Gå til innhold

Sommerkroppen 2012


Glasögon

Anbefalte innlegg

Jeg er med!

Ingen tvil om at jeg skal bli den rypa til sommeren.

Haha, dritbra! Stå på og lykke til!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Haha, dritbra! Stå på og lykke til!

Jeg er dønn seriøs. :jepp: Skal bli skikkelig fit for fight, hehe! Lykke til du også.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er dønn seriøs. :jepp: Skal bli skikkelig fit for fight, hehe! Lykke til du også.

Oh yeah! Jeg også!! :danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaa!! Sommerkropp 2012, here i come :hoppendeglad: Skal satse knallhardt på styrketreningen og bli superfit..Stål i bein og armer

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er med :jepp:

Veier 73-74 nå (tror jeg, vet aldri med jul og vekten streika) og er 168cm.

Har aldri veid mer enn 63 før, men et svangerskap kan vist gjør en rund og god :sukk:

Har VELDIG lyst å gå ned 10kg, er veldig motivert... men kanskje det er litt for høye krav til meg selv som skal ut i 100%jobb nå og har en baby på 7mnd?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir også med her! Jeg har visst litt mer å gå ned enn de fleste her, er 168 cm høy og veier ca 76 kilo. Skal ned 13-14 kilo til, og vil gjerne ha av så mange som mulig før sommerferien. Jeg begynte på 80 kilo 1. november, så har hatt en myk start med godterier og god, usunn mat gjennom julen. Nå blir det hardere bud fremover! Gleder meg til alle de lange sykkelturene og fjellturene jeg skal klare å fullføre med den sterke og utholdende kroppen jeg skal få :jepp:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Thessie!

Jeg har så lyst å trene, men treningssenteret er stengt i dag! :( Vet at jeg bare kan trene hjemme, men det blir ikke det samme. Synes det er så koselig og gøy på senteret og jeg må opp der for å orke å trene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest SnowLeopard

Jeg har gått en time på ski i dag, i tuuung snø. Fin start på året, selv om middagen bestod av restemat, dvs. ribbe... Jaja. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er med! :5:

Skal gifte meg i juli, og vil veldig gjerne ned ca 10 kg til den store dagen. Vil stramme opp armer og rygg, og få bort babymagen! Overskudd og økt energi følger forhåpentligvis med, som en bonus :) Har medlemskap på et treningssenter (har hatt det "pause" siden jeg ble gravid), og nå er det absolutt på tide å begynne på`n igjen!

Har maange ganger før skulle ha gått ned ti kilo (typiske nyttårsforsettet mitt :gjeiper: ), men denne gangen skal jeg virkelig klare det! Jeg vil se og føle meg fantastisk i brudekjolen min, og jeg vil ha en sterkere og fastere kropp som jeg føler meg vel med sånn til daglig :) Er drittlei av å se på meg selv i speilet å være misfornøyd, og drittlei av å ikke kunne ha på meg akkurat det jeg vil (gleder meg til den dagen jeg kan slenge på meg en singlet og en cardigan og se flott ut! )

For at jeg skal kunne klare å nå målet mitt tror jeg at jeg må lage meg en konkret plan, kanskje så detaljert som "ukesplan". Torr jaggu jeg skal opprette meg en treningsdagbok her inne jeg -- da er det eenda vanskeligere å "skippe unna".

First thing tomorrow - renske ut jula av kjøleskapet, og rineg treningssenteret og "åpne" medlemsskapet igjen! :trene:

Ønsker alle lykke, lykke til! :duskedame:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har jeg bestilt meg denne Vekta.

Den måler ikke bare kg, men også fettprosent og muskelmasse, samt atvman kan koble den opp mot pc, ipad eller iphone og følge med der hvordan fremgangen er. :jepp:

Gleder meg til den kommer. :danser:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Thessie!

I dag har jeg bestilt meg denne Vekta.

Den måler ikke bare kg, men også fettprosent og muskelmasse, samt atvman kan koble den opp mot pc, ipad eller iphone og følge med der hvordan fremgangen er. :jepp:

Gleder meg til den kommer. :danser:

Må gi beskjed om hvordan den er, og om den fungerer bra! Fikk lyst på en sånn vekt jeg og :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Henger meg med på den. Veier ca 67-68 (Forskjellig fra dag til dag) og er ca 1,60 høy. Har et mål om å gå ned til 60. Er egentlig ganske aktiv og sunn, men allikevel så klarer jeg ikke å gå ned. Derfor begynner året med at en kompis av meg har satt opp ett treningsplan som jeg skal følge(Han driver med markløft sjøl). Har tidligere hatt ett treningsplan som treningssenteret har satt opp, men det fungerte ikke så godt i praksis. Derfor starter jeg året med frisk mot. Dette skal jeg klare!! Skal også selvfølgelig ta å måle meg, i og med det er mer realistisk enn selve vekta når jeg skal drive på med mye styrke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må gi beskjed om hvordan den er, og om den fungerer bra! Fikk lyst på en sånn vekt jeg og :jepp:

Det skal jeg gjøre :) leste masse komentarer fra folk som hadde kjøpt den. Fikk bare masse skryt og folk hadde blitt super motivert pga. den. Uhhhh gleder meg. Er supermotivert til trening i morgen.

Imorgen skal jeg trene 40-60 min kondisjon samt biceps og skuldre. :trene:

Også skal jeg ut og storhandle masse sunn mat for hele uka. :)

Digg, Digg, Digg. :hoppendeglad:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Skitten pique

Vil ha sånn stor vekt som de har på slankekrigen jeg. :klo:

Imorra starter jeg med styrketrening, fortsatt av gerilja i skogen. :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Im in! 58 kg as we speak. Har gått opp 1 kg i desember. Nå skal den av og noen kg til :) har mest fokus på oppstramming. Jeg følger foreløpig ikke noe program eller noe, er litt redd for at eg faller av da. Har nesten ikke trent i desember så nå må jeg bare komme i gang igjen :) skal opp på senteret å prøve ut de nye spinningskoene mine i morgen :)) viss noen har noen supre tips om hva som skal til for å komme i normale søvnrurtiner så blir jeg glad, for treningen er satt til side pga alt for lite søvn og jeg er så sliten hele tiden. Dette blir ett bra år! Vi skal få det til :)

Endret av cardigan
Lenke til kommentar
Del på andre sider

åå, så artig at vi kan motivere hverandre! Jeg er med på denne jeg, er 164 cm og veier ca 62 kg, satser på å bli fornøyd til sommerturen i juni :-) Lykke til alle sammen :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg er med! Tenker ikke på vekta forsåvidt, for jeg vil ikke bli tynnere - men vil "stramme opp" litt for å få sommerkroppen! Er det som er fint, ikke bare være tynn men ha litt definerte muskler og! :)

Problemet mitt er vel att jeg ER motivert, men bor i ingenmannsland uten tilgang til treningssenter, så blir utsatt hele tiden fordi jeg har bare meg selv, og jeg er usikker på hvordan jeg kan trene. Men nå har jeg sett på youtube-videoer og har funnet noe jeg tror kan hjelpe!

Så herved startes "Operasjon killer-body(så nærme jeg kommer iallefall) til sommeren" :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gikk til og fra treningssenteret i dag. Kanskje ikke så mye å skryte av, men det det er et par kilometer hver vei! På treningssenteret tråkket jeg litt på ellipse-maskin. Er i ekstremt dårlig form, så det ble ikke så lenge jeg orket. Kanskje 10 minutter totalt (med pauser innimellom).

Etter en runde på ellipsen trente jeg med styrkeapparater. Til slutt tok jeg 10 sit-ups.

Jeg kunne sikkert har trent enda mer, men da jeg veide meg i går var vekten på 104,1 kg, og jeg er bare 163 cm høy. Det er med andre ord tungt å bevege den store, fleskete kroppen min. Satser på at det blir lettere å trene etter hvert!

Til frokost spiste jeg to knekkebrød (et med ost og et med kalkunfilet) + et glass skummet melk. Etter treningen hev jeg i meg en banan. Middagen besto av en tallerken med kalkun, poteter og en dæsj mager kesam. Litt usikker på om jeg burde spise kveldsmat? :klo: Vet ikke helt hva jeg skal spise heller...

Merker at jeg fryser litt, er ikke vant til å spise så magert og lite. Kroppen skriker etter sjokolade og potetgull, men jeg skal være sterk.

Jeg er så utrolig motivert. Har så lyst til å klare det! Er ikke noe gøy å være en tjukkas.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Thessie!

Gikk til og fra treningssenteret i dag. Kanskje ikke så mye å skryte av, men det det er et par kilometer hver vei! På treningssenteret tråkket jeg litt på ellipse-maskin. Er i ekstremt dårlig form, så det ble ikke så lenge jeg orket. Kanskje 10 minutter totalt (med pauser innimellom).

Etter en runde på ellipsen trente jeg med styrkeapparater. Til slutt tok jeg 10 sit-ups.

Jeg kunne sikkert har trent enda mer, men da jeg veide meg i går var vekten på 104,1 kg, og jeg er bare 163 cm høy. Det er med andre ord tungt å bevege den store, fleskete kroppen min. Satser på at det blir lettere å trene etter hvert!

Til frokost spiste jeg to knekkebrød (et med ost og et med kalkunfilet) + et glass skummet melk. Etter treningen hev jeg i meg en banan. Middagen besto av en tallerken med kalkun, poteter og en dæsj mager kesam. Litt usikker på om jeg burde spise kveldsmat? :klo: Vet ikke helt hva jeg skal spise heller...

Merker at jeg fryser litt, er ikke vant til å spise så magert og lite. Kroppen skriker etter sjokolade og potetgull, men jeg skal være sterk.

Jeg er så utrolig motivert. Har så lyst til å klare det! Er ikke noe gøy å være en tjukkas.

Så bra! Du har virkelig gjort en kjempejobb i dag! Det med treningen kommer seg etterhvert. stå på!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor ofte har folk tenkt til å veie seg? Jeg tror jeg skal ha veiedag hver søndag. De gangene jeg har prøvd å slanke meg før, så har jeg veid meg daglig. Tror ikke det er noe lurt, for jeg mister bare motivasjonen hvis jeg ikke går ned noe fra dag til dag.

Er skikkelig spent på om jeg går ned noe den første uka, og eventuelt hvor mye.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...