Gå til innhold

Sommerkroppen 2012


Glasögon

Anbefalte innlegg

I går var det ca en times gåtur. Og en god del øl med gode kollegaer. Etterfulgt av mat på 7/11. Jaja, spisedag i går mao. Spinning i morgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Skitten pique

Hvordan gjorde du det?

Fettprosentkalkulatorer - på nett eller apps på mobilen.

Er klar over at de ikke er helt nøyaktig, så jeg lastet ned 3 forskjellige apps, de viste fra 8,8% til 9,9% så jeg føler jeg er rundt 9-10%, kan ikke være så hakka gæren't.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag blir det kosedag uten at jeg tar av. Startet med en koselig frokost med barna med masse godt. Røkt laks og egg og latte, nam, nam. Ellers har jeg en sjokolade som ligger å venter på meg i skapet. Men skal være kontrolert kos i dag da.

Så er det den store husarbeidsdagen i dag. Allerede holdt på noen timer. Så tror det blir nok trim i dag. I morgen blir det styrketrening.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I går var det styrketrening uten beinøvelser, men med 20 minutter aerobic til oppvarming :) I dag er det kosdag, med god mat litt sjokolade og potetgull, og ikke minst, ingen dårlig samvittighet!!!

Fortsatt litt vondt i beinet, så strekken er ikke helt borte. Nå er derimot løpebroddet kjøpt inn, så satser på at beinet er klart for litt løping neste helg :jepp:

God helg alle sammen :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trente styrke i dag, etterfulgt av stillestående intervalløping inne på badet :fnise:

Har estimert fettprosenten min til 9-10%. :)

:hakeslepp: Ooohh... Det var lav fettprosent....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ingen trening idag. Og idag er det spisedag!! :bolledeig:

Indrefilet, pommes frites og bearnaise står på menyen. Hjemmelagde kanelboller til dessert. Nå skal det bakes! :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her tror jeg at jeg har forbrent mye mer kalorier enn ved 1 times trening. For gjort husarbeid i flere timer, så måkt snø i 30 min. Etterpå ut for å handle på butikken i en halvmeter nysnø. Var jo nesten bare komisk.

Middag blir taco, men jeg spiser uten lefse og taco skjell, og kesam istedenfor rømme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kommer seg nok. Det blir nok lettere når treningen er blitt en rutine og en del av livsstilen. Det er lett for at det blir for store endringer når man skal passe på både kosthold og trening.

Det er nok lurt å fokusere på treningen først! :)

Takk, er godt å høre det jeg prøver å fortelle meg selv fra andre. :)

Har masse dårlige uvaner i familien, og vært mer eller mindre jojo-slanker fra jeg var 14 år selv om jeg aldri har vært så veldig overvektig. Så nå håper jeg mine nye vaner blir tilført sakte men sikkert, og blir der. Møter snart 3 måneders hinderet, det blir jo litt spennende!

s.e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fettprosentkalkulatorer - på nett eller apps på mobilen.

Er klar over at de ikke er helt nøyaktig, så jeg lastet ned 3 forskjellige apps, de viste fra 8,8% til 9,9% så jeg føler jeg er rundt 9-10%, kan ikke være så hakka gæren't.

Prøvde finne en sånn sak nå :sjenert: Hva søkte du på? Kanskje iPhonen min ikke vil at jeg skal vite det :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Skitten pique

:hakeslepp: Ooohh... Det var lav fettprosent....

Vil du slikke den? :lur:

Men nå er jeg ikke jeg dame, så det er ikke så lavt egentlig. :gjeiper:

Prøvde finne en sånn sak nå :sjenert: Hva søkte du på? Kanskje iPhonen min ikke vil at jeg skal vite det :P

Gikk inn på market, og skrev 'body fat' bare, jeg. :popcorn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøvde finne en sånn sak nå :sjenert: Hva søkte du på? Kanskje iPhonen min ikke vil at jeg skal vite det :P

Fitter var den mest omfattende appen jeg fant. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vil du slikke den? :lur:

Men nå er jeg ikke jeg dame, så det er ikke så lavt egentlig. :gjeiper:

Gikk inn på market, og skrev 'body fat' bare, jeg. :popcorn:

Aha! trodde du var ei jente.. :fnise:

Da erre greit. :takke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Thessie!

Aha! trodde du var ei jente.. :fnise:

Da erre greit. :takke:

Jeg og trodde han var jente. Jeg har innbilt meg at han heter Skitten pike av en eller annen grunn :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har sommerkroppen her jeg sitter, for jeg går sommeren i møte akkurat slik som jeg er.

Lucky me! :strix:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Takk for at dere muntrer meg opp :) denne tråden er bra for meg! Idag har det også blitt litt usunt, men trente litt styrke + en times tur + nesten 5 timer med jobb (ikke stillesittende jobb). Tror jeg klarer meg, hehe. Tror kanskje jeg har laget meg litt for store delmål.. For å nå de, må jeg gå ned 1 kg hver uke. Har funnet ut at det kanskje er litt vel optimistisk :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Skitten pique

Jeg og trodde han var jente. Jeg har innbilt meg at han heter Skitten pike av en eller annen grunn :fnise:

Det står jo at jeg er mann, da :fnise:

Og hadde jeg vært en flott ung pike, hadde det vært noe galt i å ha 9-10, bortsett fra at det er ekstrreeemt lite? :sjenert:

Endret av Skitten pique
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Thessie!

Det står jo at jeg er mann, da :fnise:

Og hadde jeg vært en flott ung pike, hadde det vært noe galt i å ha 9-10, bortsett fra at det er ekstrreeemt lite? :sjenert:

Men jeg ser ikke etter om det står mann eller kvinne under bildet, når jeg er helt sikker på hvilke kjønn brukeren har. Men kanskje jeg burde gjøre det :fnise:

Og jeg reagerte ikke en gang på fettprosenten din, har ikke peiling på hva som er normalt :sjenert: Har ikke så veldig god peiling, tydeligvis.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Thessie!

Nå skal jeg på trening. Har trent hver dag denne uken! *stolt* Bortsett fra mandag da. Hadde riktignok gym, men kan ikke skryte på meg så veldig god innsats i disse timene.

Så satser på at jeg merker noe neste helg når jeg veier meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...