Gå til innhold

Sommerkroppen 2012


Glasögon

Anbefalte innlegg

Maten går nå helt greit. Tror også det hjelper at jeg faktisk ikke nekter meg noe, er bare at jeg må spise det usunne i små mengder. Så selv nå som jeg har mensen så har det bare blitt en meller de siste 3 dagene, så synes det er veldig bra. Tidligere resulterte jo mensen i 200 g sjokolade om dagen.

En Meller? mener du en bitte liten kule Meller eller en liten rull? Håper det siste da. :jepp:

Selv har jeg trent beinhardt m PT, han var veldig fornøyd m innsatsen og jeg "skriftet" naturligvis og utbroderte matorgien jeg hadde i går m pizza, vin, kjeks OG sjokolade.

Forsøkte å overbevise ham og meg selv om at jeg i alle fall fikk engergi kick av det :fnise:

Endret av Stella63
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Thessie!

En Meller? mener du en bitte liten kule Meller eller en liten rull? Håper det siste da. :jepp:

Selv har jeg trent beinhardt m PT, han var veldig fornøyd m innsatsen og jeg "skriftet" naturligvis og utbroderte matorgien jeg hadde i går m pizza, vin, kjeks OG sjokolade.

Forsøkte å overbevise ham og meg selv om at jeg i alle fall fikk engergi kick av det :fnise:

Du bruker PT ja. Du går virkelig inn for det :) Merker du stor forskjell når du trener alene og med PT? Er det verdt pengene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan er det med dere andre, følger dere et treningsopplegg eller finner dere bare ut hva dere skal trene den dagen? Jeg har fast styrkeprogram, men ikke noe opplegg når det kommer til kardio.

Ja, jeg går tur hver eneste dag. Varierer hvordan type terreng osv da. Også kjøpte samboeren min et slags treningsspill til Playstation, og det skal jeg gjøre 4 ganger i uka. Er en blanding av styrke og kondisjon. Tar vel ca 20 minutter. Prøvde det for første gang igår, og det var både gøy og slitsomt.

Ellers vil jeg bare si at jeg synes alle er flinke. Dere må ikke bli så sinte på dere selv hvis dere sprekker en dag. Bare gå videre, for dere må nok spise myyye iløpet av den dagen for å gå opp. Jeg har selv ikke vært så utrolig flink denne uka, men har ikke overspist... Noe som har resultert i 800 gram vektnedgang :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Thessie!

Ja, jeg går tur hver eneste dag. Varierer hvordan type terreng osv da. Også kjøpte samboeren min et slags treningsspill til Playstation, og det skal jeg gjøre 4 ganger i uka. Er en blanding av styrke og kondisjon. Tar vel ca 20 minutter. Prøvde det for første gang igår, og det var både gøy og slitsomt.

Ellers vil jeg bare si at jeg synes alle er flinke. Dere må ikke bli så sinte på dere selv hvis dere sprekker en dag. Bare gå videre, for dere må nok spise myyye iløpet av den dagen for å gå opp. Jeg har selv ikke vært så utrolig flink denne uka, men har ikke overspist... Noe som har resultert i 800 gram vektnedgang :)

Så bra! Da mener jeg både treningen og vektnedgangen din! Stå på! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du bruker PT ja. Du går virkelig inn for det :) Merker du stor forskjell når du trener alene og med PT? Er det verdt pengene?

Jeg var et fysisk vrak for to måneder siden. Ikke er jeg spesiellt glad i å trene, og ikke liker jeg å trene veldig hardt. Vekta har økt med nesten 20 kg de siste fem årene... Jeg visste at jeg behøver oppfølging for å gjøre noe med dette.

Det koster penger, men jeg prioriterer nå PT to ganger i uka fram til sommeren. Jeg trener litt på Elixia også, 2-3 ganger i uka det også.

Jeg merker kjempeforskjell- jeg blir virkelig pushet og treningen er veldig variert. Jeg startet 6 desember og har gått ned 6 kg på ca 6 - 7 uker, og det med julen midt i det hele.

Jeg går ned, men det hadde vært enklere å gå ned ved å bare spise mindre, men nå går jeg ned mens jeg trener iherdig, og håper at jeg blir i rimelig bra form samtidig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En Meller? mener du en bitte liten kule Meller eller en liten rull? Håper det siste da. :jepp:

Selv har jeg trent beinhardt m PT, han var veldig fornøyd m innsatsen og jeg "skriftet" naturligvis og utbroderte matorgien jeg hadde i går m pizza, vin, kjeks OG sjokolade.

Forsøkte å overbevise ham og meg selv om at jeg i alle fall fikk engergi kick av det :fnise:

Mener en rull med Meller ja. Unner meg såpass da. Uansett ekstrem forskjell med 38 g meller på 3 dager med mensen, enn vanligvis hvor det hadde blitt 600 g sjokolade på 3 dager med mensen. Uff, nå er det ekkelt og tenke på og.

Så deilig å ha PT, regner med du får skikkelig kjørt deg da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hatt en god økt i dag!

Trente knebøy, utfall, markløft, dips, chins og benkpress, samt litt magetrening i red cord.

I tillegg hadde jeg litt kondisjon som oppvarming og avslutning. Ble en halvtime på ellipsen, 40 min på sykkel og 10 min på tredemøllen.

Tok sin tid, ble 3 timers trening i dag gitt :fnise: Hadde en liten pause underveis med påfyll av energi.

Pleier ikke trene så lenge, men tiden bare fløy!

Vanskelig å spise sunt nå som det er fredag og standaren er pizza eller lasagne. Men kutter jeg litt ned på snopet går det nok greit;) Forsøker ligge på 2000 kcal de dagene jeg trener, så har en god del igjen av "kvoten" enda :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper det er plass til ei til i denne tråden!

Jeg kjøpte vekt på romjulsalg, og fikk mitt livs-sjokk nærmest! For to år siden veide jeg 58 kg, nå veier jeg 69. Jeg er 160cm høy. Vil veldig gjerne ned de 11 kg til sommeren! Trivdes godt med kroppen min da.

Men de siste to årene har jeg reist utrolig mye, samt da gått i joggebukser, thigts, og slække shortser og ikke merket hvor mye jeg har lagt på meg. Har jo visst at jeg hadde lagt på meg, men ante ikke at det var så mye.

Men nå har jeg som mål å gå en planlagt 6 dagers tur til sommeren i fjellet, så da må jeg bare begynne å trene og komme i form igjen. Jeg trur turen er en god motivasjon for meg!

Ellers begynte jeg med forandringer i kostholdet allerede før jul. Så nå er det mye sunn mat. Drakk veldig mye kakao og sjokolademelk, men dette har jeg klart å kutte ut helt!

Videre baker jeg mitt eget sunne brød med spelt mel, hamp protein pulver, solsikkefrø, linfrø, sesamfrø, chiafrø, hampfrø og olje. Veldig sunt og godt brød- som gjør at jeg slipper å kutte ut brød (jeg elsker brød).

Ellers har jeg hest, og rir tur nesten hver dag. I tillegg ønsker jeg å få til å løpe 3 dager i uka, og øke etter hvert. I dag jogget jeg 4km på 30 minutter. Det er hvertfall en start. Har planer om å øke både antall KM og minutter, men starter rolig så jeg holder motivasjonen oppe.

Håper denne tråden også kan bidra til motivasjon :)

Velkommen, Strawberrygirl. :goodbye:

Jeg skal ikke ned så mange kg (ca 5), men syns det er veldig motiverende å dele opp- og nedturer med andre. Også blir man også litt mer "forpliktet" til å være flink... :fnise:

Dette får vi til. :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vel egentlig hoppet tilbake til den gamle vekttråden jeg var på, ble så mye folk her og så uoversiktig på en måte... men kan jo oppdatere innimellom, og er innom her hver dag å ser, god motivasjon :) Idag veide jeg meg(selvom veiedagen er på lørdag), og jeg veide 59,0, altså 59 BLANK!!! og på tirsdag for to dager siden veide jeg 59,8! Nedgang 800gr på to dager da... aner ikke hvordan det har gått seg til, men sier jo ikke neitakk til det! Nå er jeg nede i det jeg veide før jul(veida da 59,1) så nå kan jeg endelig "begynne" :)

Dere er flinke alle sammen, sommeren 2012 skal vi alle være fin til! For alvor! :)

Kjempefint om du oppdaterer oss innimellom, er så morsomt å følge med på andres fremgang! Så deilig å være kvitt "juleflesket".. :fnise: Ja, det er nå det begynner. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Droppet treningen idag. Har heller ikke spist noe. Prøvde litt frokost men det kom opp igjen. Jg og sambo hr hatt en krangel og han pakket sakene sine. Ikke noe bryllup. Ikke noe bryllupskjole å komme inn i.

:klem: Huff.. Håper dere finner ut av det. :troest:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg går tur hver eneste dag. Varierer hvordan type terreng osv da. Også kjøpte samboeren min et slags treningsspill til Playstation, og det skal jeg gjøre 4 ganger i uka. Er en blanding av styrke og kondisjon. Tar vel ca 20 minutter. Prøvde det for første gang igår, og det var både gøy og slitsomt.

Ellers vil jeg bare si at jeg synes alle er flinke. Dere må ikke bli så sinte på dere selv hvis dere sprekker en dag. Bare gå videre, for dere må nok spise myyye iløpet av den dagen for å gå opp. Jeg har selv ikke vært så utrolig flink denne uka, men har ikke overspist... Noe som har resultert i 800 gram vektnedgang :)

800 g er jo kjempebra, gratulerer!! :)

Min veiedag idag gikk veldig bra. Vekta viste 58,5 kg, så jeg har gått ned 500 g. Veldig fornøyd. Tenker at jeg har kvittet meg med en "smørpakke" med flesk... :nigo:

Trente morgenkardio idag, 5 km på ellipse etterfulgt av tung styrke. Deilig. :trene:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det går så dårlig med kostholdet mitt! Usj.. Jeg eier ikke selvkontroll, så vekten står bom stille. Men jeg holder meg til treningen. Var deilig å gå litt på ski denne uken også. :)

Jeg tenker som så at mitt hovedmål er å holde meg aktiv, så får jeg endre litt på isen og sjokoladen etterhvert. Det blir kanskje ikke en perfekt bikinikropp, men en fast bikinikropp får jeg da håpe.

s.e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æsj opp 400 gram i dag, så totalt ned 0,4 kg på 3 dager. 9,3 kilo til målet. Ikke tid til trening i dag heller.

-B-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg var et fysisk vrak for to måneder siden. Ikke er jeg spesiellt glad i å trene, og ikke liker jeg å trene veldig hardt. Vekta har økt med nesten 20 kg de siste fem årene... Jeg visste at jeg behøver oppfølging for å gjøre noe med dette.

Det koster penger, men jeg prioriterer nå PT to ganger i uka fram til sommeren. Jeg trener litt på Elixia også, 2-3 ganger i uka det også.

Jeg merker kjempeforskjell- jeg blir virkelig pushet og treningen er veldig variert. Jeg startet 6 desember og har gått ned 6 kg på ca 6 - 7 uker, og det med julen midt i det hele.

Jeg går ned, men det hadde vært enklere å gå ned ved å bare spise mindre, men nå går jeg ned mens jeg trener iherdig, og håper at jeg blir i rimelig bra form samtidig.

6 kg på så kort tid er kjempebra! Du vil nok ikke angre på at du har valgt å kombinere godt kosthold og trening for å miste de ekstra kiloene. Du vil sitte igjen med en strammere, sunnere og sterkere kropp.

Så flott at du kliner til med PT og gjør det så målrettet. Du er flink. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var på trening i går, selv om jeg er grisestøl. I dag blir treningsfri, så blir det vel trening på søndag igjen. Men i dag og i morgen skal det være den store husarbeidsdagen her. Og er mye som må gjøres, så skal ihvertfall ikke sitte på ræva. Og blir det varmere ute, så blir det skøyter med barna i helgen og, og jeg står jeg også.

Maten går nå helt greit. Tror også det hjelper at jeg faktisk ikke nekter meg noe, er bare at jeg må spise det usunne i små mengder. Så selv nå som jeg har mensen så har det bare blitt en meller de siste 3 dagene, så synes det er veldig bra. Tidligere resulterte jo mensen i 200 g sjokolade om dagen.

Støtter denne! Eneste som fungerer for meg også er å ikke nekte meg noe helt, hvis jeg bare MÅ ha, så kan jeg spise i små menger. Hvis jeg nekter meg selv enkelte matvarer, blir det til at jeg tenker på det hele tiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk Thessie! Og Cerveza :) Er ganske fornøyd med det selv. Men idag har jeg spist alt for mye og såå usunt! Kjennes ut som om jeg har lagt på meg 10 kg...... Hadde liksom spisedag idag, men ble litt for mye altså. Håper ikke det ødelegger alt for mye.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Thessie!

Tusen takk Thessie! Og Cerveza :) Er ganske fornøyd med det selv. Men idag har jeg spist alt for mye og såå usunt! Kjennes ut som om jeg har lagt på meg 10 kg...... Hadde liksom spisedag idag, men ble litt for mye altså. Håper ikke det ødelegger alt for mye.

Er det spisedag, så er det spisedag. Det er sånn som skjer. Kanskje du kan bruke det som ekstra motivasjon på neste treningsøkt? :)

Endret av Thessie!
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Thessie!

Det går så dårlig med kostholdet mitt! Usj.. Jeg eier ikke selvkontroll, så vekten står bom stille. Men jeg holder meg til treningen. Var deilig å gå litt på ski denne uken også. :)

Jeg tenker som så at mitt hovedmål er å holde meg aktiv, så får jeg endre litt på isen og sjokoladen etterhvert. Det blir kanskje ikke en perfekt bikinikropp, men en fast bikinikropp får jeg da håpe.

s.e

Det kommer seg nok. Det blir nok lettere når treningen er blitt en rutine og en del av livsstilen. Det er lett for at det blir for store endringer når man skal passe på både kosthold og trening.

Det er nok lurt å fokusere på treningen først! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk Thessie! Og Cerveza :) Er ganske fornøyd med det selv. Men idag har jeg spist alt for mye og såå usunt! Kjennes ut som om jeg har lagt på meg 10 kg...... Hadde liksom spisedag idag, men ble litt for mye altså. Håper ikke det ødelegger alt for mye.

Ikke bekymre deg for det. Så lenge du ligger i underskudd resten av uka går det bra. :)

På spisedagene mine spiser jeg normalt, eller litt mindre enn normalt til frokost og lunsj. Til middag spiser jeg akkurat hva jeg vil og så jeg blir god og stappmett. Etter det er det dessert (sjokolade, godteri, kaker osv..) Tenker ikke kalorier i det hele tatt, og det er deilig. Likevel har jeg hatt en jevn og fin vektnedgang.

Senk skuldrene og spis et herlig måltid og andre godsaker en gang i uka. :skya:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Skitten pique

Trente styrke i dag, etterfulgt av stillestående intervalløping inne på badet :fnise:

Har estimert fettprosenten min til 9-10%. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...