før sommeren, men bevege meg litt skal jeg nok klare :) Hvis det viser seg at jeg ikke har sjanse til å holde følge og det bare er ubehagelig får jeg heller selge de resterende klippene mine til kollegaen min som jeg pleier å trene med, og finne noe annet å gjøre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flink du er! Fjerne tapet = alltid like moro.... :P

Gah, kjenner faktisk igjen det du skriver der, ang korsryggen. Usj!! :klo:

Vi har prøvd diverse overmadrasser, og andre ting. Har funnet ut at jeg ikke kan ligge for bløtt, da blir jeg helt stiv og j#$%i i ryggen. Ikke godt! Så kjøpte en mellommjuk madrass på IKEA til å legge over den vanlige madrassen (som er ganske hard), og nå funker det veldig bra. Mannen synes det også. (Sympati-smerter? ;) ) Krysser fingra for at du ikke får noe mer vondt! Er jo sikkert mange ting man kan gjøre for å forebygge!

Zumba høres såååå gøy ut! Kos deg max, du spreke kvinne! :sol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klemmer: takk takk Nuttapia :smilorange: Zumba er konge!

Krysser også fingre for at slitent bekken er lov, men at bekkenløsning/låsning er unødvendig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Zumba i går var konge :smilorange: Måtte passe meg litt at pulsen ikke ble for høy, og merket at bekkenet ikke er vant med sånt lenger, men det gikk mye bedre enn jeg var redd for! Så nå blir det ukentlig zumba på meg så lenge jeg orker :smilorange:

Urg, nå vil jeg hjem fra jobb... Magen min verker! Kjenner meg skikkelig oppblåst og fæl og vil egentlig bare ligge i sofaen kjenner jeg. Heldigvis er gubben hjemme i dag og kan lage middag :lur:

I dag er det bare 100 dager til termin! Litt sært :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Herlig med zumba da! :jepp:

Vi har også tenkt å kjøpe Edge duo, har ikke helt bestemt oss enda, men tror den vil passe fint for oss :)

Godt å komme hjem til ferdig middag da Rhiannon, kos deg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

99 dager til termin i dag! Endelig tosifra :) Jeg er litt redd for å fokusere for mye akkurat på den nedtellinga, i tilfelle jeg går over.... Så prøver å kontrollere meg, men det er så morsomt å telle baklengs fra hundre :fnise:

Jeg håper egentlig han kommer den 12. jeg! Tenk å være født 12.12.12 :) Men så lenge han kommer ut riktig og alt går bra tar jeg det jeg får!

Siste time hos kiropraktor på en stund i dag, han begynner å bli fornøyd med skuldrene mine nå :) Så nå blir det egentrening på meg i en måned før det blir ny kontroll.

Knotten i magen trente voldsomt på et tidspunkt i går, hele magen vred seg :) Jeg vil tro han er rimelig aktiv når han kommer ut! Jeg håper ikke det at jeg merker det så godt betyr at han er større enn han skal være...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi! 12.12.12 har jeg ikke tenkt på engang! Wow, så moro det ville vært!! :jepp: Er jo "siste sjanse" dette århundret her.. :fnise:

Så bra at skuldrene dine er bedre!

:sol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi! 12.12.12 har jeg ikke tenkt på engang! Wow, så moro det ville vært!! :jepp: Er jo "siste sjanse" dette århundret her.. :fnise:

Så bra at skuldrene dine er bedre!

:sol:

Siste sjanse også ja, det tenkte jeg ikke på :fnise: Jeg skal prøve å overbevise knotten!

Ønsker alle en ypperlig helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

96 dager igjen, står det nå :biggrin:

Jeg var litt bekymra for knotten i dag, for han var så stille... Men så da jeg tok meg en brødskive livnet han til litt, og nå tar han helt av. Så da er nok alt bra!

I morgen skal vi ut og se på bil igjen... Jammen ikke verst å få med gubben på det heller, han er ikke veldig entusiastisk for å si det sånn. Men kanskje vi får det i orden snart likevel :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vanskelig å finne en god bil! Vi kjøpte oss en Peugeot 307 fra 2006 litt før sommeren og er utrolig fornøyde!! Den har kjørt 5000 km i sommer og kjører som bare det;) Men du skrev litt tidligere at det ikke finnes et peugeot verksted hos dere så da er det kanskje ikke så lurt med en peugeot. Vi tenkte også litt på Opel for der får du visst mye for pengene. Vanskelig! Vi fant ut at peugeoten vår også har isofix og det er jo kjempepraktisk med tanke på bilstol:) Kanskje også noe å tenke på når dere velger bil?

Nok bilsnakk:P Håper alt går bra med lille klumpen! Kun 96 dager igjen ser jeg:D Jippi!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er vanskelig å finne en god bil! Vi kjøpte oss en Peugeot 307 fra 2006 litt før sommeren og er utrolig fornøyde!! Den har kjørt 5000 km i sommer og kjører som bare det;) Men du skrev litt tidligere at det ikke finnes et peugeot verksted hos dere så da er det kanskje ikke så lurt med en peugeot. Vi tenkte også litt på Opel for der får du visst mye for pengene. Vanskelig! Vi fant ut at peugeoten vår også har isofix og det er jo kjempepraktisk med tanke på bilstol:) Kanskje også noe å tenke på når dere velger bil?

Nok bilsnakk:P Håper alt går bra med lille klumpen! Kun 96 dager igjen ser jeg:D Jippi!

Vi har også sett på peugeot 307 i den årsklassen, jeg falt litt for soltaket :) Men gubben satt ikke noe godt i den da. Og så er reparasjonsdelene dyre, fikk vi beskjed om. Men det virker som om det er mye for pengene der også! Det viste seg at det var et merkeverksted her nede likevel, ikke så langt unna oss, så kanskje vi må revurdere peugeot :)

Opel sliter på delene, men det er mye for pengene ja. Og det er visstnok ikke verste bilen å bytte deler på, kostnadsmessig. Vi skal se på opel i dag :)

Anbefaler Toyota :tommelsmil:

Går og går og går og går, samt at det er "billige" deler og lettere å få service :jepp:

Har vurdert det også :) Men jeg syns ikke avensisen er stor nok i baksetet eller bagasjerommet :vetikke: Så foreløpig ser vi på andre typer. Men det er myyyye toyota for salg her nede, så vi får se hva det blir til.

Jeg fortalte min far i går at vi skulle ut og se på noen opeler i dag. Etter at han hadde sett på annonsene, ringte han opp igjen og sa at han "syns nok ikke den zafiraen var noe særlig.... men jeg er jammen ikke sikker på hvorfor!" :fnise:

Den kommentaren satt seg fast i hodet mitt da, for i natt drømte jeg at zafiraen vi så på var på størrelsen med en mini cooper (men fortsatt med syv seter!!). og når den da ble uaktuell ble vi dratt med ut på verkstedet hvor det sto en fin volvo v70 de ikke hadde rukket å annonsere ennå. MEn det viste seg å være et elektrisk modelltog! Som de mente vi kunne bygge om til en billig penge! Og jeg plukket og åpnet på dette toget for å se hvordan motoren så ut, for dette virket jo veldig logisk :plystre:

Neste drøm var at vi fikk vannlekkasje på badet... Etter dusjing var det svære vannblemmer i tapeten, og når jeg dyttet på dem raste veggene ned over meg. Vi snakker løse fliser og mugg i samtlige plater og veggkonstruksjoner. Hvorpå jeg klager til min vanligvis utrolig nøye og hardtarbeidende oppusserfar, og han sier "neida, dette er ikke så farlig. Vi brøyter vei til do, så kan du bruke dette badet en stund til."

wtf?

Tror nok den kommentaren hans satte de små grå i sving i natt ja!

I går lå jeg og kjente på knotten bevege seg når jeg hadde lagt meg :) Plutselig kjente jeg at han snudde seg! Det var en utrolig snål følelse, for han sparket ikke eller noe, men jeg kjente at han vred seg. Og magen ble mye mykere etterpå :)

Jeg gleder meg sånn til han kommer ut og jeg kan bli kjent med ham!

Innså i går at når jordmor skrev "overtid" på oppfølgingsskjemaet mitt den 24.12, så mente hun at det var da jeg måtte inn for overtidskontroll... jeg vil ikke føde på julaften! Jeg vil helst ikke på overtidskontroll på julaften en gang! Det er vel bare å krysse fingre for at han kommer før eller på termin....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, fantastiske drømmer! Rart det der, når noe blir "stuck" i hodet.. :klo:

Når har du termin igjen, a? Får håpe han ønsker å komme før jul, da :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, fantastiske drømmer! Rart det der, når noe blir "stuck" i hodet.. :klo:

Når har du termin igjen, a? Får håpe han ønsker å komme før jul, da :jepp:

Termin er 17. desember... mor fødte på termin med både meg og bror min, så jeg håper det går i arv! men helst vil jeg jo ha før :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Får håpe han kommer til termin da! Kan forstå at du ikke vil på overtidskontroll midt i julen! Frister vell mye mer å heller ha godgutten i armene på julaften enn kontroller! ;) Så da satser vi på at det skjer!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får håpe han kommer til termin da! Kan forstå at du ikke vil på overtidskontroll midt i julen! Frister vell mye mer å heller ha godgutten i armene på julaften enn kontroller! ;) Så da satser vi på at det skjer!!

naaaw, godgutten i armene :rodmer:

*krysser alt som krysses kan*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag skal vi ut og prøvekjøre en opel zafira! Så gjett hva som har plaget tankene mine i natt.... servicehistorikk og diskusjoner med mine foreldre (som helst vil ha oss i en nyere modell ford focus, ikke en ni år gammel svær zafira....) og så drømte jeg om hekser og ondskap, innimellom alle oppvåkningene. Er så plagsomt nå, jeg sover ikke noe særlig siste halvdelen av natten, selv om det ikke er noen grunn til det. blir ikke helt uthvilt... og så våkner jeg oppå dyna, og med vinduet åpent og fem grader ute er jeg blitt kald! Men ligger likevel oppå dyna! :murvegg:

Vi kikket på stellebord også i går. Er det eneste store vi mangler... Jeg hadde egentlig tenkt å ha med badekar oppi, så ville jeg ikke det lenger, nå har jeg innsett at det kan være badekar oppi men vi trenger ikke bruke det, men kanskje det enkleste er å kjøpe en enkel kommode og lage kanter på? :vetikke: Heldigvis har vi litt tid på å gruble på det ennå...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet om mange som kjøper enkle ikeakommoder og kjøper til ei stellematte bare :)

Vi legger kun ei stellematte på vaskerommet. Der har vi en arbeidsbenk og vask rett sidnav.

Siden badet vårt er så lite så slipper vi dermed å måtte ha et til møbel der inne.

Skulle gjerne hatt plass til et stellebord om vi kunne ja :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...