Gå til innhold

Sommerkroppen 2012


Glasögon

Anbefalte innlegg

Åh jeg er så misunnelig på dere som har tilgang til treningssenter og tredemølle! Jeg er så supermotivert for å jogge i utgangspunktet, men ikke ute når det er kaldt, det er glatt og jeg er forkjøla..

Du må ikke enten trene på senter eller ute. Hva med å trene hjemme med videoer? Det var det som fikk meg igang, og det har jeg fortsatt med. Synes det er veldig fint å bare kunne begynne å trene på null tid, og blir motivert av å på en måte ha en personlig trener i stua. Jeg bruker mest Jillian Michaels sine videoer, men det finnes jo utrolig mye forskjellig!

Jeg bor forøvrig i Oslo, så det er massive mengder treningssentre rundt om kring, men jeg liker meg ikke spesielt godt i et studio, og ender med å bare surre rundt - og til slutt bil støttemedlem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg henger meg på, men for meg blir det bare drømmekroppen. :)

Har trent i 2 måneder i litt hipp som happ på treningsstudio (med en sterk sosial angst på slepet! *stolt*). Utgangspunktet var 1 år uten aktivitet, og normal kost. Så kiloene snek seg opp til 70kg, vil ned på 58 igjen! Er 163 høy. Men, jeg bryr meg mer om speilbildet enn tallene.

I morgen starter jeg med RYP, og fortsetter med "Get running" appen min. Så forhåpentligvis løper jeg i 30 min i stekk når Februar har ankommet :hakeslepp: , og er en fast fisk i sommer. Må også jobbe litt med å kutte ned på maten da jeg er glad i olivenolje, søtt og pasta.

Lykke til alle sammen. Ikke la dette bli nok et nyttårsløfte i historieboken. :)

s.e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Skitten pique

Jeg henger meg på, men for meg blir det bare drømmekroppen. :)

Har trent i 2 måneder i litt hipp som happ på treningsstudio (med en sterk sosial angst på slepet! *stolt*). Utgangspunktet var 1 år uten aktivitet, og normal kost. Så kiloene snek seg opp til 70kg, vil ned på 58 igjen! Er 163 høy. Men, jeg bryr meg mer om speilbildet enn tallene.

I morgen starter jeg med RYP, og fortsetter med "Get running" appen min. Så forhåpentligvis løper jeg i 30 min i stekk når Februar har ankommet :hakeslepp: , og er en fast fisk i sommer. Må også jobbe litt med å kutte ned på maten da jeg er glad i olivenolje, søtt og pasta.

Lykke til alle sammen. Ikke la dette bli nok et nyttårsløfte i historieboken. :)

s.e

Gi tilbakemelding på RYP, interessert i å høre hvor godt det funker. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var årets første treningsøkt tatt. :) Digg, men tungt, har hatt treningspause i 3 ukers tid.

Skal nå lage grove pitabrød med biff og salat. Yummy. :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må ikke enten trene på senter eller ute. Hva med å trene hjemme med videoer? Det var det som fikk meg igang, og det har jeg fortsatt med. Synes det er veldig fint å bare kunne begynne å trene på null tid, og blir motivert av å på en måte ha en personlig trener i stua. Jeg bruker mest Jillian Michaels sine videoer, men det finnes jo utrolig mye forskjellig!

Jeg bor forøvrig i Oslo, så det er massive mengder treningssentre rundt om kring, men jeg liker meg ikke spesielt godt i et studio, og ender med å bare surre rundt - og til slutt bil støttemedlem.

Ja, har faktisk tenkt på det! Kanskje jeg bør investere i en sånn video, så får jeg heller bare glede meg til våren melder sin anmarsj, så jeg kan begynne å løpe igjen med musikk på ørene :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil veldig gjerne være med jeg og. Her må jeg både gå ned i vekt og trene.

Jeg sliter med et forkjølelsesvirus, så har ikke trent på 2,5 mnd. Men formen føles litt bedre, så derfor tenkte jeg å dra på trening i morgen. Men da bare gå raskt på mølla, så får jeg sjekka ut hva jeg orker. Går det bra så fortsetter jeg med det, og legger til lett styrke.

Jeg skal gå ned 10-14 kg, får se hvor jeg blir fornøyd. Kommer an på hvor mye jeg får trent og, jo mer jeg får trent, jo fortere fornøyd blir jeg sikkert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I dag har jeg trent kampsport for første gang siden juni i fjor, og herreminhatt så mye bedre formen min har blitt! Ble jo sliten, men på en HELT annen måte enn sist. Er jo sju kilo siden også. Woho, dette var jommen meg motiverende! :danse:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Thessie!

Jeg var på trening i dag. Trente både styrke og kondisjon. Så treningen går bra, kommer meg på trening nesten hver dag. Men kostholdet derimot.. Jeg klarer virkelig ikke å holde meg unna søtsaker! :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Survival

Jeg var på trening i dag. Trente både styrke og kondisjon. Så treningen går bra, kommer meg på trening nesten hver dag. Men kostholdet derimot.. Jeg klarer virkelig ikke å holde meg unna søtsaker! :sjenert:

Jeg er motsatt av deg :fnise: Har kjempeenkelt for å spise variert, sunt, men kommer meg virkelig ikke i gang med treningen pga. mangel på tid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her vil jeg gjerne være med. Nå er det over ett år siden jeg har trent skikkelig, pga. dårlig form i graviditeten og dårlig form + lite overskudd etter fødsel. Heldigvis har ammingen gjort sånn at jeg er tilbake på startvekt før fødsel, men kroppen er ikke den samme i det hele tatt. Derfor er drømmen å gå ned 5 kg, men dersom jeg ''bare'' klarer å stramme opp litt her og der blir jeg også kjempefornøyd. :tommelsmil:

Første trening er torsdag. :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble nesten 1,5 times trening i dag, det var gøy å komme skikkelig i gang igjen! Kostholdet har også vært bra så langt i dag :)

Gi tilbakemelding på RYP, interessert i å høre hvor godt det funker. :)

Det var ikke meg du spurte, men RYP funker kjempebra! :jepp: Jeg er utbrent, så jeg får ikke trent så ofte som man skal på RYP, men likevel har jeg fått stor framgang. Jeg er helt RYP-frelst. Det er jo vanvittig enkelt! Med intervalløkt først så er det gjort på en times tid, og da har du trent alle store muskler :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh jeg er så misunnelig på dere som har tilgang til treningssenter og tredemølle! Jeg er så supermotivert for å jogge i utgangspunktet, men ikke ute når det er kaldt, det er glatt og jeg er forkjøla..

Med superundertøy og brodder er mye gjort! :nigo: I jula jogga jeg ute (uten brodder - ikke å anbefale) og det gikk helt greit, så lenge det ikke var under -6. Når det er noe særlig kaldere enn det orker jeg ikke jogge ute, for da blir det vondt å puste, men da kan man jogge på varmere dager :) Men er nok lurt å vente til forkjølelsen er borte :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gi tilbakemelding på RYP, interessert i å høre hvor godt det funker. :)

Det skal jeg. :Nikke:

Med litt erfaring fra styrketrening tidligere må jeg si opplegget ser veldig lovende ut. Gleder meg masse!

s.e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Slenger meg på her, jeg :)

Veier rundt 64-65 kg, vil ned til 60 kg i første omgang. Gikk vel ned til rett under 64 noen uker før jul, men har nok kost meg litt for mye i jula, hehe. Målet mitt er å være nede på 60 innen midten av februar, så får vi se hvor fornøyd jeg er med kroppen da.

Glemte å veie meg i dag, men pytt. Har ihvertfall vært på trening, 40 minutter spinning og 45 minutter styrke. Kommer til å kjenne det veldig godt i morgen etter den styrketreningen, grøss og gru. Forresten utrolig fort timer fyller seg opp nå når alle har kastet seg på nyttårsforsettet sitt :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så mange flinke jenter her, blir motivert av dere. :jepp:

Årets første treningsøkt er gjennomført, og har klart å holde meg på 1400 kalorier selv om søtsuget driver gjøn meg meg.. :fnise:

Føler meg litt kvapsete etter julefråtsinga, så er veldig spent på hvordan veiinga på fredag går....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mandag 9.januar melder jeg meg inn og tar måledag for å se hvordan jeg ligger an og legger opp en plan. Skal bli godt å føle seg vel igjen etter en treningsøkt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg melder meg også inn her! :jepp: Det er så mange motiverende jenter her, gleder meg til å høre om resultater :)

Jeg er selv 163 og veier 66 kilo :( Og nå skal det bort! Slabbedasken skal bli sexy til sommeren 2012. Gleder meg til min første treningsøkt når jeg drar tilbake til studentstedet mitt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg veier forresten 85-87kg, og er 173 høy!

Har lagt på meg 15 kg iløpet av forholdet jeg er i.. Nå skal det vekk.. Får ikke vekk alt frem til sommeren, men noe håper jeg at jeg får av!

Vekta mi har også gått istykker brått, selvom den er helt ny! Kan hende det bare er bateriet! Så aner egentlig ikke hvor mye jeg veier etter jula :fnise:

Nå har jeg hvertfall fått på meg treningstøyet og er på vei ut døren for å trene! :trene:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kom meg på trening i dag, og gikk raskt på mølla i 45 min, var skikkelig deilig, og gikk bra. Så da fortsetter jeg. Så håper jeg forkjølelesen etterhvert slipper taket, så jeg kan trene hardere.

Kostholdet sliter jeg med, sitter igjen litt for mye kos etter jul. Skal gjøre alt jeg kan for å holde meg sukkerfri den uka her. Så håper jeg det blir lettere med sunne spisevaner da skolen starter igjen fra mandag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oh, I'm in! Føler for å stramme stussen litt, samt komme inn i de gamle buksene mine igjen. Selv er jeg slank, men føler meg slapp etter jula. Babe-faktoren skal bli høy i år!

I går dro jeg på to spinningklasser på rad (og shopping kan vel regnes som en form for trening :gjeiper: ) så det kommer seg!

I morgen satser jeg på en liten joggetur om anledningen byr seg.

Fra den 6. januar begynner jeg på pilates i tillegg.

Lykke til, alle fremtidige babes! Jeg håper vi alle når målene våre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...