Gå til innhold

Sommerkroppen 2012


Glasögon

Anbefalte innlegg

Gjest Survival

Jeg har ikke oppdatert på leeeenge. Jeg har vært fult opptatt med studier og jobb og alt mulig rart. Har dog hatt tid til å trene! :) Har gått ned ytterlige 2 kg - altså nesten 4 kg til sammen siden etter jul. Det er jeg sånn høvelig fornøyd med. Det er vanskelig å gå ned i vekt når man ikke har så forferdelig mye å gå ned.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Denne uka er det kun planlagt tre treninger for jeg må rett og slett se hvor mye jobbing det blir denne uka. Overtid er noe herk :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke oppdatert på leeeenge. Jeg har vært fult opptatt med studier og jobb og alt mulig rart. Har dog hatt tid til å trene! :) Har gått ned ytterlige 2 kg - altså nesten 4 kg til sammen siden etter jul. Det er jeg sånn høvelig fornøyd med. Det er vanskelig å gå ned i vekt når man ikke har så forferdelig mye å gå ned.

Kjenner meg igjen! Skal ikke ned mer enn rundt 4 kg selv, men merker de 2 siste to kg sitter ekstra godt! :P

I dag blir det EP, saltime med styrke :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helgen har vært for mye kos. Sjokolade, brownies, taco..herregud store mengder.

Så idag ble det tur og laks til middag (med litt for mye rømme og smør....). JA, JEG ER FRYKTELIG UMOTIVERT akkurat nå. Og ikke minst kjemperedd for å ikke klare å gå ned nok og stramme opp nok til syden. Kan jo ikke gå fullt påkledd i 30 grader.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time ShapePuls er gjennomført. Ny instruktør i dag som ikke var spesielt flink, men fikk hvertfall tatt meg ut på styrkedelen som var kjempebra. Bra og koordinere to av samme time som er sinnsyk forskjellig!

Maten går det som alltid bra med på hverdagene, men kan ta så av i helgene at det bare er idiotisk. :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HollyDolly

Jeg blir med , starta Mandag i neste uke og da skal jeg være aktiv på den tråden. :jepp:

Jeg er 25 år , 87 Kilo :snurt: Veide alltid rundt 70-75 men lå på meg en del av medisin og sliter med å ta av meg de kiloenne, har gått ned ca 5 kilo fra i fjørsommer.. har ikkje provt noe særlig da så nå er det på tia.

vil gå under 80 kilo til sommeren..(juli) helst til 75. det er min trivselvekt. :jepp:

Jeg skal ikkje på extreme slankekur, skal spise sunt og bevege meg, trene muskler hjemme, gå tur og ut og jogge.

Har klart mål nr 1 da.. sluttet med pepsi max før 3 veker siden, hvis jeg klarte det klarer jeg allt !!! var alvorlig hekta :nei:

Jeg gleder meg å slanke meg ilag med dokke jenter !! :danser:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ble ikke spinning i dag heller, føler meg skikkelig dvask og fæl :( Skulle jo egentlig trene, men så fikk sambo komplikasjoner etter tannkirurgi på sykehuset, så jeg måtte kjøre han i stedet. Heldigvis gikk det bra, men måtte utsette trening til i morgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Thessie!

Jeg har ikke oppdatert på leeeenge. Jeg har vært fult opptatt med studier og jobb og alt mulig rart. Har dog hatt tid til å trene! :) Har gått ned ytterlige 2 kg - altså nesten 4 kg til sammen siden etter jul. Det er jeg sånn høvelig fornøyd med. Det er vanskelig å gå ned i vekt når man ikke har så forferdelig mye å gå ned.

Jeg merket det :kjefte: Men forhåpentligvis er du tilbake ? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg slenger meg med her, selv om det nesten er blitt februar!

Jeg føler selv at jeg har en del for mye å dra på, og nå, endelig, har jeg muligheten til å gjøre noe med det! Jeg flytter til et adskillig varmere land nå om to dager (!), og da kan jeg ikke akkurat gå med lange bukser hver dag.

Mitt eneste problem er at jeg har litt problemer med å finne ut nøyaktig hvordan jeg kan trene, fordi jeg har en diagnose som gjør visse ting (jogging, hard styrketrening) totalt uaktuelt. Men det skal vel gå på et vis. Jeg tenker at det kan være ganske motiverende å ha en tråd her hvor jeg kan "være med" og få et lite spark bak om jeg blir lat ^^ Så ja, jeg er med!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veier meg hver dag, men skriver en oppdatering her hver uke; så på to uker har jeg gått ned 1,1 kilo. Hadde håpet på 2 kilo, men er likevel fornøyd med 1,1 kilo. Så har nå 8,6 kilo igjen til målet, som er 1. mai.

-B-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke fått trent siden lørdag formiddag,siden jeg fikk en heftig omgang med spysjuka på søndag :spy:

Så nå gjelder det å venne magen til mat igjen siden jeg ikke har spist siden lørdag kveld :s

Har dog gått ned nesten 4 kg på et par dager,men ikke akkurat på den måten jeg kunne tenkt meg,æsj :(

Så nå gjelder det å få tilbake litt energi så man kan begynne å trene igjen :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra du har blitt frisk igjen, MissKissis :) Gratulerer dere andre med flott vektnedgang!

Jeg har så sinnsykt søtsug/sjokoladesug for tiden. Ble litt sjokolade idag også, og har lyst på mer, mer, mer. Kan dette tullet her være pga mensen? Har ikke hatt mensen på et halvt år -poff, så kom den tilbake, samtidig som jeg fikk et vanvittig sug..

Har iallefall gått tur idag, og det var 14 minus! Spist relativt sunt (bortsett fra sjokolade)..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg slenger meg på her! :) jeg er ikke overvektig, men har lyst på en strammere kropp til sommeren! Er 167 høy og veier 57 kg. Morsomt med en gruppe som har så motiverende mennesker!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest SnowLeopard

Jeg vil også være med. Er 1.64 høy, og veide i mars 76 kg. Veier nå ca. 66 kg., og skal ned til 62 før mars igjen. Føler jeg er godt på vei med kosthold og treningsrutiner, det eneste hinderet er at kroppen tydeligvis bestemmer seg for å få skader hver eneste gang jeg er godt i siget :sjenert:

Pr. 31.desember var vekta 66 kg. Pr. 31.januar er vekta 63.5 kg :duskedame: Og DET til tross for masse drittmat, null kondistrening og endel sykdom. Et evig bevis på at muskler forbrenner fett, for jeg har trent mye styrke.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får ALLTID lyst på sjokolade når jeg har mensen.

Kjempekult siden jeg har slitt med mensen 3 uker i strekk hver gang siden august... :gjeiper:

Er begynt med dansing to ganger i uka nå :) God trening!

Matveien er sånn høvelig sunn ;)

Har ikke gått ned noe, men med meg går det alltid treeeegt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Grunnet morgendagens prøveeksamen har det blitt dårlig med trening. I går og i forgårs gikk/jogget jeg ca 1,5 timer (delvis ganske treigt, ettersom hunden bare halvveis gidder :gjeiper: ), og i dag har jeg bare vært såvidt utenfor døra.

Heldigvis har jeg vært kjempeflink til å lese da! Det trengs jo også...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har jeg spist så masse godt, i forhold til det jeg har unnet meg de siste dagene. Hadde blant annet ikke spist brød på lenge, men i dag spiste jeg tre gode fullkornsbrød, knekkebrød, fisk, pizza, kjeks og frukt! Masse godt og noe sunt :) Tror man skal få lov til å unne seg sånne ting noen ganger i uka. Jeg klarer hvertfall ikke bare å spise tørre grove knekkebrød og salater hver dag... :) må nok ha 2-3 dager i uka hvor jeg spiser godt. Hvor mange spisedager har dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg driv ikkje med etedagar. Eller, eg et kvar dag. Synest sunn mat er god, så då blir det jo det eg et...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...