Jump to content
Glasögon

Sommerkroppen 2012

Recommended Posts

^littletoomuch

Intervall i dag, og fyyyyy for en trening!! Hadde planlagt å trene styrke i morgen(shape) men mannen må jobbe og har dermed bilen. Kjenner uansett at min høyre legg har fått seg en trykk, så blir godt med restituering i morgen og ShapePuls på onsdag :)

Matmessig har det blitt lite mat i dag, og dessverre ikke spes sunt.

1 knekkebrød med ost til frokost

2 knekkebrød med ost til lunsj

2 skiver med sånn ny falukorv av kalkun med pepper før trening

1 porsjon svenske kjøttboller med 2 skiver med ekte majones etter trening

1 sjokoladetrøffel( seff er det noe igjen etter helga)

1 gl blåbær biola

I morgen må det bli bedre i matveien.

Fortsetter under...

Mini93

Litt sent ute jeg; men jeg vil også være med :D

10 kg til skal av, og 3 er ellerede borte.

Er 1,55 på strømelesten og veier pr i dag 58 kg. Så jeg har en stor jobb fremfor meg. Målet er så klart å finne idealvekten, men egentlig mye heller å komme i form. Jeg har nemlig bestemt meg for å søke meg til befalsskolen til sommerne, og da må kroppen få seg en real forandring...

Begynte veldig bra og gikk ned 2,5 kg på to uker, men så mistet jeg min far og trening vek for sjokolade...

Edited by Mini93

anonymeline

Jeg melder meg inn her om noen få uker, ikke så mye jeg får gjort treningsmessig før den tiden siden jeg har brukket benet mitt (hatt gips i 4 mnd, hurraa!)

Jeg har egentlig ikke noe klart vektmål jeg vil ned, ønsket er jo 10 kg (ned til 56, jeg er 167 cm), men det rekker jeg nok ikke før sommeren! MEN - når jeg får lov å trene igjen så skal jeg klare å gå ned til ca 60 (6 kg), men mitt hovedmål er rett og slett å STRAMME opp. Strammere mage (hovedmål...), mer veltrente armer og lår. Det eneste jeg liker med vekten nå, og som jeg ikke håper blir midre, er rumpen. Men den og lårene er desverre det som forsvinner først på meg, overkropp er det MYE verre med!

Jeg GLEDER meg masse til å komme i gang, man går nesten på veggen av å være sykmld med brukket fot. Har SÅ mye energi, men så er det veldig begrenset hva man får gjort. Så jeg ser faktisk frem til å begynne å trene :)

Guest Skitten pique

Jeg har trent i dag. :)

Litt rygg, armer, bein og mage. Etterfult at HIIT ute. :trene:

Edited by Skitten pique

AnonymBruker

Gått ned 2,7 kilo på 5 uker fortsatt 7 kilo ned til målet. 0,6 kilo ned siden forrige uke.

-B-

Teriyaki

Først gikk jeg en trilletur på 45 min i raskt tempo sammen med venninne. Senere jogget jeg ca. samme strekning sammen med hunden. :)

Frokost: Yoghurt med eplebiter og havregryn

Lunsj: Omelett med litt tomatbønner

"mellommåltid": Et lite pizzastykke, for å ha energi fram til middagen

Middag: Hjemmelagd hamburger: Kjøttdeig med tacokrydder, chips og grønnsaker som da hører til hamburger

Helt grei dag matmessig, med andre ord. :) I går spist vi fisk til middag, og hvis man bytter ut omeletten med to brødskiver, dropper pizzastykket og tar med en skål havregrøt til kvelds, så er resten likens. Var ikke trening i går, da.

Annonse

^littletoomuch

ShapePuls i dag :) pluss at jeg gikk hjem fra jobb(ca 3km, men dette gjør jeg omtrent hver dag da).

Jeg la merke til i dag at jeg ikke lengre har så mye "fett på ryggen" at bh klemmer på dette og ser stygt ut! Helt fantastisk!

Skeiet litt ut i dag med en pastarett i dag, men det er jo ok når jeg trente så hardt som i dag.

I morgen er det spinning, to timers event! Jeg gleder meg ;)

Sissa

Blir nok ikke noe sommerkropp her i gården.

For her skal to bli til tre :rodmer:

Men skal jo selvfølgelig fortsette å trene!

Bare med annet fokus. :jepp:

fink

Er det plass til en til her inne? :)

Jeg 160 cm og veier ca 54 kg. Har pleid å veid 50 kg, men noen kilo har sneket seg på under en passiv studietilværelse. Jeg er på ingen måte overvektig, men føler meg veldig slapp i fisken.

Mitt mål er derfor å gå fra dvask til trent kropp.

Noen kilo smelter forhåpentligvis av på veien, men hovedmål er å få lavere fettprosent, mer muskelmasse og bedre kondisjon.

For at jeg skal nå dette målet, må jeg legge om en del matvaner, og trene mer. Planen er å trene minst tre ganger i uka, og å spise magert og sunt (med én fråtsedag i uka).

Adjø til snop og fete oster.

Hva er deres svakhet i matveien?

Glasögon

Gratulerer Sissa! :)

Fink, mine svakheter er sjokolade, pasta og ost. Vel.. Egentlig det meste som er godt og usunt, haha.

Gruer meg til veiedag imorgen! Etter at jeg gikk opp forrige gang, så har jeg vært slapp både i matveien og med trening. Men igår kom motivasjonen tilbake for fullt! Heldigvis..

^littletoomuch

Gratulerer sissa : strix:

Glasøgon; jeg skjønner godt hvordan du har det. Men jeg har bestemt meg for å tenke langsiktig og kanskje slutte å veie meg hver uke. Jeg merker jo på klær og kropp at jeg er blitt fastere i fisken, men det er så vidt det er nedgang i kg fra uke til uke.

2 t spinning i dag, gleder meg :jepp:

Tenk meg; avhengig av trening. Det hadde ikke jeg trodd for er år siden :fnise:

Glasögon

Ja, jeg har vurdert å ikke veie meg hver uke. Men har funnet ut at da har jeg enda lettere for å bli slapp med mat og trening ettersom at jeg ikke får sjekket om det er fremgang eller ikke. Samme med måling.

Skjønner ikke hvordan du har klart å bli avhengig av det altså! Jeg synes det er nesten like kjedelig som før haha.. Men jeg har ikke fått dratt meg på treningssenter enda da..

Guest Skitten pique

Nå har jeg trent igjen. Styrke og HIIT. Slo tiden min med 11 sek :)

Annonse

fink

Tok en veldig kort styrkeøkt i dag. Bedre enn ingenting :)

Missi89

Skriver ikke her så ofte lenger men holder fortsatt på med fem økter i uken. Og det går bra faktisk. Har ikke veid meg. Men jeg føler at formen er så mye bedre så framgang er det her:).

^littletoomuch

Sliiiiiiiiiiiiten! For noen harde to timer det var! Men akk så deilig :)

Vet ikke hva som har skjedd, men det føles så bra energimessig pluss at det når er i en fast rutine om dagene, at jeg bare gleder meg til trening :jepp:

Skal veie meg i morgen :redd:

Enigma90

Etter en måneds styrketrening har jeg blitt 1 cm tykkere rundt rumpe/hoftene, lårene og leggene, så jeg er heldigvis på rett vei mot mer markerte og stramme bein + større rumpe :) Jeg har i hovedsak konsentrert meg om styrke/muskelvekst, men nå skal jeg begynne med kondisjonstrening i tillegg for å få ned fettprosenten litt. Må si jeg virkelig elsker livet med trening og jeg merker forskjell i trivsel og selvfølelse :)

I matveien har jeg hatt noen utskeielser, men har for det meste greid å være sunn selvom det er vanskelig! Å spise riktig er det som er mest utfordrende for meg.

Gleder meg til en ny treningsøkt i morgen! :)

Guest Tessaa

Okei, jeg er såå glad nå! :) har skjønt at jeg faktisk kan spise hva jeg vil nesten, og ikke gå opp i vekt. Er overrasket! Spiste nemlig noe crappy food hver dag i denne uka, da snakker jeg om kaker, godteri osvosv. Og MASSE ris! For et år siden veide jeg 62, i dag 57! Etter all drittmaten. Ååå jeg vil bare hoppe i taket :) :)

Stå på alle sammen, og husk å unn dere litt godt! :)

Glasögon

Gått opp 300 gram til! Ikke riktig vei med vekta akkurat.. Men jeg har enten gått litt ned i cm eller er på samme som før, så det går greit :)

^littletoomuch

Glemte seff å veie meg i dag, men tar det i morgen. Er ikke mye usunt som skal inntas i dag uansett!

I dag har jeg spist en skive med kalkunpålegg(ca 200 kcal)

2 knekkebrød med ost(ca 200 kcal)

1 eple (ca 70 kcal)

Og nå blir det pølselapskaus ;) og det blir ikke så veldig mange kcal av en porsjon. Kanskje 500-600?!

Kvelds blir det nok et par skiver ergo ca 400 kcal.

Men i morgen skal jeg veie meg :opplyser: