Gå til innhold

Rhiannon med spire i magen


Rhiannon

Anbefalte innlegg

Åååh, jeg er svimmel i dag! Det er akkurat som om synet bruker et halvt sekund ekstra på å tilpasse seg hver gang jeg beveger hodet... Blodtrykket mitt var fint til ul i midten av juli, men det kan jo ha falt nå. Jeg skal i stallen i ettermiddag, så jeg håper det går over....

Knotten sparker meg i magen :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Spis noe ekstra jern, kanskje? Ikke godt å være svimmel!! Drikk appelsinjuice til neste måltid!

Heldige du med parkeknotten :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Appelsinjuice var en god ide ja, det skal jeg gjøre. Har ikke lyst til å ta jerntabletter før jeg evt får bekreftet at det er det som er problemet, for jeg blir så tullete i magen... Men må jeg så må jeg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har lest flere steder at et stort glass appelsinjuice sammen med brødskivene, gjør slik at kroppen tar opp jern mye bedre. :) Jeg drikker appelsinjuice HVER morgen, og det har jeg gjort i 10 uker..!! Jeg blander med litt vann, slik at det ikke blir FOR mye syre for kroppen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, har også hørt det. Jeg liker ikke appelsinjuice til vanlig, men heldigvis har graviditeten gjort noe med det, så nå klarer jeg å få det i meg :)

Mindre svimmel nå enn jeg var for en time siden, heldigvis.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 uker nå, og under en uke til ferie :hoppendeglad: Det skal bli godt!

Gubben er blitt så omsorgsfull for meg nå :) Jeg fikk lov å skru i terrasseskruene på nye terrassen, men når jeg rettet meg opp etter femte skruen og var andpusten fikk jeg streng beskjed om å sette meg ned og slappe av :fnise: og ikke fikk jeg lov å stå på krakk og skrape av tapeten oppunder taket heller! Jeg fikk pent finne meg i å være på golvet. Og han skulle skrape der det satt hardt, for jeg skulle ikke slite meg ut :fnise: beste gubben min!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du skal ha for at du er flink til å stå på, og gubben din skal ha for at han er så snill og god med deg, Rhiannon :)

Håper dere har hatt en flott helg! :smilyblomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe ja, jeg har verdens beste gubbe :smilorange:

Jeg tenkte jeg skulle laste opp magebilde av meg fra 20 uker og 20+1, men neimen om jeg skjønner hvordan jeg gjør det :forvirret: Må jeg laste opp bildet et annet sted på nettet først? :klo: Det er lite fristende egentlig...

Prøver noe her...

[edit] - haha, det virket! Henholdsvis 20 +0 og 20 + 1, mine damer :surprised:

post-37642-0-82586100-1344282087_thumb.j

post-37642-0-32269900-1344282102_thumb.j

Endret av Rhiannon
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ojoj, skimter jeg en liten babymage på vei?

Så fiiiiiiiin den er :smilyblomst:

Ps. Jeg bruker Photobucket for å legge ut bilder, så kopierer jeg bare linken og legger ut her inne ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, en pitteliten en :) Det er fortsatt sånn at de som ikke kjenner meg veeeldig godt og ikke vet at jeg er gravid ikke ser det på meg. Fortalte en ny kollega i dag :) Men knotten skal jo bare vokse, så det blir nok synlig etter hvert!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Greit med en mage som ikke skriker gravid da ;)

Da får du lov til å overraske så mange med tiden! :bolledeig:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk og takk :D

Jeg er lite inspirert i dag! Tror det er været... det kjennes ut som om høsten er kommet, og jeg som ikke har hatt sommerferie en gang... I fjor var det greit, da var vi to uker i Florida, men i år når det er Irland tviler jeg på at det er så mye mer sommerlig der! Men ferie blir det lell :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ferie er ferie spør du meg, godt å bare komme seg litt hjemmefra ;)

Når er det dere drar da?

Vi reiser til Oslo på lørdag, og videre til Dublin på mandag :) Og så skal vi være i Irland i to hele uker :hoppendeglad: Det blir så konge, jeg er så reisesyk nå at det er rett før jeg sprekker :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siste dag før ferie!! :hoppendeglad: :hoppendeglad: :danse::hoppendeglad: :hoppendeglad: :danse:

Så da benytter jeg anledningen til å forhåndsgratulere alle som runder nye uker mens jeg er bortreist, meg selv inkludert :smilorange:

Knotten i magen har oppdaget at det går an å sparke i blæra og leveren og navlen :) Det er tidvis noe ubehagelig, men for meg må han bare sparke :jepp:

Jeg gleder meg sånn til to uker i utlandet, det blir ordentlig deilig. Bare reise fra kloakklekkasje og treg blikkenslager og halvstrippet stue og stiv nakke og jobb! Og så skal foreldrene mine passe huset for oss ene uka vi er bortreist, så vi kommer nok hjem til ferdig bygget rekkverk på terrassen og nypusset og nylakket trapp! August blir konge :smilorange:

God helg, alle mine beste!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

God tur, fine Rhiannon! Kos dere MAX med Irland. Du verden som jeg er sjaluuuu!! Makan!! :tommelsmil:

Stoooooooor klem :smilyblomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...