Gå til innhold

Sommerkroppen 2012


Glasögon

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Etter en ukes sykdom er jeg klar for trening igjen. Litt kjipt at jeg har mistet en uke med trening og sikkert må starte på scratch igjen, men sånn er det...

Starter friskt med 4x4 intervall + basisøvelser i styrke i dag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk trent 6 dager sist uke, og merker at kroppen er strammere! Må bare være flinkere på matfronten. Idag blir det en times styrketrening med instruktør :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Intervalltrening i dag, blodsmak i munnen. Men fy så herlig!!!

Maten går bra man-tors, men så har jeg en tendens til å skeie ut fre-søn. Sånn; der har jeg skrevet det ned, og da er det bare å skjerpe seg! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere er så flinke!

Uff, spiste sykelig mye pasta i dag. Så gikk jeg på vekta i kveld, og da har jeg gått opp to kg? Det på noen få dager?

Hmm..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ei lita oppdatering frå denne kanten:

Har gått turar på om lag 1,5 time i hurtig tempo kvar dag utanom i dag, men styrkeøktene har det vore verre med. Fekk klemt inn ein time for eit par dagar sidan, men no blir det ikkje meir før onsdag.

Etinga går det bra med sånn rutinemessig, men eg trur nok at eg et for lite totalt, når eg tenker meg om. Kanskje like greitt at eg spedde på med ein liten porsjon lakrisis tidlegare i dag :fnise:

Nei, eg har det ikkje heilt bra no. Eksamen er i overimorgon, pensum er på 2500 sider, og eg har vore stressa og ufokusert heile veka. Magen vil ikkje, pulsen er konstant høg når eg ikkje søv (den vil liksom ikkje ned på vanleg kvilepuls), eg har fått mensen og er konstant på gråten.

Uff, dette vart syting :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det var ikke så koselig å lese det siste du skrev. Vet og husker godt hvordan det der kan være :(

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Survival

Baaah.. Det utrolige kalde været setter en stopper for utetreningen. Blir totalt demotivert når jeg legger meg og det er bekkmørkt, våkner og det er bekkmørkt, litt lys på dagen når jeg leser og med en gang jeg er hjemme igjen; BEKKMØRKT. Hunden skal jo ikke så mye ut heller i dette været.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, eg har det ikkje heilt bra no. Eksamen er i overimorgon, pensum er på 2500 sider, og eg har vore stressa og ufokusert heile veka. Magen vil ikkje, pulsen er konstant høg når eg ikkje søv (den vil liksom ikkje ned på vanleg kvilepuls), eg har fått mensen og er konstant på gråten.

Uff, dette vart syting :sukk:

Neida, huff. Vet hvordan du har det! Ikke gøy! Håper det går over i finere tider snart :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var på middag hos mamma på søndag, så fikk veid meg der!

Har faktisk gått ned til 85,1. Har tidligere ligget på 87-88!! Så da ble jeg fornøyd. Veide meg tilogmed midt på dagen, etter frokost og lunsj.

Så jeg tenker det er like greit å ikke ha vekt, så kan jeg heller se meg i speilet, og veie meg de gangene jeg er hos ho mor. :jepp:

Men nå tror jeg at jeg har fått halsbetennelse. Har utrolig vondt i når jeg svelger, og når jeg klemmer på halsen. Bare jeg snur på hodet er det vondt, så blir nok noen dager uten trening nå :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En liten oppdatering:

Etter tre uker har jeg gått ned 1,8 kilo. Har ikke fått tid til å trene enda, og regner ikke med at jeg får tid til å trene før jeg drar på ferie i slutten av april :/. Det er nå 7,8 kilo til målet mitt.

-B-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det var ikke så koselig å lese det siste du skrev. Vet og husker godt hvordan det der kan være :(

:klem:

Neida, huff. Vet hvordan du har det! Ikke gøy! Håper det går over i finere tider snart :klemmer:

Tusen takk, begge to!

I morgon, seinast klokka 15, då skal det vere over.. Æææææ

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Føler hele treningsopplegget mitt er spolert nå,forrige helg fikk jeg en heftig omgang med omgangsyken,og hadde akkurat blitt kvitt den,så fikk jeg søren meg kraftig influensa :frustrert:

Jeg som var så godt igang med trening og greier :sur:

Er fortsatt ganske dårlig form,og fortsatt borte fra jobb,og satt seg en bihulebetennelse også pga influensaen. (har veldig lett for å få bihulebetennelse desverre).

Ikke fått trent på 1,5 uke nå,og kan nok glemme trening i alle fall 1 uke til :(

Nå vil jeg bli frisk,føler jo kroppen min blir helt forstyrret,har jo spist utrolig lite og i 1,5 uke pga sykdom.

Det var dagens hjertesukk fra meg!

Synes dere andre her inne er veldig flinke,imponert over innsatsen deres :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Tusen takk, begge to!

I morgon, seinast klokka 15, då skal det vere over.. Æææææ

Lykke til i morgen :klem:

I dag har jeg hatt treningsfri, og godt er det. Er stiv i mage, rumpe og lår. Har meldt meg på ShapePulse i morgen (med favorittinstruktøren) og håper jeg i nok ok form til å delta på den!

Vurderer og spinning på torsdag, 75 min, lav intensitet. Forbrenner fettet har jeg hørt :sjenert:

Matmessig har jeg nok havnet opp mot 1900 kcal i dag, men det har med at jeg tok et par øl med noen kollegaer :) Vel unt, tenker jeg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

MissKissis: God bedring :)

Moscato: Håper det gikk bra idag :)

Jeg har klart å gå OPP 800 gram i løpet av to uker. Ja, det har vært litt lite trening. Ja, det har vært litt mye usunn mat pga diverse bursdager. Men da må jeg jo ha spist veldig mange kalorier??? Kan ikke skjønne at det er mulig.. Har jo spist sunt og magert ellers.. Veldig lei meg nå :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

MissKissis: God bedring :)

Moscato: Håper det gikk bra idag :)

Jeg har klart å gå OPP 800 gram i løpet av to uker. Ja, det har vært litt lite trening. Ja, det har vært litt mye usunn mat pga diverse bursdager. Men da må jeg jo ha spist veldig mange kalorier??? Kan ikke skjønne at det er mulig.. Har jo spist sunt og magert ellers.. Veldig lei meg nå :(

Tusen takk for det :)

Skjønner du er lei deg pga vektoppgang,er jo ikke den veien vi vil det skal gå :gjeiper:

Men hvis du akkurat har begynt å trene/kostholdsendring,så kan det skje at man enten går litt opp eller står på stedet hvil før man ser resultater på vekta,kan det være noe sånt da?

Og et tips til: bruk målebånd i stedet for vekt,det gir mer reelle resultater enn veiing føler jeg :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...