Gå til innhold

Ting du har vært litt treig med å skjønne?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest fotballflue

Jeg har ikke fått med meg at artisten Gabrielle har vært med på idol! :hakeslepp:

Idol visste jeg ikke, men husker henne fra xfactor Endret av fotballflue
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Igår fant jeg ut at ikke alle kan holde seg for nesen uten å holde for med hendene. Jeg lukker bare noen "klaffer" baki halsen, så lukter jeg ikke noe. Trodde alle kunne det :klo:

For en tøff egenskap! :laugh:

Aldri hørt om noen som kan det engang jeg så, nope, langt ifra alle som kan det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fluttershy

Igår fant jeg ut at ikke alle kan holde seg for nesen uten å holde for med hendene. Jeg lukker bare noen "klaffer" baki halsen, så lukter jeg ikke noe. Trodde alle kunne det :klo:

Jeg har også trodd at alle kunne det, men det virker jo nesten som et fåtall får det til? :klo:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest fotballflue

For en tøff egenskap! :laugh:

Aldri hørt om noen som kan det engang jeg så, nope, langt ifra alle som kan det!

Det er ganske kjekt hvertfall :laugh:

Jeg har også trodd at alle kunne det, men det virker jo nesten som et fåtall får det til? :klo:

Ja, måtte jo spørre en haug av folk igår, for jeg syns det var så rart at ikke alle kunne det. ingen av de jeg spurte klarte det heller :fnise: fikk vite at babyer har den lukkefunksjonen for å kunne være under vann eller noe (?), så kanskje vi aldri vokste av oss det, vi som kan det :eeeh: Endret av fotballflue
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest fotballflue

Ojojoj! Jeg kan det! Og har alltid tenkt at dette er noe alle har medfødt.

Ja, ikkesant, det har jeg og trodd :jepp: kjipt for de som ikke kan det, hvis de har hendene fulle og det lukter dritt :fnise:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har også trodd at alle kunne det, men det virker jo nesten som et fåtall får det til? :klo:

Jeg har alltid tenkt at de som holdt seg for nesen for slippe å lukte gjorde det demonstrativt, for å virkelig vise hvor vondt det luktet. Har ikke falt meg inn at de gjorde det fordi de faktisk ikke kunne "lukke" nesen.

Betyr det at disse menneskene alltid puster gjennom nesen?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner ikke helt disse klaffene dere snakker om, men dersom man ikke vil lukte noe vondt, så er det vel bare å trekke sammen neseborene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner ikke helt disse klaffene dere snakker om, men dersom man ikke vil lukte noe vondt, så er det vel bare å trekke sammen neseborene?

Trekke sammen neseborene kan ikke jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest fotballflue

Skjønner ikke helt disse klaffene dere snakker om, men dersom man ikke vil lukte noe vondt, så er det vel bare å trekke sammen neseborene?

Trekke sammen neseborene? Nei, det kan jeg ikke :fnise: Det går vel en slags kanal fra nesa og ned i pusterøret, det hullet som er der lukker jeg, hvis jeg ikke vil lukte. Skjønner? Vanskelig å forklare :eeeh: Endret av fotballflue
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner ikke helt disse klaffene dere snakker om, men dersom man ikke vil lukte noe vondt, så er det vel bare å trekke sammen neseborene?

Klarer ikke å trekke sammen neseborene, men jeg antar du klarer å ha munnen åpen og bare puste gjennom nesen? Det er liksom akkurat samme mekanisme, bare at det føles som om en "klaff" flytter seg fra munnen til nesen. Umulig å forklare for jeg har jo ikke tenkt på hvordan jeg gjør det før.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trekke sammen neseborene? Nei, det kan jeg ikke :fnise: Det går vel en slags kanal fra nesa og ned i pusterøret, det hullet som er der lukker jeg, hvis jeg ikke vil lukte. Skjønner? Vanskelig å forklare :eeeh:

Hvis du ikke vil lukte er det jo bare å ta deg en kjapp dusj... :jepp:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trekke sammen neseborene? Nei, det kan jeg ikke :fnise: Det går vel en slags kanal fra nesa og ned i pusterøret, det hullet som er der lukker jeg, hvis jeg ikke vil lukte. Skjønner? Vanskelig å forklare :eeeh:

Sitter nå som en tulling i stua for å prøve å lukke klaffene. Det fungerer heller dårlig;) Å stramme noe i ørene så jeg ikke hører derimot, det fungerer supert.

Endret av Soleklart
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest fotballflue

Hvis du ikke vil lukte er det jo bare å ta deg en kjapp dusj... :jepp:

Hahaha, sant det :skratte:

Sitter nå som en tulling i stua for å prøve å lukke klaffene. Det fungerer heller dårlig;) Å stramme noe i ørene så jeg ikke hører derimot, det fungerer supert.

Wow, det er jo enda mer fancy :jepp:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fluttershy

Jeg har alltid tenkt at de som holdt seg for nesen for slippe å lukte gjorde det demonstrativt, for å virkelig vise hvor vondt det luktet. Har ikke falt meg inn at de gjorde det fordi de faktisk ikke kunne "lukke" nesen.

Betyr det at disse menneskene alltid puster gjennom nesen?

Haha, jeg har ofte tenkt likt om dem som klager så voldsomt over dårlig lukt. Man lukker jo bare igjen så er det ikke noe problem. Jeg aner ikke om de kun puster med nesen :vetikke:

Hos meg kjennes det ut som en "klaff" som sitter langt bak i nesen. Jeg har enda den refleksjon babyer bruker å ha, hvis jeg får kraftig vind i ansiktet så stenger jeg igjen i noen få sekunder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahaha, sant det :skratte:

Wow, det er jo enda mer fancy :jepp:

*vifter med mine fancye ører*

Tror det er samme muskelenfolk bruker når du holder for nesa og blåser for å utjevne trykket når du flyr. Jeg kan gjøre det ved å bare stramme noe merkeli inne i ørene.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest fotballflue

*vifter med mine fancye ører*

Tror det er samme muskelenfolk bruker når du holder for nesa og blåser for å utjevne trykket når du flyr. Jeg kan gjøre det ved å bare stramme noe merkeli inne i ørene.

Jøsses, så gøy! Det vil jeg også kunne :laugh:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Igår fant jeg ut at ikke alle kan holde seg for nesen uten å holde for med hendene. Jeg lukker bare noen "klaffer" baki halsen, så lukter jeg ikke noe. Trodde alle kunne det :klo:

Det gjør jeg også, er noe jeg ikke har tenkt over engang før jeg leste dette nå. Men egentlig er det mer praktisk å faktisk bare holde for nesen og puste gjennom munnen, for når jeg lukker klaffene går det jo ikke an å puste.

Anonymous poster hash: 57089...b96

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere er rare :fnise: jeg kan ikke lukke nesen eller ørene :(

Jeg må også alltid holde meg for nesen når jeg bader. Har prøvd å lære det av meg i 15 år, jeg får det IKKE til!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...