Gå til innhold

Sommerkroppen 2012


Glasögon

Anbefalte innlegg

Har spist litt twist idag. Skuffa over meg selv! Jeg hadde såååå lyst på sjokolade, klarte rett og slett ikke å la være. Men håper ikke det ødela. Gikk en tur på ca 40 minutter idag, hvor halve turen var svak oppoverbakke og en del snø. Er støl etter igår.

Synes alle har vært flinke! :)

Ikke la litt twist knekke deg :) vi har alle dager hvor fristelsen blir for stor. :klemmer:

Tenk heller slik at dobbel motivasjon i morgen. :jepp:

Flink du har vært å gå tur i 40 min :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sååååååååååå med :danse: Har allerede begynt med en ufattelig bra treningsprogram og ikke minst spiser jeg så sunt som det går an.

I dag skal jeg løpe intervall og så trene mageprogram :D

Endret av Sailor
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter tips herfra har jeg skaffet meg 30 Day Shred, og dagens økt med Jillian er unnagjort ;) Ganske slitsomme drøye 20 min må jeg si. Mer intensitet enn jeg holder selv på treningssenteret i alle fall. En god måte å komme ordentlig i gang på!!

Blir gåtur med barnevogna etterpå også, så da får jeg være fornøyd med dagens innsats synes jeg. God helg alle sammen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var på InBody analyse på onsdag jeg, :( skuffende greier, da det viste at jeg burde gå ned ca 9,5kg. Oppdaget iallefall at jeg er i mye dårligere form enn forventet... Da det måler fettprosen, livvidde, vekt, omkrets lår og overarm, samt fettprosent, muskelmasse og vanninnhold osv osv.

Men jeg får bruke det som inspirasjon og motivasjon til å trene og bygge litt muskler ;)

Skal ta ny test rett før påske tenker jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I går var jeg på mor-barn trening. Er støl i dag, men jeg må nok trene andre ting for å få sommerkroppen 2012. :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vært på trening i dag, trente styrke. Så deilig å komme igang igjen.

I går var kostholdet 90% i boks, så i dag satser jeg på 100% i boks.

Og en liten utskeielse iblandt må jo være lov. Og da må vi bare tenke posetivt og fortsette dagen etter med det sunne.

Min feil tidligere har vært at en utskeielse fører med seg mange utskeielser, og store utskeielser.

Men nå i jula så øvde jeg meg på at jeg kunne få smake på alt det gode, bare ta lite. Så neste gang jeg får en utskeilse, skal det være en liten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk Lille Blåklokke :)

Jeg veide meg idag, og vekta viste 83,9. Det kan da ikke stemme? Jeg kan umulig ha gått ned nesten 2 kg siden mandag? Eller er det kanskje mye vann? Eller er vekta rett og slett ødelagt? :( skal måle meg med målebåndet når jeg finner det igjen..

MEN ikveld skal vi i selskap der det blir servert brød, vafler, masse digg pålegg, kakao osv. Jeg håper jeg klarer å unngå å stappe i meg for mye og at jeg rekker å trene idag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tinneaa

Så spennende! Ønsker alle masse lykke til :)

Jeg er med! Vil gå ned rundt 10 kg. Gleder meg til masse timer på treningssenteret framover! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her ble det ned 0,9 kilo siden sist fredag. Storfornøyd med det, siden det ble en del kaker i nyttårshelga. Har meldt meg på en utfordring om ti kg ned til påske, så her er det ikke mye rom for utskeiielser. Men lørdager er fortsatt hellige, da :)

I går klarte jeg forresten å jogge i tyve minutter i strekk! Det høres sikkert ikke mye ut, men for meg er det en stor greie. Har alltid hatt dårlig kondis og har aldri klart å jogge mer enn fem minutter. Jeg har forsøkt utallige løpeprogrammer som skal få deg i form i løpet av så og så mange uker, uten å få noe progresjon. Så begynte jeg å fundere på om det kunne være noe mer enn bare dårlig kondis, og begynte å lese meg opp på anstrengelsesastma og kuldeastma. Etter tips fra folk med astma har jeg nå begynt å varme opp leeenge, og plutselig kunne jeg jogge i femten minutter uten altfor store problemer! Så nå holder jeg på å arbeide opp utholdenheten min :) Målet er i første omgang å klare 30 minutter uten å bli altfor sliten, så skal jeg øke tempoet. I sommer skal jeg klare å kose meg med å jogge ute :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er jeg så glad!! :hoppendeglad: Dere aner ikke hvor mye dette betyr for meg!! Jeg var ute og jogga nå, og det var som om jeg fløy. Det var så fantastisk. I fjor på denne tida satt jeg i sofaen og var stengt inne omtrent hele tida pga utbrenthet. Og i dag, etter å ha gått og jogga et par kilometer med ganske mye bakker - så jogga jeg i TJUE MINUTTER i strekk! Det var riktignok en del nedoverbakker, men i fjor hadde jeg ikke orka å jogge en tiendedel av det der. En tur som tok en time før tok plutselig 44 minutter! Det her er så stort. :grine::biggrin:

---

Vekta går det så som så med, spiste ganske mye i går pga en familiesammenkomst, så veiedagen i dag prøver jeg å glemme... Jeg veier 62,8 i dag, og sist uke veide jeg 62,7... Så det har stagnert litt, men det at vekta ikke flytter seg på et par ukers tid har jo skjedd hele veien mens jeg har slanka meg, og jeg har gått ned snart 6 kilo likevel, så det går vel til slutt nå også :) Hovedfokuset i dag er at kroppen min faktisk FUNGERER igjen! :nigo::danser:

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I går klarte jeg forresten å jogge i tyve minutter i strekk! Det høres sikkert ikke mye ut, men for meg er det en stor greie.

Oi! Du skrev akkurat det samme som meg, haha :) Gratulerer! Jeg skjønner veldig godt at det er en stor greie. Det føles så braaaaa!! :danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har faktisk ikke spist noe godterier eller kaker hele uka, selvom jeg har hatt to kveldsvakter på jobben, og det har vært masse kaker og andre fristende ting! *Klapper meg selv på skulderen*

Nå er det eneste problemet å få ork til å komme seg opp av sofaen for å dra å trene! Treningssenteret er rett over gata, men jeg har så vondt i lysta! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har faktisk ikke spist noe godterier eller kaker hele uka, selvom jeg har hatt to kveldsvakter på jobben, og det har vært masse kaker og andre fristende ting! *Klapper meg selv på skulderen*

Nå er det eneste problemet å få ork til å komme seg opp av sofaen for å dra å trene! Treningssenteret er rett over gata, men jeg har så vondt i lysta! :fnise:

Haha, har samme problemet her i dag. Er sååå sliten etter jobb, men bør vel få dratt ræva mi bort!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Flinke dere er til å jogge!! :mrgreen: Jeg jogger svært lite, hadde en periode i sommer/tidlig høst da jeg jogga en del. Mest i skog da, da får jeg ikke så vondt i leggene. Har litt lyst å prøve meg på mølla i dag da, bare se hvor lenge jeg klarer å holde ut ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tinneaa

Så utrolig typisk å bli så syk på "startdagen" at man ikke klarer å reise seg! Hadde planer om treningssenter, svømming og jogging i dag..*oppgitt*.

Menmen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så utrolig typisk å bli så syk på "startdagen" at man ikke klarer å reise seg! Hadde planer om treningssenter, svømming og jogging i dag..*oppgitt*.

Menmen :)

Da fokuserer du heller på kostholdet, treningen kan vente :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Da har jeg vært å trent! :trene:

Flinkesen!

Nå... :veslejenta:

Flink! Fin start på helga det, vel!

Jeg kom meg også til treningssenteret. Var litt seint ute, så ble bare 50 min på ellipsen. Jeg kjenner at jeg er sterkere i beina! Nivå 18 er ikke like tungt lenger :tommelsmil: Nå er det en stund siden jeg har trent på ellipsen, det er "reservetreninga" mi, men gøy å se at jeg begynner å bli litt sterkere. Har som sagt lyst å begynne å jogge igjen, men knærne mine har begynt å gjøre vondt i dag. Har brukt feil sko på jobb :( Å stå i 7-8 timer på flate sko er ikke så lurt kanskje :tongue:

Håper alle sammen har hatt en flott uke og får en kjempefin helg! Jeg skal prøve å komme meg opp tidlig i morgen, og HÅPER på at jeg får meg en plass på spinningtimen. Alle nyttårsforsetterne tar jo plassen min ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Survival

I dag har jeg restitusjon, hviledag :) Det føles greit siden jeg har sting i både armer og bein etter gårsdagens treningsøkt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kom meg også til treningssenteret. Var litt seint ute, så ble bare 50 min på ellipsen.

Så flink du var som fikk trent selv om du var så sliten! Og femti minutter er da ikke "bare", jeg syns det er bra, jeg! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...