Gå til innhold

Sommerkroppen 2012


Glasögon

Anbefalte innlegg

Så utrolig flinke dere er! Jeg er på ferie hos kjæresten min, som jeg bare ser en gang i mnd, så her blir det litt ekstra kos... hver dag! :sjenert: Forundrer meg ikke om jeg går opp endel nå denne uken, men fra den 8. av så er det tilbake til hverdagen igjen, så da satser jeg på å være nede i 59 igjen fort... ligger vel på 60,5 etter denne uken... eller mer, vet ikke... går vist veldig fort opp jeg! Har ikke fått byttet joggeskoene mine enda men håper på å gjøre det idag så jeg kan jogge mens min kjære er på jobb, men jeg har fjellsko så jeg får ta meg en tur på fjellet! :goodbye:

Flinkiser :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nå har jeg vært å trena. Fikk ikke trent så hardt, men er første gang på noen uker så..!

Fikk også motivasjonskort fra Sats.. Trene to ganger i uka i 12 uker, og få en overaskelse .. Spennende :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har begynt uka bra. To gode treningsøkter etterfulgt av godt kosthold. :) Har begynt å skrive opp alt jeg trener og spiser. Slik at jeg ikke bare kan hive i meg masse shit, for nå får jeg dårlig samvittighet hvis jeg skal spise noe tullmat.

La denne trenden fortsette :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg veier forresten 85-87kg, og er 173 høy!

Har lagt på meg 15 kg iløpet av forholdet jeg er i.. Nå skal det vekk.. Får ikke vekk alt frem til sommeren, men noe håper jeg at jeg får av!

Vekta mi har også gått istykker brått, selvom den er helt ny! Kan hende det bare er bateriet! Så aner egentlig ikke hvor mye jeg veier etter jula :fnise:

Nå har jeg hvertfall fått på meg treningstøyet og er på vei ut døren for å trene! :trene:

Vi var skummelt like! Både når det gjelder vekt, høyde og at jeg også har gått opp ca like mye i løpet av forholdet..

Ellers så er jeg fortsatt syk.. Men har gått tur med hunden, så det er bedre enn ingenting. Maten har gått helt greit idag. Skal på butikken etter jobb og handle inn diverse frukt og grønt. Noen andre tips til sunne ting jeg kan spise til mellommåltid, lunsj og kvelds? Blir fort lei knekkebrød flere ganger om dagen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her vil jeg også slenge meg med :) Jeg skal egentlig ikke noe særlig ned i vekt, bortsett fra de 3 kiloene som snek seg på i løpet av juleferien. Jeg er 175 høy og veier nå 63 kg, men trives på 60 :) Vil bare stramme opp og få litt motivasjon til å komme meg på trening og spise sunt! Har nettopp fått meg ny kjæreste også, så må passe på at det ikke blir for mye stillesitting og godteri :sjenert:

Satser på å trene omtrent 3-4 ganger i uken, da en spinningtime, en bodypump time (på sats) og en økt med jogging omtrent, men vil kanskje bli forandret hvis jeg finner ut at noe annet passer bedre :)

Stå på, dere er flinke!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ble en god treningsøkt idag, både styrke og kardio. :trene:

Nå blir det middag, wok med svinekjøtt. Og godtesuget er tålelig under kontroll. :briller:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er også med :)

Vil vel helst stramme opp, og er ikke så veldig opptatt av vekta sånn sett, men skal ideelt sett ned 8kg .

Og jeg har trent siden september i fjor, men er veldig fint å ha noen å trene "med" :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 162 og veier 66 forresten. Men er slapp og magen tyter ut. Svigers spurte faktisk oppspilt i julen om det er en liten en på vei. Det var ganske fælt:(.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 162 og veier 66 forresten. Men er slapp og magen tyter ut. Svigers spurte faktisk oppspilt i julen om det er en liten en på vei. Det var ganske fælt:(.

Å neei! :tristbla: Uff, så ubetenksomt... :klemmer: Litt trening, og så får de hakeslepp neste gang de ser deg! ;)

---

Jeg er fortsatt støl av treninga på mandag, det gikk nok litt voldsomt for seg... Så da blir det bare en gåtur i dag :) Veier fortsatt 62,7... Gikk ikke opp i jula, men har ikke gått ned noe mer etter det heller. Har jo egentlig ikke veiedag i dag, men måtte sjekke. I morra er det familiemiddag som kanskje kommer til å tippe meg over kalorigrensa, så jeg vet ikke om veiinga på fredag kommer til å være så bra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir ikke noe trening idag her. Skal jobbe kvelden, også trente jeg jo igår!

En av mine utfordringer er at jeg jobber på sykehjem, og på kveldsvakt, er det kaffe og kaker som frister, og av kveldsmaten er det lett og ta en halvskive eller to, og på vaktrommet er det somregel alltid noe sjokolade eller noe annet godt. Så jeg må bli flinkere til å ikke spise på jobben, annet enn det jeg har med selv.

Så de to kveldsvaktene jeg har på rad nå, må jeg være flink!

Imorgen tenkte jeg å dra på spinning! :trene:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg slang meg egentlig på en annen tråd, men der var det så lite liv!

Jeg er med, skal gå ned hvertfall 7 kg. Veier nå 66, har aldri veid så mye, så må ned til 59-60, med drøm om å nå 55-57 kg! Er 167 cm. Veide 59.5 i juni, så har jeg lagt på meg etter det. Det gjør jeg ofte på høsten, men nå er det nok. Jeg er svak for godteri!

Er 20 år. Jeg er ofte flink til å trene om våren, ettersom jeg nå er blitt treningsinstruktør, satser jeg på at det vil bli lettere å komme i form igjen.

Jeg poster som anonym, kan signere med:

-Krystall

Jeg er også svært opptatt av å ta mål, da jeg syns det er viktig å følge med på dette også, ettersom vekt ikke er det viktigste, men resultater.

Midje: 83 cm (var 73 cm i juli...)

Hofter: 91 cm (husker ikke hva jeg var)

Rumpe: 98 cm

Lår: 57 cm

Armer: 28,5 cm

Jeg melder meg muligens inn i vgs vektklubb, da man kan følge med på seg selv der! Jeg har brukt det før og er kjempefornøyd:)

Har også bestilt ryp programmet fra tn.no, så skal ta en titt på det!

Veide meg i dag og veier nå 65.3, så gått ned litt alt!

-krystall

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så moro at vi er så mange her. Ikke mulig å sluntre unna nå. :fnise:

Har bare gått litt på mølla idag, ryggen er vond og er litt støl etter to dager med styrke. Får være flink med kostholdet idag. Fredag nærmer seg med stormskritt. Spent på hvor mye jeg har gått opp i jula...

Skal gi blod en dag. Kaaanskje gjøre det på torsdag. En halvliter blod veier jo litt. :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvordan går det med alle sammen?

Jeg har sovet utrolig dårlig de siste nettene. Måtte tvinge meg selv på jobb i dag, og er skikkelig sliten, men skal prøve meg på en spinningtime uansett. Kommer jo bare til å ende opp med å sovne på sofaen hvis ikke!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her så går det dårlig med kostholdet. Ikke sånne ekstreme utskeielser, men bare ikke bra, og for mye.

Bare gleder meg til skolen starter på mandag så jeg kommer i rutine igjen.

Men i morgen blir det trening igjen, og jeg skal starte å føre inn alt jeg spiser på mylog, regner med at det automatisk fører til at jeg blir litt flinkere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har sovet utrolig dårlig de siste nettene.

Åååh, det er så slitsomt! Jeg har det også sånn i perioder, i natt var det sånn igjen. Akkurat som kroppen saboterer for seg selv! Håper du får sove bedre i natt :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Idag fikk jeg endelig gått meg en fjelltur(der jeg gikk opp, jogget ned igjen), selvom det ikke var det beste været! Var deilig!!! og enda bedre var det å være tilbake i hjembyen!! :) .. tenker jeg tar meg en slik tur imorgen også... så får jeg tjuvstarta litt... begynner jo ikke for fult igjen før 8-9.jan egentlig :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan går det med alle sammen?

Jeg har sovet utrolig dårlig de siste nettene. Måtte tvinge meg selv på jobb i dag, og er skikkelig sliten, men skal prøve meg på en spinningtime uansett. Kommer jo bare til å ende opp med å sovne på sofaen hvis ikke!

God bedring antibac :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Thessie!

I dag har jeg trent, men hadde ikke tid til mer enn en halvtime. Vurderte å la være, men synes det er så gøy, så stresset var verdt det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arg, dårlig trening i dag. Eller kort vil jeg heller si. Skulle egentlig trene mage og bein samt kondisjon i 40 min. Men etter ca 30 min kom mannen min bort til meg og var helt hvit i ansiktet og var millimeter unna å kaste opp. Han ble plutselig akutt kvalm da han tok markløft. Stakkar. Da var det bare å dra hjem.

Fikk trent magen da, tok 15*3 rette crunsh på skråbenk.

Sideslide med 14 kilo. 15*3

Og framoverbøyd crunsh med tau ( aner ikke hva øvelsen heter) 35 kilo 12*3

Var det jeg rakk.

Spiste skikkelig digg middag i dag. Stekt laks med grønnsakspakke til. Mmmmm. :jepp:

Nå er motivasjonen enda litt bedre enn den var, har akkurat bestillt syden ferie til sommeren :danser:

Må jo se litt ok ut når man drar med mannen og bare guttevenner :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...