Gå til innhold

Sommerkroppen 2012


Glasögon

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Melder meg på!

Har trent intervall (4x4) og styrke i dag. Kostholdsmessig helt ok :)

Det er meldt sol i morgen, så da håper jeg på en liten fjelltur :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flinke dere er!

Her har det vært en lat dag, men fortjent synes jeg. Trente i går, og trening i morgen. Og jeg er så støl, spesielt i tricepsen. Klarer nesten ikke å kle på meg.

Kostholdsmessig har jeg vært kjempeflink i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Skitten pique

Jeg har og vært flink ift. mat i dag.

8 grove brødskiver, 1 knekkebrød, og middag bestående av kjøtt, grønnsaker og vann. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Survival

Jeg har og vært flink ift. mat i dag.

8 grove brødskiver, 1 knekkebrød, og middag bestående av kjøtt, grønnsaker og vann. :)

Så flink du er! :)

Jeg har vært på både spinning og step i dag. Deilig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fått litt utav dagen jeg også! Ble en time spinning og en halvtime styrke etterpå. Deilig, men jeg likte ikke styrketimen, den var satt opp litt rart og øvelsene var kjipe. Går nok ikke på den igjen!

Kostholdet har gått fint, men visste jeg skulle kose meg litt ekstra i kveld. Så har spist fajitas (men med fullkornwrap, mager kesam istedenfor rømme, osv), en sjokoladerute (kriiise liksom :gjeiper:) og litt (en del) yoghurtis! Var deilig å skeiie ut litt, uten å miste helt kontroll. Og i morgen er det meldt finvær, håper på en fjelltur da, men har muligens fått en strekk i låret kjenner jeg, så vi får se.

Vurderer å spandere på meg 3 PT-timer snart. Greit å få litt hjelp med styrketrening!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flink du er! :)

Jeg har vært på både spinning og step i dag. Deilig!

Åh, jeg savner step. Treningssenterne jeg kan trene på (og det er FEM stk) har aldri step-timer på tidspunkt som passer for meg :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Survival

Åh, jeg savner step. Treningssenterne jeg kan trene på (og det er FEM stk) har aldri step-timer på tidspunkt som passer for meg :(

Åh så kjipt :/ Step er så deilig trening :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tinneaa

Det er fantastisk å se når det går nedover på vekta! :) blir inspirert av alle dere flinke der ute!

Jeg har generelt vært veldig sunn denne uka, med mye bær, grønnsaker osvv, MEN så tenkte jeg at siden det var lørdag i dag kunne jeg kose meg litt. Seffølgelig ble det ikke bare "litt", men enormt mye! En browniebit i vaniljesaus + en hel Kex sjokoladeplate. Føler meg grusom nå, uff og huff...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Idag ble det 6km på mølla og en halvtime styrke på meg! :) Var deilig, har vegedag på mandag så trener litt i morgen også tenker jeg! Får så mye ut av å trene for tiden, herlig! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er fantastisk å se når det går nedover på vekta! :) blir inspirert av alle dere flinke der ute!

Jeg har generelt vært veldig sunn denne uka, med mye bær, grønnsaker osvv, MEN så tenkte jeg at siden det var lørdag i dag kunne jeg kose meg litt. Seffølgelig ble det ikke bare "litt", men enormt mye! En browniebit i vaniljesaus + en hel Kex sjokoladeplate. Føler meg grusom nå, uff og huff...

Ikke ha dårlig samvittighet for det! :klem: 6 dager der man er flink og 1 dag der man skjeier ut gjør at vekta går ned! :jepp: Jeg har alltid en spisedag i uka, der jeg trykker i meg alt jeg vil. Sånn unngår jeg å sprekke flere ganger i uka, og jeg slipper å bli deprimert av tanken på alt jeg ikke kan spise lenger. I går ble det vafler, taco, potetgull, non-stop, cola... Og i dag er det tilbake til havregrøt og mosjon :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk, dragonfly :D hvor lenge holder du deg mett på Havregryn? Føler jeg blir sulten etter 2 timer! Og hvor mye har du i skål? :) jeg har levd litt usunt i det siste og vil gjerne komme ordentlig i gang med kostholdet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Veide meg nå. Klarte ikke vente lenger. Har gått ned 0,9 kg denne uka! :) Storfornøyd.

Dere er så flinke her inne! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen!

Hah, nå har jeg fått mensen. Da stoler jeg ikke på vekta i det hele tatt, siden jeg ofte går opp 1-2 kg i den perioden.

Og det blir ikke noen fjelltur på meg i dag! Kjenner musklene i låra trenger hvile, men tar meg nok en liten tur ut her i området :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk, dragonfly :D hvor lenge holder du deg mett på Havregryn? Føler jeg blir sulten etter 2 timer! Og hvor mye har du i skål? :) jeg har levd litt usunt i det siste og vil gjerne komme ordentlig i gang med kostholdet :)

Det holder mellom 3,5 og 4 timer for meg :) Hvis jeg ikke er flink tar jeg porsjonspakning med quaker sweet cinnamon ( :sjenert: ) og det er jo mye sukker... Men det er 33 gram og 121 kcal (pluss masse laktoseredusert melk på). De dagene jeg er flink tar jeg ca samme mengde havregryn, altså ca 30-40 g, og så moser jeg inn en halv banan og strør kanel på. :) Ikke noe sukker, men masse god smak av banan og kanel.

Er litt sliten i dag, og det blir ordentlig treningsøkt i morgen, så da skal jeg bare gå en tur nå snart!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her har jeg gått ned 2 kg, men de forsvant omtrent på 1 døg, og var virkelig vann. For veide meg, og hadde jo gått opp 3 kg, og tenkte at en uke med utskeielser resulterer ikke i 3 kg opp, for så stygge utskeielser var det ikke. Så var jo sikker på at det var vann, og et døgn etterpå så nesten bodde jeg på do, det bare rant ut av meg, så resulterte i 2 kg ned på et døgn, helt snodig. Men jeg veier meg ikke daglig, og skal ikke veie meg før i slutten av uka. Mye mer motiverende da man faktisk kan se at man går ned.

Jeg skal straks på trening. Ellers blir det den store sushi dagen her, da jeg skal lage hjemmelaget sushi. Det er jo så godt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...