Gå til innhold

Sommerkroppen 2012


Glasögon

Anbefalte innlegg

Jeg henger meg på denne! Jeg begynte treningen for 3 uker siden, har nå gått ned 6 kg. Første uken gikk jeg ned veldig mye, sikkert på grunn av at jeg har kuttet ut alt som heter salt, da jeg så og si spiser kun rene produkter. Jeg spiser 45%protein, 40%karbo og 15% fett.

Kjenner jeg er veldig demotivert, og har lyst å hive i meg alt av sjokolade og tull som jeg ser overalt, men jeg skal klare å holde meg til det jeg spiser nå! Hva gjør dere når søtsuget er på sitt værste?

Siden du vil opp i muskler også, så er atkins barer en proteinrik søtdemper. http://www.iherb.com/Search?kw=atkins+bar

Men vær obs på å ikke spise mer enn 1-2 om dagen. Ellers kan det bli en veldig illeluktende opplevelse. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Var på pulstime i går, og det var godt å røre seg skikkelig igjen :)

Gleder meg til neste trening. Har litt lyst å løpe en liten tur i kveld, eller ta noen styrkeøvelser, for helgeplaner setter stopper for trening lørdag, søndag og mandag. :/

- Og gruer meg derfor litt til veiedag på søndag... :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva trener du? siden du har klart å gå ned så mye på kort tid? :)

Og forresten du er jo KANON flink :)

Takk! Jeg trener noe som heter rushfit

www.gsprushfit.com

Det er ett ganske hardt program, og jeg kjører "Advanced" delen av programmet, så 3 dager i uken har jeg over 2 timer med trening, mens de 3 andre treningsdagene er det rundt 1 time med program. Søndagen er alltid hviledagen min.

Kroppen er blitt strammere, og fettprosenten har gått ned. Jeg kjører jo ett ganske så hardt kosthold, så jeg føler at jeg "ofrer" mye kos med å ha ett så strickt kosthold.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg melder meg inn her, vi skal til Thailand i tre uker i januar, så det er min tidsfrist med å komme dit jeg vil. Jeg har målt kroppsdeler i starten av januar og også nå for en uke siden.

Prøver å få til styrke to-tre ganger i uka, og spinning hver mandag. Logger litt i bloggen min :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Langkjøring på sykkel i dag :) er skikkelig stolt, for jeg var så sliten etter jobb i dag. Sov på sofaen etter middagen omtrent til rett før jeg skulle dra.

Forbrente ca 700 kcal iflg pulsklokken min :)

Skal begynne å føre dette og inn i denne tråden :jepp:

Ellers fikk vi baguetter på jobben i dag og de var nydelige. Spiste ALT! Sikkert 700 kcal i en sånn!! Jaja ;)

Så ble det dolmio med pasta og karbonadekjøttdeig til middag og to skiver til kvelds.

Ble nok ca 1500 kcal etter jeg har trekt fra treningen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Langkjøring på sykkel i dag :) er skikkelig stolt, for jeg var så sliten etter jobb i dag. Sov på sofaen etter middagen omtrent til rett før jeg skulle dra.

Forbrente ca 700 kcal iflg pulsklokken min :)

Skal begynne å føre dette og inn i denne tråden :jepp:

Ellers fikk vi baguetter på jobben i dag og de var nydelige. Spiste ALT! Sikkert 700 kcal i en sånn!! Jaja ;)

Så ble det dolmio med pasta og karbonadekjøttdeig til middag og to skiver til kvelds.

Ble nok ca 1500 kcal etter jeg har trekt fra treningen.

Bra jobba! :)

Dørstokkmila er som regel det tyngste for min del...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk :)

Jeg har liksom lagt til treningen i livet mitt, som en rutine. Det gjør det lettere å komme seg avgårde på trening :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lenge sidan sist her no!

Eg har hatt ei litt forkjøla veke, men likevel har det blitt fleire turar (i pissregn...).

Studio utgår nok den neste veka, for no er det meld finevêr, og ingenting er betre enn å trene nyttig! I går bar eg fleire hundre kg skiferheller, og i dag har eg grafsa plen og plukka stein.

I morgon er mi kjære mor invitert med på sætra, så uansett om sola blir med oss eller ikkje, skal vi gå langt og bratt.

Eg burde nok vore handverkar, for alt blir så mykje meir gjevande når det er nyttig, og då kan eg halde på med tungt arbeid i timesvis. Det finst sikkert ingen andre som er like glade i å lempe ved som eg er :fnise:

Dessutan har sambuaren min nådd ein milepæl: han foreslo heilt på eige initiativ at vi kunne bytte ut chipsen med blomkål i dag! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hiver meg på sommerkroppen 2012!! Er 180 høy og veier 56kg, så ønsker bare å bygge muskler :) Stå på folkens, viktig å starte nå før det blir så kort tid!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hva gjør dere hvis dere får veldig søtsug? hva erstatter dere søtsuget med? er desperat etter forslag, spiser så sykt mye søtt :(:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hva gjør dere hvis dere får veldig søtsug? hva erstatter dere søtsuget med? er desperat etter forslag, spiser så sykt mye søtt :(:(

Fikk søtsug isted og lagde meg en smoothie!

Inneholdt en banan, skogsbær blanding, ekstra bringebær, jordbær og vaniljekesam. :)

Ellers går det i fruktsalat, et par ruter med mørk sjokolade, en kopp te, grove pannekaker med sukkerfritt syltetøy til osv. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg synest det funkar best å sysselsetje meg sjølv. Helst utandørs, med noko fysisk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Synes og at det beste er å bare gjøre noe. Om jeg ikke går ut så holder jeg meg i aktivitet med å vaske klær, tørke støv, støvsuge o. l :) Er ikke noe annet som fungerer :/

Og det beste er å ikke gi etter for jeg har en følelse at det bare er med på å bidra til enda mer søtsug :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Survival

Nå som jeg har gått ned de kiloene jeg opprinnelig ønsket å gå ned, har jeg funnet en ny driv som gjør at jeg ønsker å gå ned enda mer... Heldigvis har jeg en kropp som tillater det :)

Det er merkelig. Jeg trodde jeg ville være tynn med former, men jeg merker at jeg ønsker meg en lang, tynn modellkropp. Dumme mediafokus og dumme Victoria's Secret -modeller ;) Det er sånn det begynner. Man går ned litt og ser mulighetene... Ikke sunt!

Poeng nr 1 er rett og slett å legge om kostholdet enda en gang. Kostholdet jeg hadde fungerte jo greit, men det er kanskje på tide å bli enda mer pirkete med hva jeg spiser, hvor ofte og hvordan. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Skitten pique

Skal trene twice i morgen.

Nå som jeg har gått ned de kiloene jeg opprinnelig ønsket å gå ned, har jeg funnet en ny driv som gjør at jeg ønsker å gå ned enda mer...

Det er merkelig. Jeg trodde jeg ville være tynn med former, men jeg merker at jeg ønsker meg en lang, tynn modellkropp.

HOLD.IT.RIGHT.THERE. DONT.MOVE.A.SECOND. YOU'RE. ALREADY. PERFECT.

Noe som heter vedlikehold og da :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Survival

Skal trene twice i morgen.

HOLD.IT.RIGHT.THERE. DONT.MOVE.A.SECOND. YOU'RE. ALREADY. PERFECT.

Noe som heter vedlikehold og da :)

Så nydelig kommentar! :rodme:

Vedlikehold ja, det er viktig. Jeg skrev kanskje innlegget et par nivå for fort. Fikk det nesten til å høres ut som jeg tviler på mitt eget utseende. Gjør jo egentlig ikke det, har bare endret synsvinkelen noen små hakk. Plutselig syns jeg at dette er perfekt, av en eller annen grunn.

Dit er det uansett et godt stykke! I morgen skal jeg på skitur med en venninne som ikke har stått på ski siden hun var 12. Dette kan bli gøy :biggrin:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hva gjør dere hvis dere får veldig søtsug? hva erstatter dere søtsuget med? er desperat etter forslag, spiser så sykt mye søtt :(:(

Enten pusser jeg tennene eller lager meg en kopp te. Eller tar en liten bit godis, men kun om jeg kjenner at jeg klarer å holde meg til 1 bit!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hiver meg med her! Klar for en stålende sommer med en sterk og stram kropp :)

Veksler mellom treningsstudio og å gå tur. Litt lite organisert for øyeblikket, men det kommer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hva gjør dere hvis dere får veldig søtsug? hva erstatter dere søtsuget med? er desperat etter forslag, spiser så sykt mye søtt :(:(

Jeg er veldig glad i frosne jorbær og frosne druer. Lite kalorier, så jeg kan ha stor nok mengde til at jeg føler jeg koser meg litt. Ellers er fersk annanas og mango veldig godt!

Og jeg er litt svak for lett brus også, selvom det kansje ikke er så veldig sunt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...