Gå til innhold

Sommerkroppen 2012


Glasögon

Anbefalte innlegg

Trente ca 30 min med styrke idag, merker at jeg fortsatt er syk for å si det sånn. Kommer også til å bli veldig støl imorgen ettersom at det er så lenge siden sist..... Maten har gått overraskende bra, litt for "bra" igår. Når jeg summerte opp det jeg hadde spist, fant jeg ut at jeg hadde fått i meg snaue 900 kcal - og jeg som trodde at hodepinen kom fordi jeg var syk.. Idag har jeg nok fått i meg ca så mye som jeg burde, altså 1300 kcal :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

I går fikk jeg til en kort økt med styrke. Det ble ikke så frykterlig mye, men jeg skal på spinning i dag så det går nok bra :) Kostholdsmessig gikk det veldig bra på begynnelsen av dagen, men jeg må passe på at jeg ikke begynner å småspise kakerester etter julen når jeg kommer hjem! Kakene kan fint vente til helgen :) Satser på at det går bedre i dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Formen er bedre, så i går fikk jeg endelig beveget ordentlig på meg igjen. Ble ikke treningssenteret, men en times skogstur. Teller som trening det også vel ;) Sliten ble jeg i alle fall. Blir trening i dag da, spent på hvordan det står til med kondisen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trening i dag. Og så langt har kostholdet vært bra og. Så håper jeg bare det fortsetter resten av dagen!

Flinke alle er som trener.

Synes dere det er ekstra mange på treningssenteret nå i januar?

For syntes det var ganske fullt i dag, og det før 10 på morningen. Men regner med at det er færre der allerede om 1-2 mnd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trening i dag. Og så langt har kostholdet vært bra og. Så håper jeg bare det fortsetter resten av dagen!

Flinke alle er som trener.

Synes dere det er ekstra mange på treningssenteret nå i januar?

For syntes det var ganske fullt i dag, og det før 10 på morningen. Men regner med at det er færre der allerede om 1-2 mnd.

På mitt senter er det også helt ekstremt mange akkurat nå. Det er selvfølgelig bra at folk begynner med nye, sunne vaner! Uansett er det en del av meg som ønsker at de forsvinner snart, så jeg slipper å vente på en ledig tredemølle :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

30 min elipse i dag samt bryst og triceps trening. :trene:

Middag i dag besto av kyllingburger med masse salat. :sikle:

Fikk den nye vekta i dag,, sier bare en ting... Genialt :hoppendeglad:

Fant ut at den gamle vekta vår viste feil og at jeg veier litt mindre enn jeg trodde. :danser:

Mandag veide jeg 67,4 i dag veide jeg 66,6. Går rette veien iallefall. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

30 min elipse i dag samt bryst og triceps trening. :trene:

Middag i dag besto av kyllingburger med masse salat. :sikle:

Fikk den nye vekta i dag,, sier bare en ting... Genialt :hoppendeglad:

Fant ut at den gamle vekta vår viste feil og at jeg veier litt mindre enn jeg trodde. :danser:

Mandag veide jeg 67,4 i dag veide jeg 66,6. Går rette veien iallefall. :ler:

Genialt!! Og gratulerer!! :-) hvor kjøpte du den og hva koster den, hvor lang lev.tid? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle sammen. Hadde min første tur på treningssenter i år. Måtte prøve de nye spinningskoene mine :) timen gikk veldig fint! Jeg var veldig redd for at jeg skulle bli alt for sliten. Noen av 5 kg gjengen vet at jeg har vært sliten i det siste, og slik er det enda. Er sykemeldt ut neste uke. Prøver å finne frem positiv energi så jeg kan tilbake til hverdagen igjen :) vekten hyler mot meg! Jeg tør ikke veie meg ordentlig når jeg ikke er like aktiv som før og er ett monster når det gjelder mat. Tante rød <3 leter mye på nett etter ett kosthold som kan passe for en såpass kresen jente som meg, og i tillegg til kresen så blir jeg fort lei av maten! Finner jeg noe kjekt å spise så spiser jeg meg fort lei ;) når lønna kommer skal jeg shoppe på iherb og helsekosten :) er det flere som sliter med søtsug? Hva spiser dere da?:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, ingen trening idag, ryggen er så vond.. :sur:

Men har klart å holde meg rett under 1400 kcal idag, så det bør gå bra. Skal på vekta i morgen tidlig, er veldig spent..... Men da har jeg iallefall et utgangspunkt. :rolleyes:

Har endel søtsug på kveldstid. Bruker proteinpulver i melka til havregryna til frokost. Den har sjokoladesmak. Så hvis søtsuget blir for ille, lager jeg meg en liten proteinshake. I tillegg til å være søtt og godt, er det også bra for kroppen. :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Skitten pique

Trent intervaller i dag, men forstuet meg - har styrkefri en uke. :(

Endret av Skitten pique
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trent intervaller i dag, men forstuet meg - har styrkefri en uke. :(

Åh, så utrolig kjedelig :sukk: God bedring!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Genialt!! Og gratulerer!! :-) hvor kjøpte du den og hva koster den, hvor lang lev.tid? :)

Verd alle kronene :). Vekta

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vinglepetra

Jeg har slurvet med både maten og treninga! Har så dårlig samvittighet :-( Fikk Trent litt på tirsdag, men ikke noe utover det. Når det gjelder mat har jeg spist altfor mye usunt. Gruer meg veldig til veie dag I morgen, håper bare ikke jeg har lagt på meg siden sist.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg har slurvet med både maten og treninga! Har så dårlig samvittighet :-( Fikk Trent litt på tirsdag, men ikke noe utover det. Når det gjelder mat har jeg spist altfor mye usunt. Gruer meg veldig til veie dag I morgen, håper bare ikke jeg har lagt på meg siden sist.

Vi er ikke alltid like flinke, ikke ta det så tungt hvis du har lagt på deg litt! Gjør en bedre innsats fra i morgen av :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Survival

Nå har jeg hatt ei kort, men effektiv treningsøkt! Veldig godt å være i gang :) Men jeg har ett problem med spisingen. Jeg spiser variert, sunt, men aner ikke hvor mange kalorier jeg skal ha i meg i løpet av dagen i forhold til hvor mye jeg beveger på meg. Må google kanskje, haha.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har spist litt twist idag. Skuffa over meg selv! Jeg hadde såååå lyst på sjokolade, klarte rett og slett ikke å la være. Men håper ikke det ødela. Gikk en tur på ca 40 minutter idag, hvor halve turen var svak oppoverbakke og en del snø. Er støl etter igår.

Synes alle har vært flinke! :)

Endret av Glasögon
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...