Gå til innhold

Sommerkroppen 2012


Glasögon

Anbefalte innlegg

Gjest Thessie!

I dag har det gått dårlig. Vi lagde boller, kake og pizza på skolen, og jeg klarte ikke å la være. Men får ta ekstra i på trening senere.

Endret av Thessie!
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Maten idag har egentlig gått bra, hvis det ikke hadde vært for middagen. Jeg spiser alltid for mye til middag :( brukte kyllingkjøttdeig, grove pitabrød, masse grønt og litt ost. Likevel blir det altfor mye når man spiser to stk.. Har gått min vanlige tur. Skal kjøre styrkeprogrammet mitt litt senere idag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg klart å pådra meg magesår, jippi!! Kasta opp i går en stund etter trening. Helt herlig. Men men, stopper ikke meg fra å trene igjen i dag :) men er utroooolig sliten i beina etter jobb.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er jg på vei hjemover for en god dusj og en middag. Tok turen innom butikken på vei fra treningen og handlet inn masse god og sunn mat så dette blir nok bra:).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vært på trening i dag, en hard styrkeøkt.

Men ellers så er jeg så sulten, og godtesugen. Venter på mensen så kanskje det har noe med det å gjøre. Så jeg havner på ca 2000 kalorier om dagen. Så blir nok dårlig nedgang. Men satser på at da mensen er ferdig så blir det lettere å spise litt mindre kalorier. Og siden jeg trener så er det ihvertfall ingen fare for at jeg går opp i vekt.

Og ser faktisk at treningen hjelper. Synes lår og rumpe ser litt bedre ut. Men forsvant 2 kg vann helt i begynnelsen av min sunne livstil, så hjelper sefølgelig det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jippi:D

Målte meg i dag og jeg har gått opp og ned på de riktige stedene:D

Før:

Bryst: 87

Midje: 70

Hofter (måler på det bredeste, dvs over rumpa): 99

Nå:

Bryst;: 88

Midje: 67

Hofter: 101

Og gått ned 1 kg (62->61 kg), det bryr jeg meg ikke så mye om. Så glad for at den tunge styrketreningen ha gitt meg resultater! Elsker at midjen er smalere, men at rumpa og brystet har vokst pga muskeløkning!

Krysser av som anonym fordi jeg vil ikke at hele KG skal vite de eksakte målene mine:P

Supermotivajon til å fortsette:)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skulle egentlig trene ordentlig i dag, men utsatte det til i morgen tidlig. Men har gått en times tid og trent ca. 30 min styrke og stretching hjemme. Stretching er godt på en smertefull måte :overrasket:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Thessie!

Nettopp kommet hjem fra trening. 20 minutter på elipsen og 30 minutter svømming. Fornøyd med det. Men får utrolig vondt i nakken og ryggen når jeg svømmer (fordi jeg må holde hodet over vann), og det gjør at jeg ikke holde ut så lenge som jeg ønsker. Så må bytte ofte og svømme på rygg, for da merker jeg det ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Imorgen er det treningsfridag på meg. Mest fordi jg ikke har muligheten med mindre jg er på treningsstudio Kl 7 imorgen tidlig eller Kl 11 på kvelden. Men skulle veldig gjerne ha trent. Jeg nyter det endelig igjen. Er ikke mye annet som gir meg det kicket og gode samvittigheten som en god treningsøkt gjør.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Digg dag i dag.

20 min elipse før jeg trente biceps og skuldre også 20 elipse igjen etterpå :danser:

Middag i dag ble stekt laks med masse grønnsaker til. :hjerte:

Koser meg med et stoort glass vann med isbiter, litt druer og en film nå :5:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ned 0,2 kg i dag! Rekker ikke å trene så får satse på lav kalori..

-B-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen Kg'ere :). Startet dagen med en god og næringsrik frokost:). Jeg har også funnet ut at jeg har en liten glipp mellom skole og jobb så jg rekker en spinningtime. Så røsket med meg treningstøy og er på vei til forelesning nå:). Kjenner at gårsdagens core time har gjort sitt. Så godt så godt:). Ønsker dere alle en god dag videre :).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vekten har stått stille noen dager, men ned 400 gram fra i går! Nå 73,4.

PT i går og 30 minutter rask tur, i dag Elixia-ett-eller-annet, i morgen treningsfri :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Tung styrke i går og 1 time kettelbell i dag gjør nok til at torsdagen blir en støl dag. Men vel verdt det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da ble det 45 min styrke og 1 time spinning. Kunne gjort mer men tiden strekker ikke til:(. Kjenner det energi overskuddet så av gårde til jobb med meg :). Gud for en deilig følelse :).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...