waco Skrevet 26. desember 2011 #501 Skrevet 26. desember 2011 Virkelig? Jeg er mer redd for jenter enn jeg for ABB. Hva skal han gjøre? Forlate fengselet, oppsøke meg på en øy og skyte meg? Nei, men han kan fortelle dama hvor han har gjemt en pistol hun kan bruke.
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2011 #502 Skrevet 26. desember 2011 Men jeg forstår bare ikke at dere ikke ser det ynkelige ved han. Forfengeligheten, stormannsgalskapen, løgnene, uselvstendigheten. Enhver mann over 25 som bor hjemme hos mor vil fremstå som ynkelig for meg. Han skrev gjentatte ganger til Monica Hansen og ville bli facebookvenn med henne. Er det også tiltrekkende? 2
waco Skrevet 26. desember 2011 #503 Skrevet 26. desember 2011 Med tanke på Breiviks syn på kvinner og sex, så hadde vel neppe dama hans vært lysten og fri. Jeg mente fri fra fengsel, sånn at hun kunne gjøre ugagn. Breivik er som vi har fastslått ganske så ufarlig og innelåst, så nå er det jo dissiplene hans som må overta motstandsarbeidet. Det eneste breivik forlangte av en dame var at hun ikke var ei "slut".
Gjest Bustenskjold Skrevet 26. desember 2011 #504 Skrevet 26. desember 2011 Men jeg forstår bare ikke at dere ikke ser det ynkelige ved han. Forfengeligheten, stormannsgalskapen, løgnene, uselvstendigheten. Enhver mann over 25 som bor hjemme hos mor vil fremstå som ynkelig for meg. Han skrev gjentatte ganger til Monica Hansen og ville bli facebookvenn med henne. Er det også tiltrekkende? Word!
Gjest Bustenskjold Skrevet 26. desember 2011 #505 Skrevet 26. desember 2011 Det eneste breivik forlangte av en dame var at hun ikke var ei "slut". Det skal mye til for at jeg kaller en dame "slut".. Men nettopp det å hoppe til sengs med en barnemorder gjør nok at jeg kan vurdere det sterkt.. 1
Gjest Vampen Skrevet 26. desember 2011 #506 Skrevet 26. desember 2011 Jeg mente fri fra fengsel, sånn at hun kunne gjøre ugagn. Breivik er som vi har fastslått ganske så ufarlig og innelåst, så nå er det jo dissiplene hans som må overta motstandsarbeidet. Det eneste breivik forlangte av en dame var at hun ikke var ei "slut". Heh, ja, utfra det jeg har sett av intelligensen til Breivik-damer her inne, så hadde jeg ikke akkurat vært veldig bekymret. Dessuten har jeg slik en skummel "sand-mulla-ianer" i hus, så KSM hadde neppe turt å komme i nærheten av meg. Her bedriver vi tross alt Jihad på høyt nivå.
Gjest KSM Skrevet 26. desember 2011 #507 Skrevet 26. desember 2011 Waco, jeg tror du er inne på noe her. Men samtidig er jeg ikke interessert i å få han til å angre, det er ikke så tennende om han kommer krypende tilbake og angrer, etter å ha vært så bastant. Når det kommer til oppmerksomhet rundt andre gutter er det både ja og nei. I løpet av de 2-3 siste årene har jeg gjennomgått en forandring utseendemessig, jeg har alltid hatt gode forutsetninger da jeg er høy og langlemmet, men jeg er som sagt litt bak sosialt sett og begynte ikke før i 15-16 årsalderen å interessere meg for sminke/klær. Når jeg gjorde noe med disse tingene samt gikk ned en del i vekt, fikk jeg masse oppmerksomhet. F.eks når jeg snakker merker jeg at de blir litt sjenerte, samtidig som de er enig i alt jeg sier og tør ikke motsi, selvom de debatterer godt ellers. Samtidig som de snakker og prøver å få meg til å le etc og jeg merker at folk stirrer. Det er også flere som har spurt om vi skal finne på noe. Så slik jeg er nå, vil jeg si jeg er attraktiv, men det er mulig det ligger noe i at jeg fortsatt er det barnet som ingen så på. Å ha forandret seg så drastisk, og plutselig være ettertraktet har muligens fått meg til å tenke at jeg kun er verdt noe pga utseendet, hvorfor var ingen opptatt av meg tidligere? Har utseendet alt å si? Var jeg verdiløs før? Jeg føler meg jo lik innvendig, selvom jeg selvsagt har fått bedre selvtillit osv. Men det føles falskt. Det har heller aldri appellert til meg med folk på min egen alder. De er lite reflekterte, ser ut som gutter, er ofte lavere enn meg og kjedelige samtaleemner. Jeg vil ha en MANN med erfaringer, styrke og samtidig et intellekt og politiske meninger. Dette er så godt som umulig å finne. Jeg sliter også slik med venner, finne noen som matcher meg, og slik har jeg hatt det både før og etter "forandringen" utseendemessig.
fortsatther Skrevet 26. desember 2011 #508 Skrevet 26. desember 2011 Men jeg forstår bare ikke at dere ikke ser det ynkelige ved han. Forfengeligheten, stormannsgalskapen, løgnene, uselvstendigheten. Enhver mann over 25 som bor hjemme hos mor vil fremstå som ynkelig for meg. Han skrev gjentatte ganger til Monica Hansen og ville bli facebookvenn med henne. Er det også tiltrekkende? Han har negative sider. Jeg synes forfengeligheten er veldig turn-off, det samme med det konstante ønske om penger og rikdom. Angående at han bodde hjemme, hevder han at det var for å spare opp penger. Men han har vokst opp uten far, med en psykisk fraværende mor og søsteren hans flyttet da han var relativt ung, så han har blitt "tvunget" til å være alene, og jeg tror kanskje dette også gir ham et kompleks eller en redsel for å være alene, og ville oppsøke den nærmeste personen han kom. I ettertid har han jo likevel vist seg som veldig selvstendig med tanke på omsorg, han har verken spurt om eller ønsket besøk av noen i familien. Jeg har ingen mening om Monica Hansen, men er litt sjokkert over at dette kanskje er den type kvinne han finner attraktiv. 2
Gjest Bustenskjold Skrevet 26. desember 2011 #509 Skrevet 26. desember 2011 Jeg har ingen mening om Monica Hansen, men er litt sjokkert over at dette kanskje er den type kvinne han finner attraktiv. Fordi?
Gjest Katten. Skrevet 26. desember 2011 #510 Skrevet 26. desember 2011 Jeg har ingen mening om Monica Hansen, men er litt sjokkert over at dette kanskje er den type kvinne han finner attraktiv. Du er ikke den eneste. Jeg og ABB har kanskje samme smak i kvinner
waco Skrevet 26. desember 2011 #511 Skrevet 26. desember 2011 Jeg forstår deg skikkelig godt KSM, hånen man får for og være ærlig og prisen vi må betale i dette samfunnet. Og er det egentlig et godt samfunn da? Burde vi ikke gjøre noe med det? Skal vi alltid leve i urettferdiget? Her er det en fyr som faktisk har fulgt loven for maktovertagelse til punkt og prikke. Breivik forlangte egentlig krigsrett, men fikk ikke det, han fikk ikke snakke til pårørende, vi forsøker og tie ham, som om vi allerede vet at han har rett? Hallo, hvorfor ikke la mannen snakke da? Hvorfor er det sånn at folk flest leser media og kaller kompendiumet for manifest selv om alle vet at breivik alltid omtalte kompendiumet sitt som kompendium og ikkenoe annet? Det er nesten trist at vi i samfunnet skal være dårlige mennesker enn de som vi anser for og være dårlige mennesker. Trist er det. Hvorfor demonisere ham når vi vet at han ønsket og bli demonisert av nittifemprosent av befolkningen fordi at den resterende fem prosentene som likte ham var mer verdt? Hvor dumme er vi? Skal vi gi ham rett i absolutt alt han har forutsett? 1
waco Skrevet 26. desember 2011 #512 Skrevet 26. desember 2011 Årsaken til at brevik ville adde monica hansen var at han addet femti facebookbrukere hver eneste dag! Selvsagt var det mange som avviste ham. Og likefult var det sekstusen som aksepterte ham. 1
fortsatther Skrevet 26. desember 2011 #513 Skrevet 26. desember 2011 Fordi? Fordi jeg så for meg at han ville ha en kvinne som var mer i huset og ikke jaktet på store drømmer selv. En som var naturlig (selv om han selv har tatt operasjoner) og villig til å underkaste seg mannen. Men som sagt vet jeg ingenting om Monica Hansen, så jeg vil ikke uttale meg noe mer. 2
Gjest Bustenskjold Skrevet 26. desember 2011 #514 Skrevet 26. desember 2011 Fordi jeg så for meg at han ville ha en kvinne som var mer i huset og ikke jaktet på store drømmer selv. En som var naturlig (selv om han selv har tatt operasjoner) og villig til å underkaste seg mannen. Men som sagt vet jeg ingenting om Monica Hansen, så jeg vil ikke uttale meg noe mer. Aaaah gammeldags kjønnsrollemønster fra 50tallet... Ja da er det ikke rart du finner ham sjarmerende, må jo være herlig å leve et liv i løpestreng fra kjøkkenet til soverommet 1
fortsatther Skrevet 26. desember 2011 #515 Skrevet 26. desember 2011 Aaaah gammeldags kjønnsrollemønster fra 50tallet... Ja da er det ikke rart du finner ham sjarmerende, må jo være herlig å leve et liv i løpestreng fra kjøkkenet til soverommet Jeg ønsker meg ikke dette selv.
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2011 #516 Skrevet 26. desember 2011 Faktisk så er det akkurat en sånn mann jeg ville falt for. Han er sta, standhaftig, setter seg et mål og jobber for det uansett om det tar måneder eller år, er opptatt av trening og kosthold, på samme politiske ståsted som meg (dette er ekstremt viktig da det blir vanskelig å ha nært forhold til noen som er av en helt annen samfunnsoppfatning enn en selv), han går mot strømmen, tar initiativ til å utvikle og utbre meningene til folket, han er sjenert og litt tilbaketrukken, samtidig som han har sterke meninger og liker å diskutere politikk. Høres ikke dette ut som drømmemannen? I tillegg er han jo blond, har fine og rene ansiktstrekk, fin hud, fyldige lepper, nydelige tenner, godt trent kropp, et pent smil etc etc. men hva om en mann er og gjør alt dette!!! Men denne store handlingen han gjør er å HJELPE? Da er det ikke interessant for deg? Det er ingen av dere som gidder å svare på lignende spørsmål jeg har stilt. Igjen, Max Manus er et veldig godt eksempel på en mann som har jobba og slitt og kunne bli drept hvert sekund. Likevel gjorde han noe de fleste andre aldri ville ha turt... og han skapte faktisk konsekvenser ut av det han gjorde også! Noe Breivik ikke gjorde. Du prøver å komme med unnskyldninger om at det kun er hans personlighet du liker ved han, og at det da er GREIT. Men du hadde ikke vært interessert i han om han ikke hadde drept disse menneskene. Og det er bare sykt, desverre. Og jeg anbefaler deg igjen å ta en tur innom psykolog. Det skader absolutt ingen! 1
Gjest Bustenskjold Skrevet 26. desember 2011 #517 Skrevet 26. desember 2011 Jeg ønsker meg ikke dette selv. Nuvel, men siden du beskrev ham som en som "søkte en kvinne som ville underkaste seg mannen" kan vi vel kanskje trekke konklusjonen at han har et heller nedverdigende kvinnesyn... Attraktivt? 1
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2011 #518 Skrevet 26. desember 2011 Jeg ønsker meg ikke dette selv. du er jo så sjarmert av mannen. Og dette er noe som er veldig viktig for ham. Hvis du hadde inngått et forhold med han måtte du nok pent ha holdt deg på kjøkkenet. Kult å støtte sånne folk eller?
fortsatther Skrevet 26. desember 2011 #519 Skrevet 26. desember 2011 Igjen, Max Manus er et veldig godt eksempel på en mann som har jobba og slitt og kunne bli drept hvert sekund. Likevel gjorde han noe de fleste andre aldri ville ha turt... og han skapte faktisk konsekvenser ut av det han gjorde også! Noe Breivik ikke gjorde. Det kan jo ha noe med at Breivik skjedde i vårt tidsrom? Har ingen anelse om hvem Manus er eller hva han gjorde, men om han ligner Breivik og hadde eksistert nå, skal man ikke se bort ifra at det ville vært tiltrekkende?
fortsatther Skrevet 26. desember 2011 #520 Skrevet 26. desember 2011 Nuvel, men siden du beskrev ham som en som "søkte en kvinne som ville underkaste seg mannen" kan vi vel kanskje trekke konklusjonen at han har et heller nedverdigende kvinnesyn... Attraktivt? Nei, det er heller ikke attraktivt. Men så spørs det jo om han virkelig ønsker dette eller om han kun lengter etter samfunnet slik det var på femtitallet? 1
Fremhevede innlegg