Gå til innhold

Sommerkroppen 2012


Glasögon

Anbefalte innlegg

Gjest Thessie!

Takk for at dere muntrer meg opp :) denne tråden er bra for meg! Idag har det også blitt litt usunt, men trente litt styrke + en times tur + nesten 5 timer med jobb (ikke stillesittende jobb). Tror jeg klarer meg, hehe. Tror kanskje jeg har laget meg litt for store delmål.. For å nå de, må jeg gå ned 1 kg hver uke. Har funnet ut at det kanskje er litt vel optimistisk :P

Kanskje det er bedre å sette seg opp mindre mål, så heller bli positivt overrasket om du klarer mer. Du har ihvertfall vært veldig flink!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vært ute og gått en tur i dag, ble ikke trening. For ble heller en sosial dag med tur ute.

Maten går veldig bra.

Men i morgen blir det trening og solarium. Tar solarium for å få eksemen under kontroll. Men skader jo ikke å ha litt farge til sommeren heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Jeg slenger meg på her! Så flinke dere er,virkelig inspirerende å lese :)

Jeg veide meg i dag tidlig,veide 61,pleier å ligge på 57-58 og er 172 høy. Skal i hvert fall prøve å komme meg ned til 58 kg,selv om ikke vekta er det viktigste,hovedmålet er nemlig å stramme opp :) Ønsker meg såå en flott bikinikropp :fnise:

I dag føler jeg at jeg har vært flink,har ridd en tur på 1,5 time,og jogget 45 min(for en elendig kondis :roll: )

I går løp jeg litt i trapper,og tok 30 spensthopp,pluss at jeg rokker hver kveld. Har ikke fått lagt opp noen plan enda,men SKAL være flink mtp kostholdet,minske middagsporsjonen(glad i mat ja :roll: ),drikke myyye vann,og trene hvertfall 3 ganger i uka. :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Thessie!

Hei!

Jeg slenger meg på her! Så flinke dere er,virkelig inspirerende å lese :)

Jeg veide meg i dag tidlig,veide 61,pleier å ligge på 57-58 og er 172 høy. Skal i hvert fall prøve å komme meg ned til 58 kg,selv om ikke vekta er det viktigste,hovedmålet er nemlig å stramme opp :) Ønsker meg såå en flott bikinikropp :fnise:

I dag føler jeg at jeg har vært flink,har ridd en tur på 1,5 time,og jogget 45 min(for en elendig kondis :roll: )

I går løp jeg litt i trapper,og tok 30 spensthopp,pluss at jeg rokker hver kveld. Har ikke fått lagt opp noen plan enda,men SKAL være flink mtp kostholdet,minske middagsporsjonen(glad i mat ja :roll: ),drikke myyye vann,og trene hvertfall 3 ganger i uka. :Nikke:

Synes du har vært veldig flink! Jeg klarer ihvertfall ikke å jogge i 45 min. Haater å jogge :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes du har vært veldig flink! Jeg klarer ihvertfall ikke å jogge i 45 min. Haater å jogge :gjeiper:

Jeg og,er ikke noe glad i å jogge,men prøver å tyne meg til det likevel :P Men klarer ikke jogge 45 min sammenhengende altså,er litt hurtig gange innimellom(som sagt har helt elendig kondis nå :S )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Våkna med en sinnsyk energi i dag, etter en helg uten trening og litt småfeber. Hadde plutselig skikkelig behov for å bevege på meg, så etter frokost tok jeg en deiiiilig styrkeøkt! Knebøy, strake markløft, skulderpress, reverted rows, triceps press, push ups, triceps og planken! :trene:

Elsker følelsen man får av å trene styrke og brukt kroppen skikkelig.

Nu er det 2 knekkebrød med spekeskinke, 1 avocado, 1 kiwi og noen cherrytomater som står for tur. :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært på trening i dag, hatt en skikkelig bra treningsøkt. Fikk økt på alt i styrke. Så ble 1 time styrke. Så 35 min rask gange på mølla.

Så gikk jeg på vekta i dag, og den viste 71 blank. Kjempefornøyd. Starta jo på 75 kg etter nyttår, to kg forsvant jo umidelbart da det bare var vann.

Så håper det fortsetter sånn her framover.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for at dere muntrer meg opp :) denne tråden er bra for meg! Idag har det også blitt litt usunt, men trente litt styrke + en times tur + nesten 5 timer med jobb (ikke stillesittende jobb). Tror jeg klarer meg, hehe. Tror kanskje jeg har laget meg litt for store delmål.. For å nå de, må jeg gå ned 1 kg hver uke. Har funnet ut at det kanskje er litt vel optimistisk :P

Jeg skulle også ønske at det var en quick fix på dette, og at jeg var stram, tight og flott i morgen! :fnise:

Meen vet jeg må være tålmodig og utholden her, resultatene vil komme. 1 kg i uka hadde vært flott, men utifra alt jeg har lest om dette, er 0,5 kg i uka sunnere og mer realistisk. :jepp:R

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært på trening i dag, hatt en skikkelig bra treningsøkt. Fikk økt på alt i styrke. Så ble 1 time styrke. Så 35 min rask gange på mølla.

Så gikk jeg på vekta i dag, og den viste 71 blank. Kjempefornøyd. Starta jo på 75 kg etter nyttår, to kg forsvant jo umidelbart da det bare var vann.

Så håper det fortsetter sånn her framover.

Gratulerer med flott vektnedgang! :duskedame:

Kjempemoro og øke i styrke. Bra jobba. :trene:

Her har det gått fint etter lørdagens fantastiske måltid. Trente tung beinstyrke igår, og idag ble det morgenkardio.

De neste 3 ukene vil by på store utfordringer for min del. Skal reise bort på skolesamling fra i morgen til fredag. Deretter reiser jeg til syden på lørdag og blir en uke. Etter det blir det ei ukes kursing med jobben. Prøver legge en slagplan når det gjelder kosthold og trening disse ukene. Skal prøve å få kommet meg på nett og oppdatere litt her innimellom hvis jeg har tilgang. Da er jeg liksom litt forpliktet til å være flink... :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skikkelig dårlig samvittighet for å ha skeiet ut siden torsdag. Ikke trent i helgen heller.

Men ny uke, nye sjanser!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cerveza tusen takk!

Kjempegøy hver gang man øker i styrke ja. Og mens jeg løfter vekter så ser jeg på de tyngre vektene, og bare drømmer om da jeg skal løfte de.

Her skal jeg lage sunnere vafler til middag med kesam, havregryn og rugmel, smaker fantastisk og.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Spinning :) ca 450kcal er forbrent.

Det er pølser som står på menyen, men jeg vet nøyaktig når jeg skal stoppe å spise :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her sitter jeg og drømmer om sjokoladekake.... Skal i bursdag på onsdag. Håper jeg ikke spiser opp hele kaka, haha!

Idag ble det 1 time og 30 min tur i skogen. Slitsomt! Men det var gøy da. Har ikke fått spist middag enda, men tenkte å kjøpe meg noe etter jobb. Har skikkelig lyst på fyllt kylling og salat.. Nam.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært på trening i dag, hatt en skikkelig bra treningsøkt. Fikk økt på alt i styrke. Så ble 1 time styrke. Så 35 min rask gange på mølla.

Så gikk jeg på vekta i dag, og den viste 71 blank. Kjempefornøyd. Starta jo på 75 kg etter nyttår, to kg forsvant jo umidelbart da det bare var vann.

Så håper det fortsetter sånn her framover.

Bra jobba! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg går ikke ned noe i det hele tatt... :sukk:

Spiser sunt, flink med porsjonskontroll, trener 3-4 ganger i uken, drikker masse vann. Men vekten står bom fast.

Finnes det en måte man kan "kick-starte" nedgangen på?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble litt trening i dag og,45 min balltrening(styrke og balanse),og rokkering da :) Er hjemme alene med barna mine i kveld,så måtte bli noe trening her i stua,tenkte egentlig kjøre igang wii fit plusen min igjen,men så var det stepbrettet tomt for batteri og hadde ikke flere batterier hjemme :sukk: Jaja,fikk da rørt på meg uansett :) I morgen blir treningsfri,da skal jeg til ei vennine på middag etter jobb,gleder meg :happy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan jeg være med?

Jeg er 173 høy og veier 73 kilo. Jeg har det siste året startet bra, men så dettet av underveis, samme som nå.

Siden 1 januar har jeg trent nesten hver dag, og spist nesten utelukkende knekkebrød, fisk, kylling og salater, og vært veldig stolt.

Men idag fikk jeg veid meg for første gang og fant vekta mi på 72.8 kilo. Samtidig fikk jeg ikke jobben jeg håpet på. Har hatt en skikkelig drittdag idag, og ja - jeg kjøpte meg en stor hamburger, en 0,5 l brus og en melkerull.

Dritt. Det hjelper hvertfall ikke. Jeg er bare så sinnsykt utålmodig for å se resultater! Bare et liiiite resultat så øker motivasjonen, men jeg er så lei av dene livsstilen når jeg ikke ser forskjell på kropp eller vekten....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...