Gå til innhold

Sommerkroppen 2012


Glasögon

Anbefalte innlegg

Blæ! Skulle ut på ukas intervall, og på første runde streika det ene låret! Har kjent det litt hele uka, men nå ble det litt verre. Litt usikker på om jeg har fått en strekk, har aldri hatt det før, men det strammer på en måte litt, så kjenner jeg det ekstra når jeg tøyer ut. Noen med erfaring? Er redd jeg må ta det roligere neste uka, også jeg som var så godt i gang :grine:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Min "spisedag" i går ble et par glass vin og noen nøtter. Tenker å spare godteri til spesielle anledninger, og la være å kjøpe det og ha det i hus. Savner det heller ikke.

Nå står intervall og styrke for tur! Og så skal jeg lage opp noen middagsporsjoner for neste uke, tror den kan blir travel :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Zumba og bodypump i dag :) popcorn til kveld, i morgen starter jeg ordentlig med kostholdet. 50 dager uten snop og med sunnhet, det skal bli så fint! (når suget etter søtt er over)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Igår var jeg hos en vennine og bakte, så da ble det wok til middag, ca to/tre skillingsboller og to kakestykker, og et glass øl, og noen sjokoladebiter. Tror ikke det var så gale :) Idag har jeg vært sunn siden det bare er lørdag som er spisedagen. Jeg lagde meg en fantastisk deilig wok idag! Og er jo så billig og sunt å lage fra bunnen av også, og er supergodt uten kjøtt også! Brukte paprika, agurk, gullerøtter, brokoli, eplebiter, fullkornsnudler med suppebuljong, og hvitløk/soya/ingefær woksaus, NAM! Har mer igjen som blir middag til imorgen! :jepp:

Er så deilig å GLEDE seg til mandagen, fordi det da er trening igjen... har hatt lyst å trene hele helga, men må jo ha fri... men iih, rastløs! Har heldigvis en hund jeg må gå på tur med! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Zumba og bodypump i dag :) popcorn til kveld, i morgen starter jeg ordentlig med kostholdet. 50 dager uten snop og med sunnhet, det skal bli så fint! (når suget etter søtt er over)

Zumba er kjempegøy! :) Skal du ha 50 dager uten snop??? ikke en eneste spisedag? Flinkflink!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen spisedag nei :) har klart det i 30 dager to ganger før så dette skal jeg klare! Blir tungt i begynnelsen men guu så herlig det er når jeg er i gang :))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så gøy! Men altså, lørdagene kan man fint spise noe godt på uten at det er spisedag i den forstand, feks bytte ut lunsj el kvelds med en skål kesam og bær, det er jo sunt og nesten snop i mine øyne.... ble nesten motivert til å prøve sånn jeg og... og være HELT snopefri i en måned hvertfall ... tørr jeg??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ah...tungt å løpe intervall i dag etter en særdeles lat helg. Men jeg klarte å presse meg gjennom selv om jeg hadde lyst å gi opp etter intervall nummer 2 :fnise: "Bare ett intervall til, bare 3 minutter igjen, bare 2 minutter, bare 1 minutt, osv.". Det rare er at jeg blir ikke så anpusten, men bare sliten i kroppen. Deilig følelse når man har gjennomført i hvert fall!

Ble litt styrke etterpå, mest overkropp/mage + noen basisøvelser.

Nå skal jeg lage middag :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal være kreativ og oppfinnsom og kose meg litt ekstra på lørdagen :) Sunne pannekaker, vaffler, fun light gelè og diverse "sunn" snacks som jeg ikke får dårlig samvittighet av :)

hiv deg gjerne med, du må jo selv velge hvor mange dager :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Survival

Har bare gått ned 600 gram denne uka. Litt skuffende, men forventet siden denne uka mildt sagt har gått dårlig. Jaja, gikk ihvertfall ikke opp :) Blir bedre uka som kommer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle egentlig ha hviledag i dag, men jammen ville ikke sambo være med og trene, og da sier man ikke nei :) Ble litt styrke og litt kondis. Har trappet opp vektene på programmet mitt, og man kan si det kjennes! :trene:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har bare gått ned 600 gram denne uka. Litt skuffende, men forventet siden denne uka mildt sagt har gått dårlig. Jaja, gikk ihvertfall ikke opp :) Blir bedre uka som kommer!

Jente, 600 gram er jo bra! Og spesielt når du synes uken har gått dårlig. Ikke ha så høye krav til deg selv. Tenk hvor mye 600 gram smør er ;)

Endret av FruLuna
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Blæ! Skulle ut på ukas intervall, og på første runde streika det ene låret! Har kjent det litt hele uka, men nå ble det litt verre. Litt usikker på om jeg har fått en strekk, har aldri hatt det før, men det strammer på en måte litt, så kjenner jeg det ekstra når jeg tøyer ut. Noen med erfaring? Er redd jeg må ta det roligere neste uka, også jeg som var så godt i gang :grine:

Å nei!! :klem: Jeg fikk en strekk i låret en gang, og det varte bare et par dager. Kanskje du bør prøve å trene med annen belastning noen dager? Prøve pilates, ellipse, sykkel, sittende sykkel, roing, et eller annet som gir deg annen belastning og ikke gjør vondt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har bare gått ned 600 gram denne uka. Litt skuffende, men forventet siden denne uka mildt sagt har gått dårlig. Jaja, gikk ihvertfall ikke opp :) Blir bedre uka som kommer!

Det er jo superbra! :) Jeg bruker ofte to uker på 600 gram, og det gjør meg ingenting, det viktigste er at man får vaner man kan leve med, som gjør at det går i riktig retning. Og nå har jeg snart nådd målet, selv om det går sakte ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg overspiste fredag med først to sjokladebarer, 12 konfektbiter og nesten en flaske vin...og så to knekkebrød før jeg la meg :kjefte:

I går var jeg borte på middag og da ble det sjokolademousse til dessert....

I dag sunn mat, spinning OG 30 minutter styrke puss 1,5 time rask gange. Håper jeg har gjort opp for utskeielsene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Survival

Jente, 600 gram er jo bra! Og spesielt når du synes uken har gått dårlig. Ikke ha så høye krav til deg selv. Tenk hvor mye 600 gram smør er ;)

Det er jo superbra! :) Jeg bruker ofte to uker på 600 gram, og det gjør meg ingenting, det viktigste er at man får vaner man kan leve med, som gjør at det går i riktig retning. Og nå har jeg snart nådd målet, selv om det går sakte ;)

Tusen takk for oppmuntrende, gode ord! :) Dere har rett. Jeg bør egentlig være fornøyd med 600 g vektnedgang. Det har bare gått så fort de første ukene med over 1 kg vektnedgang så man får litt høye forventninger, gitt ;)

Så flinke alle sammen er! Særlig flink til å rette opp helgas utskeielser med ekstra trening. Kjempebra ^^

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal være kreativ og oppfinnsom og kose meg litt ekstra på lørdagen :) Sunne pannekaker, vaffler, fun light gelè og diverse "sunn" snacks som jeg ikke får dårlig samvittighet av :)

hiv deg gjerne med, du må jo selv velge hvor mange dager :D

Men hvordan gjør du det da, er det slik at du fortsatt har spisedag om lørdagene bare med sunne ting, altså " sunne pannekaker" , kesam med bær, wok... etc?? Bare det at du kutter ut snop og den slags? For det er jeg med på..! Hohoho... nå sa jeg de magiske ordene... :fnise: Da, skal jeg prøve å bare ha kesam og bær (og div frukter) som snop på lørdag... og DET er jo faktisk snop i mine øyne, er jo så utrolig mye god frukt!! Hvordan har du tenkt å gjøre det?.. jeg henger meg hvertfall på med deg! Gøy å være flere! :lur:

Har bare gått ned 600 gram denne uka. Litt skuffende, men forventet siden denne uka mildt sagt har gått dårlig. Jaja, gikk ihvertfall ikke opp :) Blir bedre uka som kommer!

Det er jo kjempebra jo!!! jeg blir veldig glad om jeg går ned så mye.. og som en annen over nevnte.... tenk på en smørpakke da!.. Viktigste er at du går rette veien!!! :) Og uken som kommer kan man alltids prøve å gjøre bedre... ny uke, nye muligheter! Mensenuka mi er over, så denne uka her skal jeg være like sunn og trene like mye som jeg har gjort, OG skal ikke spise snop på lørdagen som kommer(og i en mnd fremmover), så da satser jeg på å gå ned litt... muligheten er der hvertfall, and it's start's tomorrow! :danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Survival

Det er jo kjempebra jo!!! jeg blir veldig glad om jeg går ned så mye.. og som en annen over nevnte.... tenk på en smørpakke da!.. Viktigste er at du går rette veien!!! :) Og uken som kommer kan man alltids prøve å gjøre bedre... ny uke, nye muligheter! Mensenuka mi er over, så denne uka her skal jeg være like sunn og trene like mye som jeg har gjort, OG skal ikke spise snop på lørdagen som kommer(og i en mnd fremmover), så da satser jeg på å gå ned litt... muligheten er der hvertfall, and it's start's tomorrow! :danse:

Tusen takk! :) Masse lykke til med planene i kommende uke. Du har virkelig stå-på-vilje! Det er hardt å holde seg helt unna snop, så klarer du det er du kjempetøff!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk! :) Masse lykke til med planene i kommende uke. Du har virkelig stå-på-vilje! Det er hardt å holde seg helt unna snop, så klarer du det er du kjempetøff!

Vil jeg, så klarer jeg det og! :danse:

Og takk for det! Lykke til, til deg også! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...