Gå til innhold

Sommerkroppen 2012


Glasögon

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Den sjokoladen er farlig god! Paprika med rømme var ny, får prøve det i morra.

Her går det også mye i mangosalsa. Er vel strengt tatt en del av middagen, men jeg bruker det mest til snacks.

:lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den sjokoladen er farlig god! Paprika med rømme var ny, får prøve det i morra.

Her går det også mye i mangosalsa. Er vel strengt tatt en del av middagen, men jeg bruker det mest til snacks.

:lur:

Mangosalsa? Er det det samme som mangochutney?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke det samme som chutney. Denne inneholder Mango, rødløk, chili! Frisk koriander og limesaft skjæres i biter og blandes sammen.

Veldig godt! Spiser enten det eller drikker en smoothie når jeg er litt fysen :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagens treningsøkt er unnagjort (det ble ikke noe verken i går kveld eller dag tidlig). På tide å få i seg næring (hvis jeg greier å smøre brødskiva da :fnise:)!

Har også vært og hilst på en ny turkamerat i dag. Tempoet var ikke så høyt denne første gangen, men etter hvert skal nok Jack Russel Terrieren Snoopy og jeg klare å gå/løpe turer som monner :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er med! Er ca 175-176 høy, og veier rundt 70 nå... Vil ned til ca. 60 kg, var det før, men så gikk jeg igjennom en del sorg og problemer... Flere dødsfall i familien og gutteproblemer. En eks som ikke var så snill osv. Når jeg er trist, så spiser jeg. :/ Dette skal det bli slutt på! Jeg skal komme meg oftere på Elixia og ordne matvanene. Godt å høre at jeg har flere ved min side! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Koselig med turkamerat, Moscato! Jeg har også en turkamerat på fire bein. Enklere å løpe fortere og lengre når hun er med.

Fornøyd med dagens økt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Koselig med turkamerat, Moscato! Jeg har også en turkamerat på fire bein. Enklere å løpe fortere og lengre når hun er med.

Fornøyd med dagens økt?

Bare sånn halvveis. Merker at jeg til noen øvelser skulle hatt mer vekt å putte på. Skal jeg ta bicepscurl med en manual i hver hånd, så har jeg ikke mer enn 5 kg på hver, og da klarer jeg jo 20 reps på hver arm per sett. Altfor mye! Hun jeg bor med sier at vi har flere vektskiver i boden, men jeg har ikke klart å finne dem.

Men i dag tok jeg i alle fall en arm i slengen med 7 kg, og det ble mer passelig (men jeg misliker måten jeg må sitte på når jeg ikke har noen passende skråbenk å ha armen på).

Skulle gjerne hatt et privat lite styrkerom i kjelleren, ja :sjenert:

Hva har dere andre gjort i dag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her ble det kosedag, fikk besøk av familie i dag, og ble mye godt.

Så i morgen blir det nok både ski med barna og trening.

Treningen min i dag har vært shopping, altså ganske dårlig trening.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kledde på meg treningsutstyr og på vei inn i bilen kom jeg på at Sats stengte om 20 min. Og å jogge ute i minus 20 er ikke å anbefale, så jeg gikk slukøret inn igjen.

Satser på en økt i morgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det lengesiden jeg har skrevet her!

Men jeg har vært flink, har trent 2-3 ganger i uka. Flinkere i matveien og, men ikke helt perfekt enda :fnise:

Jeg har til og med fått med samboeren min ut å jogge noen ganger denne uka, så jeg håper det fortsetter sånn. Hater kondisjonstrening, hvertfall inne på senter og alene. Så det er helt perfekt at han er med! Han pusher meg littt og, så jeg ikke gir meg så lett!

Vekta er fortsatt ødelagt, så vet ikke hvor mye jeg veier. Men føler meg slankere, og bedre i formen! Så om jeg veier meg blir jeg vell bare skuffet! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fem dager på skitur starter i morra. Skal gå 14 mil. Så for en gang skyld så gjelder det å få i seg nok kalorier.

Wish me luck, det er to år siden jeg hadde ski på beina sist :lete:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til Fjellreven!

Selv gleder jeg meg til å komme tilbake til trening i morgen, i helga har det ikke vært noe i det hele tatt.

I går var jeg på jentekveld med et par venninner, for mye alkohol og godteri. Fryktelig koselig da, men orket ikke trening i dag for å si det slik :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan jeg henge meg på her? Er ca 164 høy og veier ca 60 kg tror jeg. Mens jeg ammet for ca et år siden veide jeg 53 kg og var kjempe fornøyd, men kiloene kom raskt på igjen da jeg sluttet å amme gitt. Trenger ikke nødvendigvis å veie så lite, men rundt 55-56 kanskje, og ha en stram og fin kropp. Nå er jeg så dvask. Begynte å trene i fjor, men falt visst helt ut av den rutinen så nå er jeg støttemedlem. Må komme i gang igjen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg henger meg på! Veier ca 58kg, vil hovedsakelig stramme opp og gå ned et par-tre-fir kg + få litt kondis igjen.. Har aldri vært fan av fulle treningssenter, men nå har jeg funnet et nytt et som ikke er så overbefolka, at jeg prøver det. Kommer meg aldri ut på joggetur på egen hånd, og pulsklokka har snart støvet ned.

Håper på å få trent MINST 2 ganger i uken, tror jeg begynner med forsiktige mål ;) Har hund som turkamerat ellers, så går turer minst 2 timer nesten hver dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Idag skal jeg på Sats og trene styrke, også skal jeg ut med samboeren min å jogge senere idag! Det blir bra håper jeg!

Også må jeg fikse den vekta, så jeg får veid meg, jeg vet jeg veide rundt 87-88kg før jeg begynte å trene! :sjenert:

Jeg er 173 høy, og veier ca87kg. Jeg vil ned til 73-70kg, det jeg veide når jeg ble sammen med kjæresten min. Men begynner pent. Har som mål med 80kg frem til sommeren, og jeg går ned mer, er det bare kjempe bra! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Skitten pique

Denne uka trener jeg mandag, tirsdag, torsdag, fredag, lørdag og søndag. ^^,

Endret av Skitten pique
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...