Gå til innhold

Sommerkroppen 2012


Glasögon

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg bruker mylog til å føre inn det jeg spiser og trener. Veldig gøy, så kan man se en oversikt over hele måneden, som en kalender hvor det da er plotta inn hvor mange kalorier man har spist om dagen, og hva man har trent hver dag.

Havregryn er helt klart greiest å veie tørre.

Ellers har jeg vært flink i dag med både mat og trening. Frokost/lunsj ble sushi. Og middag ble laks med brokkoli. Trening ble 50 min rask gange på mølla. I morgen satser jeg på styrketrening.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tinneaa

Jeg har spist masse havregryn i det siste.. ser at noen skriver at det er masse kalorier i det? Men det er jo veldig sunt, så man vil vel ikke få problemer med å gå ned fordi man spiser havregryn, håper jeg? Isåfall ligger jeg tynt ann, hahaha :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest *Maja*

Jeg har spist masse havregryn i det siste.. ser at noen skriver at det er masse kalorier i det? Men det er jo veldig sunt, så man vil vel ikke få problemer med å gå ned fordi man spiser havregryn, håper jeg? Isåfall ligger jeg tynt ann, hahaha :)

En kalori er en kalori så spiser du mer en dagsbehovet ditt så vil du legge på deg. Det gjelder all mat. Alt med måte. Spiser du en porsjon havregrøt om dagen så er det mer enn nok. Pass på å få i deg både proteiner og fett også i løpet av dagen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har spist masse havregryn i det siste.. ser at noen skriver at det er masse kalorier i det? Men det er jo veldig sunt, så man vil vel ikke få problemer med å gå ned fordi man spiser havregryn, håper jeg? Isåfall ligger jeg tynt ann, hahaha :)

Nøtter er også sundt, men har mer kalorier enn chips. Betyr ikke at du kan spise ubegrenset selv om det er bra/sunt for kroppen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ukas første økt gjennomført :klappe: Yngvar på Puls sitt styrkeprogram, og jeg kjenner det i beina!!!

Endret av Hipphurra
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

En kalori er en kalori så spiser du mer en dagsbehovet ditt så vil du legge på deg. Det gjelder all mat. Alt med måte. Spiser du en porsjon havregrøt om dagen så er det mer enn nok. Pass på å få i deg både proteiner og fett også i løpet av dagen.

Jeg har spist to porsjoner i dag :gjeiper: Men det funker siden jeg har trent nok i dag.

Endret av antibac
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Overlevde treninga i dag til tross for trøtthet! Rimelig sigen nå, musklene er helt kake to timer etter treningsslutt. Antar jeg blir gaaanske støl i morra. Men treninga var faktisk ikke så slitsom som jeg hadde frykta! :) Tror all styrketreninga i det siste har gjort kroppen en god del sterkere og sprekere :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mandag og veiedag! Vekta viste 64,1 i dag, noe som er en nedgang på 800 gram siden forrige mandag! Veldig fornøyd med det, sånn kan det bare fortsette :)

Er fortsatt veldig støl i bakre lår og litt i rumpa, og skal på både step og spinning i dag... Håper det går greit :fnise:

Wow... Gratulerer! Også rett etter jula.... :tommel:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så moro å se at vekta raser av jentene her inne. Supermotiverende!

Ingen trening idag, men har gått en halvtimes tur med ei venninne. OG spist fisk, så da får det være bra. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Grattis! :duskedame:

Takk :D hvertfall rette veien! Nå vil jeg få av julekiloene slik at jeg kan fortsette på riktig spor :) i morgen skal jeg trene! Gleder meg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes alle gjør en bra jobb! Fortsett slik :) Idag har jeg spist rundt 1300-1400 kcal, gått tur på 30 min(jogga kanskje 5 min) og trent styrke i ca 20 min.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde det gøy på treninga i dag, kickboxing! Det var skikkelig tungt, men også moro, for det er så fint å få til så mye mer enn før! Jeg orker mye mer, og det føles så bra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg bruker mylog til å føre inn det jeg spiser og trener. Veldig gøy, så kan man se en oversikt over hele måneden, som en kalender hvor det da er plotta inn hvor mange kalorier man har spist om dagen, og hva man har trent hver dag.

Havregryn er helt klart greiest å veie tørre.

Ellers har jeg vært flink i dag med både mat og trening. Frokost/lunsj ble sushi. Og middag ble laks med brokkoli. Trening ble 50 min rask gange på mølla. I morgen satser jeg på styrketrening.

mylog? :lete: Hørtes ut som en artig greie, og litt lettere når man kan følge med på seg selv over en lenger periode!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser forresten det er mange flinke folk her inne, som alt har gått ned litt, og ellers er i gang med trening :) Bra jobba!

Selv har jeg trent en god del spinning og styrke, men har faktisk ingen planer om å veie meg igjen, før neste InBody analyse, som blir i begynnelsen av april. Er uansett ikke vekta jeg er så opptatt av, og regner med jeg ser det om jeg begynner å ese ut, uten å gå på vekta.

Føler at det er litt mer "press" på meg selv for å holde ut, hvis jeg ikke veier meg før da. Så blir det (forhåpentligvis) gledelig overraskelse når jeg kommer dit :danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mylog? :lete: Hørtes ut som en artig greie, og litt lettere når man kan følge med på seg selv over en lenger periode!

www.mylog.no Det er helt gratis og. Man får ført inn all mat man spiser, så regner den ut kalorier, hvor mye fett, proteiner og karbohydrater. Så fører man inn trening, og den regner ut ca hvor mye kalorier du har forbrendt på trening.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...