Gå til innhold

Rhiannon med spire i magen


Rhiannon

Anbefalte innlegg

I natt fikk jeg sove :danse:

Det viser seg at jeg sovner bedre når gubben også har lagt seg. Han jobber skift med mye kveldsarbeid, og da foretrekker han å sitte oppe litt og heller sove lenger om morgenen. Nå har han hatt tidligskift både i dag og i går, det er så deilig :)

Jeg sovna i stolen i går etter middag og sov i en times tid. Når jeg våkna var jeg helst trøttere enn da jeg sovna - gubben sa det så ut som om jeg hadde funnet søvnen, men at den hadde kjørt over meg med lastebil :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei usjamei, er bare å svare med samme mynt! Folk er bare sjalu på deres glede! ;)

Dersom folk skal hakke på gravides privatliv, så må de tåle å få en støyt tilbake. Som om vi er de første i verden som får en unge? :klo:

Hvorfor er gravide kvinner "allemanns-eie"? Slik som det står i den artikkelen, at til og med fremmede kan komme nær og stryke over magen. NEiVETTUHVA!! Hvis noen gjør det på meg, så kommer jeg til å filleriste vedkommende!

Sorry, ble litt engasjert, jeg :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei usjamei, er bare å svare med samme mynt! Folk er bare sjalu på deres glede! ;)

Dersom folk skal hakke på gravides privatliv, så må de tåle å få en støyt tilbake. Som om vi er de første i verden som får en unge? :klo:

Hvorfor er gravide kvinner "allemanns-eie"? Slik som det står i den artikkelen, at til og med fremmede kan komme nær og stryke over magen. NEiVETTUHVA!! Hvis noen gjør det på meg, så kommer jeg til å filleriste vedkommende!

Sorry, ble litt engasjert, jeg :fnise:

Hehe :fnise:

Jeg har en teori om at damer flest 'sparker nedover', hvis du skjønner. Som i at nå har de gått gjennom det og vet hvor ille det kan være, så nå skal de jammen mobbe denne newbien litt som ikke aner hva hun har gitt seg inn på.

Enkelte av kommentarene er godt ment også, det er rimelig rart. Men man får vel bare kjefte tilbake på de som er fæle :)

Jeg vil ikke ha magen min befølt av fremmede, kjenner jeg. Venner og familie skal jeg heller prøve å se mellom fingrene med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kommer til å få helt noia når jeg begynner å få mage og alle vil ta på den!

Kommer nok ikke til å takle det så godt!

:sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror jeg skal telle hvor mange fremmede som tar på magen min. Jeg har en teori om at en fjær blir til fem høns rundt akkurat det nemlig, har aldri tatt på fremmed mage selv eller sett noen gjøre det. Nå tok jeg på min første gravide mage i sommer da, og det var på direkte oppfordring fra magens eier :fnise: Så jeg er nok ikke veldig representativ!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror jeg skal telle hvor mange fremmede som tar på magen min. Jeg har en teori om at en fjær blir til fem høns rundt akkurat det nemlig, har aldri tatt på fremmed mage selv eller sett noen gjøre det. Nå tok jeg på min første gravide mage i sommer da, og det var på direkte oppfordring fra magens eier :fnise: Så jeg er nok ikke veldig representativ!

Lurt å faktisk telle dem :)

Jeg har aldri heller tatt på magen til fremmede folk, og generelt spurt de 2 gangene jeg har tatt på magen til venninner tidligre ;)

Jeg tror også at det er veldig oppskrytt det med magebeføling :sjenert:

Her har kun svigermor tatt på magen min :) Foruten meg selv og sambo selvfølgelig ;)

Gjetter at min egen mor skal ta på den hele tiden når hun kommer hjem fra Canada i helga, men det blir sikkert bare koselig :)

Merker her iallefall at nå når magen vises ganske godt, så er jeg mindre obs på det. Syntes det var litt rart å bli tatt på magen når jeg kun var 2-3 mnd på vei og det kun var fett der :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bare min mor som har tatt på meg foreløpig. "Få kjenne på deg," sa hun, og dyttet meg flat :fnise: Men hun kjente ingenting, så det er nok litt tidlig ennå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan legge til 1 til magestryker, ei venninne :fnise:

Altså 2 pr dags dato!

Makan til "frekkheter" som blir omtalt over alt er helt villt altså! :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, se der ja!

Men venninner har jo litt lavere terskel for å stryke enn fremmede forhåpentligvis har.

I dag skal jeg ut på shopping etter hageputer til nye hagemøblene, og hvis jeg får tid og klarer å bære putene med meg skal jeg hente tapet og tapetlim som er bestilt også :) Vi har ikke bil foreløpig, så jeg må ta buss, men regner nok med at det blir taxi hjem hvis jeg skal dra på alt det :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er lille kul kjennbar når jeg ligger på ryggen, samme hvilken tilstand blæra er i :rodmer:

Er 3,5 mnd nå! Blir litt bekymra, for utenom kulen merker jeg jo ingenting til det... Sover natten gjennom, har ikke synlig mage, ingen diller, ingenting.... Så jeg gleder med til UL om noen uker, vil så gjerne vite at alt er bra. Det er jammen ikke lett å ha symptomfritt svangerskap heller...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

samme her! kun litt ømme pupper og en voksende mage men ellers ingenting! Gleder meg til de første sparkene og UL om en uke:) Hva tror du at det blir? Vil du vite kjønn hvis det er mulig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

samme her! kun litt ømme pupper og en voksende mage men ellers ingenting! Gleder meg til de første sparkene og UL om en uke:) Hva tror du at det blir? Vil du vite kjønn hvis det er mulig?

Ja, det er sant! Puppene er tidvis ømme og har vokst litt til i det siste! Hurra, et symptom :fnise:

Jeg håper det er en gutt jeg da. Omtrent alle jeg kjenner får jenter i år... Alle som snakker om denne ungen sier 'han' også, uten at det er signalisert fra oss. Så kanskje de er synske :fnise: gubben mener at det nok er ei jente, fordi jeg merker når jeg spiser sjokolade at magen jobber ekstra da. Jeg mener da at det kan være gutt av samme grunn, og at han ikke liker sånt kliss :fnise:

Hvis det er synlig vil vi vite det, tror jeg. Det er mest praktisk i forhold til klær, siden vi skal arve en del fra folk som har jenter, og i forhold til navn. Men hvis det ikke er synlig er det ikke så farlig om vi ikke får vite det heller :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Spennende! Når er UL?

Kanskje det skjuler seg en liten gutt i magen din da, hvem vet :)

Du får lage en tippeliste før du skal på UL så vi kan tippe på kjønn ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

UL er 18. juli, så ikke så lenge til.

Tippeliste ja, det må jeg få til. Men hvordan gjør man det? :klo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lager man ikke en egen tråd for tippeliste? Søk på Kg, så finner du ut :)

UL allerede, så herlig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg er så trøtt om morgenen for tida! Det er litt slitsomt, for etter en periode hvor jeg våknet i firetida hver dag og var lys våken sover jeg nå til vekkerklokka ringer og er så trøtt at jeg nesten segner. Jeg er egentlig typisk a-menneske, blir utrolig trøtt om kvelden og er lys våken om morgenen. Gubben er motsatt, så det spørs om jeg ikke bære et lite b-menneske som påvirker meg :fnise:

Nå er magen synlig når jeg ligger på ryggen :rodmer: Selv med kllær på!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi ønsker oss magebilde fra deg snart Rhiannon :jepp:

Håper du har en super søndag! :skravle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis med 17 uker!! :strix:

Takk takk Nuttapia! :klemmer:

Vi ønsker oss magebilde fra deg snart Rhiannon :jepp:

Håper du har en super søndag! :skravle:

Magebilde ja, det burde en jo få til. Men det skal sis at kulen er veldig liten ennå da, kanskje jeg skal vente en uke til å se om den vokser :)

På søndag pakket jeg bort alle de vanlige dongeribuksene mine! Det var bare en av dem som passet nå, og jeg tviler sterkt på at den passer neste gang det er aktuelt å bruke den :) Da får jeg heller trekke i mammabukser når det blir kaldere. Er så varmt nå for tida, og så er jeg så varm av meg som jeg aldri har vært før, så jeg tråkker stort sett rundt i shorts e.l. og singlet :fnise: Og vil ikke ha på sokker inne!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...