waco Skrevet 26. desember 2011 #481 Skrevet 26. desember 2011 (endret) Vampen, du må forstå at for mange jenter i den unge alderen så handler det om og være opprørsk og gjøre det motsatte av hva folk råder dem til. Ved og fortsette og påpeke hvor sjuke i huet dem er fordi de ønsker og være brunstmateriale for breivik og de har en hemmelig drøm om og smugle beskjeder ut for ham og være en del av organisasjonen hans, og være hans sekretær og være en ewa braun. - vil vi gi næring til fantasiene deres. Vi burde i stedet råde dem til og oppsøke breivik, ligge med ham og gjør alt de drømmer om. Da kanskje de får lyst til noe annet. Du som jente må vel kjenne kvinnepsyken? Endret 26. desember 2011 av waco
Gjest Vampen Skrevet 26. desember 2011 #482 Skrevet 26. desember 2011 Og Breivik som drømmemann? Haha! Om man ser bort ifra at jeg ikke er kåt på drapsmenn, så har jeg i grunn avvist menn som ser langt bedre ut enn Breivik. ABB hadde ikke utseendemessig vært en drømmemann om jeg hadde vært sveiseblind, bevisstløs og nøden! 1
Gjest Vampen Skrevet 26. desember 2011 #483 Skrevet 26. desember 2011 Vampen, du må forstå at for mange jenter i den unge alderen så handler det om og være opprørsk og gjøre det motsatte av hva folk råder dem til. Ved og fortsette og påpeke hvor sjuke i huet dem er fordi de ønsker og være brunstmateriale for breivik og de har en hemmelig drøm om og smugle beskjeder ut for ham og være en del av organisasjonen hans, og være hans sekretær og være en ewa braun. - vil vi gi næring til fantasiene deres. Vi burde i stedet råde dem til og oppsøke breivik, ligge med ham og gjør alt de drømmer om. Da kanskje de får lyst til noe annet. Du som jente må vel kjenne kvinnepsyken? I motdetning til deg mener jeg at folk, uavhengig av kjønn, har godt av å bli utfordret på meningene sine.
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2011 #484 Skrevet 26. desember 2011 Og Breivik som drømmemann? Haha! Om man ser bort ifra at jeg ikke er kåt på drapsmenn, så har jeg i grunn avvist menn som ser langt bedre ut enn Breivik. ABB hadde ikke utseendemessig vært en drømmemann om jeg hadde vært sveiseblind, bevisstløs og nøden! Utseendemessig er han vel grei nok. Men en mann som plaffer løs på ungdommer som knapt har fått begynt livet ennå, er ikke noen drømmemann. Han er et mareritt! KSM og Fortsatther er så langt utenfor normal dømmekraft som det går an å bli. Jeg blir helt kvalm! 1
Gjest Bustenskjold Skrevet 26. desember 2011 #485 Skrevet 26. desember 2011 Jeg føler ikke at jeg trenger profesjonell hjelp på noe plan. Det mener vel Behring Bleikfis også?
Gjest KSM Skrevet 26. desember 2011 #486 Skrevet 26. desember 2011 Fullt mulig at du kjenner Brad Pitt utfra hvordan han fremstår og hva folk i hans krets sier om ham. Men tviler på at det har kommet frem så ekstremt mye dypere ting om han var følsom/tøff/frempå som ung, hendelser osv osv. Dessuten hevder vi jo ikke at han er i omgangskretsen vår, men at vi føler vi "kjenner" hans person ganske godt gjennom dekningen nå. Det hadde jo vært litt spesielt å være tiltrukket av noen som døde? At man er nekrofil eller noe slikt? Det anser jeg som sykt. Det er flere som har gitt ham poeng, og flere vil det komme, men siden hendelsen er såpass fersk tør ingen å linke direkte til hans meninger, men det vil komme. Man ser jo senest på nyhetene som var i dag, bombinger av kirker begått av islamister som vil tvinge frem en islamsk stat i Nigeria. Til tross for dette ser ingen problemet med denne fossen av innvandrere som kommer? 2
waco Skrevet 26. desember 2011 #487 Skrevet 26. desember 2011 jammen vampen, dette her er jenter som blir mer kåt på ham dess mer vi forteller hvor sjuke de er. Det er selve det og ble fornedret av en andre fornedrer som er lystbetont. Kvinner seksuallyst er galskap og dere tenner ikke på redtube og sånt slik som oss menn, nei det er det dype fantasier og lange drømmer om hvem som helst bajas som er utstøtt. Å være dama til brevik gjør at alle frykter og alle skjelver for deg, - et lite knips og mennesker er borte for alltid. Hvem er det som ville vært respektløs da? Eller stilt de ekle spørsmålene vi gjør her? Og havne på en dødsliste ikke av trussel, men av handling må jo gjøre enkelte damer kåte og sinnsykt lystne? Vi hadde bukket av skrekk og dere jenter hadde neiet av redsel. Hvilken makt er det man ikke har om man hadde vært dama til breivik? Kvinner er vel så jævlige som menn, og hva het hun bibelske dama som forlangte av mannen sin døperen johannes på et fat? Og et siste spørsmål, dersom det viser seg at det finnes en jente som klarer og forandre breivik til og angre sine handlinger, - - skylder vi henne ett takk da?
Gjest Bustenskjold Skrevet 26. desember 2011 #488 Skrevet 26. desember 2011 Til tross for dette ser ingen problemet med denne fossen av innvandrere som kommer? Joda.. Men jeg får ikke lyst til å skyte uskyldige barn og ungdom av den grunn.. 2
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2011 #489 Skrevet 26. desember 2011 Vampen, du må forstå at for mange jenter i den unge alderen så handler det om og være opprørsk og gjøre det motsatte av hva folk råder dem til. Ved og fortsette og påpeke hvor sjuke i huet dem er fordi de ønsker og være brunstmateriale for breivik og de har en hemmelig drøm om og smugle beskjeder ut for ham og være en del av organisasjonen hans, og være hans sekretær og være en ewa braun. - vil vi gi næring til fantasiene deres. Vi burde i stedet råde dem til og oppsøke breivik, ligge med ham og gjør alt de drømmer om. Da kanskje de får lyst til noe annet. Jeg mistenker at det dreier seg om jenter som ikke har fått særlig oppmerksomhet fra gutter på sin egen alder. De er ikke populære hos guttene, men forestiller seg at en fyr som Breivik kanskje kunne falt for dem. 1
Gjest Vampen Skrevet 26. desember 2011 #490 Skrevet 26. desember 2011 Utseendemessig er han vel grei nok. Men en mann som plaffer løs på ungdommer som knapt har fått begynt livet ennå, er ikke noen drømmemann. Han er et mareritt! KSM og Fortsatther er så langt utenfor normal dømmekraft som det går an å bli. Jeg blir helt kvalm! Jeg ser noen skriver det. Jeg syntes han er under gjennomsnittet utseendemessig. Men, det er smak og behag. Handlingene hans burde være avtennende nok i seg selv. Men tydeligvis ikke for alle..
waco Skrevet 26. desember 2011 #491 Skrevet 26. desember 2011 En annen ting jeg tror er tiltrekkende for mange jenter er breivik sier åpentlyst ut at så lenge kvinner ikke kan gå ute redsel for og bli voldtatt må vi fortsette kampen. Også mener han alvor. Det tror jeg kan virke attraktivt. 1
Gjest Bustenskjold Skrevet 26. desember 2011 #492 Skrevet 26. desember 2011 Og et siste spørsmål, dersom det viser seg at det finnes en jente som klarer og forandre breivik til og angre sine handlinger, - - skylder vi henne ett takk da? Det bringer fortsatt ikke ofrene tilbake...
Gjest Vampen Skrevet 26. desember 2011 #493 Skrevet 26. desember 2011 jammen vampen, dette her er jenter som blir mer kåt på ham dess mer vi forteller hvor sjuke de er. Det er selve det og ble fornedret av en andre fornedrer som er lystbetont. Kvinner seksuallyst er galskap og dere tenner ikke på redtube og sånt slik som oss menn, nei det er det dype fantasier og lange drømmer om hvem som helst bajas som er utstøtt. Å være dama til brevik gjør at alle frykter og alle skjelver for deg, - et lite knips og mennesker er borte for alltid. Hvem er det som ville vært respektløs da? Eller stilt de ekle spørsmålene vi gjør her? Og havne på en dødsliste ikke av trussel, men av handling må jo gjøre enkelte damer kåte og sinnsykt lystne? Vi hadde bukket av skrekk og dere jenter hadde neiet av redsel. Hvilken makt er det man ikke har om man hadde vært dama til breivik? Kvinner er vel så jævlige som menn, og hva het hun bibelske dama som forlangte av mannen sin døperen johannes på et fat? Og et siste spørsmål, dersom det viser seg at det finnes en jente som klarer og forandre breivik til og angre sine handlinger, - - skylder vi henne ett takk da? Det betyr ikke at de bør utfordres på vrangforestillingene sine, som f.eks at de kjenner ham og feilaktige sammenligninger med historiske personer. Og forøvrig, om din analyse av kvinnepsyken hadde vært noe som kjennetegner kvinner flest, hadde jeg sporenstreks skrevet et brev til folkeregisteret for å søke om å bli mann. 1
Gjest Bustenskjold Skrevet 26. desember 2011 #494 Skrevet 26. desember 2011 Å være dama til brevik gjør at alle frykter og alle skjelver for deg, - et lite knips og mennesker er borte for alltid. Hvordan? Ved at han brevbomber deg fra fengselet?
Gjest Vampen Skrevet 26. desember 2011 #495 Skrevet 26. desember 2011 Men du vil uansett lide ved å velge meg. Noen vil dog si at det er på en god måte. Neida. Jeg kjenner deg, så jeg vet at du er sympatisk, empatisk, smart, modig, kjærlig og glad i å gi fotmassasje. Du er praktisk talt en lodden bamse, og vi kommer til å få det strålende. 1
waco Skrevet 26. desember 2011 #496 Skrevet 26. desember 2011 Hvordan? Ved at han brevbomber deg fra fengselet? Var litt metaforisk, men betyr kanskje, - ikke tull med meg. Jeg hadde ihvertfall ikke prøvd og gjøre dama til breivik sint på noe som helst måte. Med hans kunnskaper og en lysten fri dame så kan det bli en farlig kombinasjon. 2
Gjest Vampen Skrevet 26. desember 2011 #497 Skrevet 26. desember 2011 Var litt metaforisk, men betyr kanskje, - ikke tull med meg. Jeg hadde ihvertfall ikke prøvd og gjøre dama til breivik sint på noe som helst måte. Med hans kunnskaper og en lysten fri dame så kan det bli en farlig kombinasjon. Med tanke på Breiviks syn på kvinner og sex, så hadde vel neppe dama hans vært lysten og fri.
Gjest Bustenskjold Skrevet 26. desember 2011 #498 Skrevet 26. desember 2011 Var litt metaforisk, men betyr kanskje, - ikke tull med meg. Jeg hadde ihvertfall ikke prøvd og gjøre dama til breivik sint på noe som helst måte. Med hans kunnskaper og en lysten fri dame så kan det bli en farlig kombinasjon. Tviler.. livstid på Bredtveit er neppe så forlokkende..
Gjest Katten. Skrevet 26. desember 2011 #499 Skrevet 26. desember 2011 Var litt metaforisk, men betyr kanskje, - ikke tull med meg. Jeg hadde ihvertfall ikke prøvd og gjøre dama til breivik sint på noe som helst måte. Med hans kunnskaper og en lysten fri dame så kan det bli en farlig kombinasjon. Virkelig? Jeg er mer redd for jenter enn jeg for ABB. Hva skal han gjøre? Forlate fengselet, oppsøke meg på en øy og skyte meg?
waco Skrevet 26. desember 2011 #500 Skrevet 26. desember 2011 Nå beviser dere vel bare at man kan bli kåte på hvilken som helst fremmed menneske. Men nok om det. Skal bare minne dere på en ting, det er ikke på tross av at breivik har drept syttisyv mennesker jentene ble kåte på ham, det er på grunn av at breivik drepte syttisyv mennesker. Det er det som gjør psyken deres litt småsjuk. 1
Fremhevede innlegg