Gå til innhold

Sommerkroppen 2012


Glasögon

Anbefalte innlegg

Igår skulle jeg overraske kjæresten min med dessert etter middagen vi ikke hadde bestemt oss for hva skulle være. Tror dere ikke han overrasket meg med kinesisk take away? Så dagen igår ble temmelig usunn! Blir skummelt å veie seg på fredag, haha. Har nettopp kommet inn fra en tur med hunden da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Blir ikke joggetur i dag, men har i det minste gått en halvtimes tur med vogna. I morgen blir det en times tur med vogn, men turen blir delt opp i to, for jeg skal til helestasjonen på åpen barnehage. Tar halvtime hver vei. Også skal jeg jogge på fredag. :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Halvtimes rask gåtur :)

Det er behagelig å gå hjem fra jobb, det reduserer stressnivået mitt betraktelig :)

Sushi i dag, spinning 75 i morgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tungt å komme igang med treninga etter et langt opphold, men godt å bruke kroppen igjen. Trent tung styrke idag. Har planer om å legge inn litt jogging også, er inspirert om dagen. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg føler meg litt som et passivt medlem i denne tråden. Jeg trener jevnlig på treningssenter, men jeg gidder ikke å skrive inn hver gang jeg trener. Litt redd for at mine treningspartnere skal lese og kjenne meg igjen :fnise: Men jeg er innom daglig for å hente motivasjon og å lese om hvor flinke alle sammen er! Stå på folkens, vi er så flinke atte! :trene:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Skitten pique

Dagen min;

Frokost;

4 stk brødskiver /m sjokoladepålegg med melk å drikke til.

Lunsj; To brødskiver med ost/skinke + et eple.

Lunsj2; Yogurt m/jordbær + baguett m/ost og skinke + 10g kreatin + omega-3 + banan + melk, vann og litt koffein (kaffe).

treningsøkt;

Spiderman pushups

Bicep Curls

Tricep-greie

Push ups smalt grep

Squat and press

Shoulder DB press

5g kreatin midt i treninga.

Push ups bredt grep

Bend over Bicep Curls

Hammer curls

-noen mage øvelser, gidder ikke skrive dem-

Mountain climbers

Burpees

5 g kreatin + 30 g protein + 40 g karbohydrater + banan.

Middag; Pizza med biff

Kvelds; banan + melk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har vært en tur i Paris så det ble god mat og ikke noe trening på studio, men vi har gått masse og egentlig ikke småspist. Har ikke hatt tid til det. Så det eneste som har uteblitt er vel styrketreningen. Jeg er godt fornøyd for øyeblikket for jeg føler meg mer vel enn på lenge og vekta har jeg ikke tatt en titt på enda. Men idag skal jeg kjøre på med en beinhardstyrke økt før kveldsvakten min på jobb. Det blir godt:).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åherre, jeg har fikset vekta mi. Så tenkte jeg kunne veie meg idag, bare for å se om jeg har gått opp noe siden jeg ikke har kunnet trene noe den siste uken. Men neida! Jeg veide 83,og noe. Har ikke vært nede på 83kg på to år! :hoppendeglad:

Motivasjonen er på topp, vil ut å trene nåå! Men må vente til mandag hvertfall! :sukk:

Endret av Sissa
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med masse snø, ble trilleturen til og fra åpen barnehage, som vanligvis tar en halvtime hver vei, så ble det en god treningsøkt. Vi måtte nærmest brøyte oss avgårde :fnise: Så det tok ca. 45 min hver vei. Ble både styre- og kondisjonsøkt.

Til frokost spiste jeg et oppskjært eple, med havregryn, yoghurt og cottage cheese. Til lunsj ble det rundstykker, og til middag lasagne som har gulrøtter og CC i seg, for å gjøre det litt sunnere. :)

Til kvelds blir det nok omelett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ned 2,2 kilo på fire uker nå, uten å trene siden jeg ikke har tid. 7,4 kilo igjen til målet 1 mai!

-B-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flinke dere er alle sammen! Sommerkroppen er absolutt innenfor rekkevidde :)

Dagen min i dag har vært slik:

Frokost: Havregrøt med kanel og eple

MM: Kiwi og cashewnøtter

Lunsj: Kyllingsalat med pasta

Før: 2 rugsprø med egg(før trening)

1 time med EP(styrketrening)

Etter trening: Banan og sjokomelk

Middag: Kyllinglunsjkaker med masse grønt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gud hvor flinke vi er :))))))

Jeg har trent spinning i dag, og etter bare et par økter med intervall så kunne jeg merke i dag at jeg må trå til hardere for å komme opp i puls(vet; er superdårlig til å forklare) men det betyr hvertfall at jeg kunne faktisk ta og føle på at formen min faktisk er bedre!!! I love it!

Nå kan ikke jeg trene før mandag, av noen tullete årsaker, men gleder meg allerede :)

God helg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gått opp 500 gram. Ikke så gøy, men jeg er ikke overrasket egentlig.. Ser ut til at det blir tur i dypsnø idag, det har snødd flere dager nå. Vil ha vår!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gud hvor flinke vi er :))))))

Jeg har trent spinning i dag, og etter bare et par økter med intervall så kunne jeg merke i dag at jeg må trå til hardere for å komme opp i puls(vet; er superdårlig til å forklare) men det betyr hvertfall at jeg kunne faktisk ta og føle på at formen min faktisk er bedre!!! I love it!

Nå kan ikke jeg trene før mandag, av noen tullete årsaker, men gleder meg allerede :)

God helg ;)

Endeliiig noen resultater! Veier nå 57,1 kg og målet er 55! :D

Drar på ferie sent i mars, da må jeg være i mål!

Har gått ned fra 61, og i flere uker sto vekta helt i ro før den gikk litt opp :kjefte:

Ah, jeg er så glad!

Og jeg vet jo at disse små kiloene sikkert ikke har mye å si, men jeg føler meg så mye bedre :D

Håper det går bra med dere andre :foto:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Sprang på mølla i dag, er trist vær for tiden :)

I morgen er det intervall, tirsdag styrke, restitusjon onsdag og spinning torsdag. Så får man se hva for planer man har for helgen.

Var forøvrig i barnebursdag i dag, spiste kake med god samvittighet ;)

Tør enda ikke veie meg :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er helt klart med!! Dette har jeg bare godt av! Savner gamle kroppen min hver eneste dag og hater mitt "nye" jeg :( Jeg er 180 høy og veier 73 kg. På god tid å gjøre noe med den vekta for å si det sånn, vil ned til rundt 60

Endret av Lille_meg:)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke blitt særlig med aktivitet i dag, annet enn en tur på 20 min. Noen (en del i det siste) dager har jeg måttet prioritere å sove, i stedet for å gå lang tur/jogge med vognen. Men i morgen kveld skal jeg nok jogge. :)

Kosthold:

Frokost: Et eple kuttet i biter med yoghurt, fullkorns-corn-flakes og havregryn¨

Mellom: Litt kake fra i går :sjenert: Men ikke så mye sukker i den, da

Lunsj: Litt pizza :sjenert:

Middag: Kyllingwok med grønnsaker og eggnudler

Kvelds: Havregrøt

Ikke så sunn dag, men..Får ta det igjen i morgen. :) Er litt vanskeligere å være sunn når man går hjemme hele dagen. Synes i alle fall jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...