Gå til innhold

Sommerkroppen 2012


Glasögon

Anbefalte innlegg

Tusen takk for det :)

Skjønner du er lei deg pga vektoppgang,er jo ikke den veien vi vil det skal gå :gjeiper:

Men hvis du akkurat har begynt å trene/kostholdsendring,så kan det skje at man enten går litt opp eller står på stedet hvil før man ser resultater på vekta,kan det være noe sånt da?

Og et tips til: bruk målebånd i stedet for vekt,det gir mer reelle resultater enn veiing føler jeg :hug:

Jeg bruker egentlig målebånd, men jeg veier meg hver fredag og måler meg samtidig, så jeg orket ikke måle meg idag når jeg egentlig bare skulle sniktitte på vekta (glemte å veie og måle meg forrige fredag). Jeg håper jeg går ned igjen snart, ja. Takk skal du ha :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg bruker egentlig målebånd, men jeg veier meg hver fredag og måler meg samtidig, så jeg orket ikke måle meg idag når jeg egentlig bare skulle sniktitte på vekta (glemte å veie og måle meg forrige fredag). Jeg håper jeg går ned igjen snart, ja. Takk skal du ha :)

Aha :)

Da krysser jeg fingrene for deg neste gang du veier deg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 1.64 og er 52 kg.

Vil få bort til fett på rompa og lårene generelt. Har noen strekkmerker, noe som tyder på at jeg har lagt på meg.

Er du 1.64 og veier 52kg så tviler eg sterkt på at du har fett på kroppen som trenger å slankes bort. Hva med å trene styrke så lårene evt blir fastere? Da føler du deg bedre, pluss at kroppen ser sunn og frisk ut. Bulgarsk utfall er kjempeeffektivt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Då var dagens tur gått (kaldt!), og eksamen er overstått. Tusen takk for lykkønskingane! No skal det ikkje tenkast skulearbeid på fleire dagar, faktisk :)

På programmet i kveld står restaurantmiddag med pappa og nokre kollegaer av han, og eg slepp sikkert å betale sjølv. Det kan bli spennande :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagens trening blir 4x4 intervall og basisøvelser i styrke. Repetisjon av mandagen, men da ble det så lite styrke at det egentlig ikke telte.

Problemet mitt er at jeg etter å ha løpt intervall er så gåen at jeg egentlig ikke orker å gjøre noe mer... Men i dag skal jeg skjerpe meg :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest snoopy_93

Jeg vil ha en fin sommerkropp! Vil ikke gå ned noe i vekt da jeg allerede veier for lite ifht høyden min. er 167 og veier 49kg. Ønsker å få litt mer muskler og stramme opp litt her og der :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg henger med jeg og. Bare blitt lite trening siste tiden, for formen er ikke helt bra.

Men prøver å holde meg til sunn mat, men litt små utskeielser.

Håper bare formen snart blir bra så jeg kan trene igjen. Gikk en tur i dag da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Onsdag 4/1

Før:

Midje: 83 cm (var 73 cm i juli...)

Hofter: 91 cm (husker ikke hva jeg var)

Rumpe: 98 cm

Lår: 57 cm

Armer: 28,5 cm

Torsdag 12/1

Nå:

Midje: 79 cm

Hofter: 90 cm

Rumpe: 97 cm

Lår: 56,5 cm

Armer: 27,5 cm

Onsdag 1/2

Midje: 77 cm

Hofter: 87 cm

Rumpe: 96,5 cm

Lår: 56,5 cm

Armer: 27,5 cm

Torsdag 9/2

Midje: 75 cm

Hofter: 85 cm

Rumpe: 95 cm

Lår: 54,5 cm

Armer: 27 cm

Gått ned 2,8 kg i vekt! Veier nå 63 kg, men vil ned mer:)

Måler alt på det bredeste punktet!

Fremgang jippi.

Jeg har ikke som mål å bli så mye mindre over rumpen, så trener en del styrke. Armene vil jeg få mer muskler og mer definerte, derfor blir nok ikke cm så mye forskjell der.

Jeg skriver ikke så ofte da jeg har meldt meg inn i vektklubb.no. Trener relativt ofte, da jeg er instruktør:) Har nå begynt å trene med trx bånd og det er virkelig å anbefale! Evt om det finnes kettlebells på treningsstudio deres, så ville jeg snakket med en pt der og fått lagt opp et program som inneholdt en av de to treningsformene. Man tar hele kroppen og det er utrolig effektivt!! Jeg passer kostholdet og ligger på maks 1800 kcal om dagen, noen ganger mindre. Dette er ikke en stor endring i kostholdet og jeg syns ikke det er noe vanskelig, ofte gjelder det å ikke kjøre på med alt for store forandringer, da muligheten for å sprekke blir mye større!

Stå på alle sammen!:)

-Krystall

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagens treningsøkt var deilig :). Gikk ut derfra med så god samvittighet for jeg hadde ikke noe særlig motivasjon til å komme meg ditt. Nå har jeg drukket vin og sjokolade i kveld så da blir det en treningsøkt på meg imorgen å før jeg tar en rolig helg. Har trent masse den uka her:).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere er utrolig flinke! Stå på :)

Jeg ble veldig positivt overrasket når jeg veide meg idag. Som jeg skrev litt tidligere så hadde jeg gått opp 800 gram, men det er tydeligvis mensen som har tullet med meg. Jeg har gått ned de 800 grammene + 800 gram til! Tror det hjalp at du krysset fingrene for meg, MissKissis! Hehe

2.januar

85,6 kg

Midje: 85 cm (altså på det smaleste...)

Lår: 68 cm

10. Februar

81 kg

Midje: 80 cm

Lår: 64 cm

Har målt meg andre steder også, men orker ikke skrive ned alt. Men har gått ned nesten overalt, men noen steder står det stille. Har trent styrke idag og skal gå tur senere.

Endret av Glasögon
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dere er utrolig flinke! Stå på :)

Jeg ble veldig positivt overrasket når jeg veide meg idag. Som jeg skrev litt tidligere så hadde jeg gått opp 800 gram, men det er tydeligvis mensen som har tullet med meg. Jeg har gått ned de 800 grammene + 800 gram til! Tror det hjalp at du krysset fingrene for meg, MissKissis! Hehe

2.januar

85,6 kg

Midje: 85 cm (altså på det smaleste...)

Lår: 68 cm

10. Februar

81 kg

Midje: 80 cm

Lår: 64 cm

Har målt meg andre steder også, men orker ikke skrive ned alt. Men har gått ned nesten overalt, men noen steder står det stille. Har trent styrke idag og skal gå tur senere.

Så bra :biggrin:

Flink du har vært da :) Moro å se resultater!

Tror jammen jeg skal våge meg til å trene litt forsiktig i helga,formen begynner å komme seg,men fortsatt litt tett,slapp og svimmel :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei dere :) Må bare tipse om noen gode, sunnere sjokoladetrøfler. Disse smaker brownies/browniedeig, og er VELDIG gode, og veldig søte, så tar garantert søtsuget. De er søtet med dadler, så null hvitt sukker.

1,5 dl mandler

1,5 dl dadler(VIKTIG: de myke og gode, ikke de harde og tørre)

5 ss myk kokosolje/eller rapsolje

4 store ss kakaopulver/eller rått kakaopulver

1 ts vaniljepulver

noen klyper salt

Hiv mandlene i en blender eller en foodprossesor for at de skal grovhakkes. Ta resten av ingrediensene (HUSK Å TA UT STEIN AV DADLER) oppi og kjør dette til en deig og vips så er det jo ferdig!!!

Du kan tilsette mer dadler om du vil tykne deigen, eller mer olje om du vil gjøre den mer flytende. Skal være en grov deigkonsistens. Enten kan du spise deigen sliiiiik :sjarmor: , eller så ruller du de i håndflaten sammen til noen kuler, settes litt i kjøleskap, evnt frem til servering. Kjempegodt!! Og ekstra deilig om du kjenner nøttebiter inni, kan sikkert også rulle disse i knuste mandler. MÅ PRØVES!

:danse:

Endret av LovelyMonroe
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt sent, men jeg blir med.

Jeg gikk ned veldig mye for ca 2 år siden, men de kiloene har kommet tilbake, da jeg hadde 7 mnd på sofaen med brukket fot :(

Er veldig utilfreds med det. Trenger å få de kiloene av igjen, men syns det er vanskeligere denne gangen enn forgje gang jeg gikk ned. Det var ikke bevist i begynnelsen sist gang..

Men prøver! Er 160 cm og vil ned til rundt 52 - 51 kg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Nå har jeg syklet og jogger intensivt! :) ÅTTE km ble det tilsammen og jeg føler meg såå fresh:) håper gårsdagens

godteri har blitt forbrent!

Lykke til alle sammen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen her osm vet om jeg kan trene når jeg går på antibiotika? Har to kurer jeg går på.

Leser så mye forskjellig. Er usikkkerrr..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen her osm vet om jeg kan trene når jeg går på antibiotika? Har to kurer jeg går på.

Leser så mye forskjellig. Er usikkkerrr..

Tror nok du gjør kroppen en tjeneste hvis du venter til endt AB-kur. Kroppen har nok å jobbe med, høres det ut som. ;)

Nå er jeg back in business!! :lur:

Ikke trent og vært flink med kostholdet i nesten 3 uker pga kurs og ferie. Ble god mat og drikke hver kveld... Resultatet; opp 1,5 kg, så nå viser vekten 60 kg igjen.... :sjenert:

Men nå er det godt å være tilbake og komme igang med trening og gode rutiner. imponert over alle flinke jentene her inne!!! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En time shape i dag, var så sliten at hele meg ristet!

Men igjen, så herlig!!

Morsdag i dag; ergo kake. Men skal trene i morgen og, intervall. Gleder meg!

Trening er rett og slett fantastisk for tilværelsen, det tar vekk alt stress. Magisk ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...