Gå til innhold

Til dere som har tatt silikon.


Fremhevede innlegg

Skrevet

Nei.

Da kan jeg påstå at du ikke ser forskjell på menn og kvinner med samme begrunnelse: De kvinnene du ikke ser at er kvinner tror du er menn, uten å være klokere.

JO,

det er som jeg sier.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan ikke dere som har tatt silikon fortelle hvordan smertene er? Jeg bryr meg ikke om folk ser om det er silikon eller ikke, det som betyr noe er at jeg føler meg fin. Og det gjør jeg, men er så spent på hvordan andre har det i forhold til smerter. Når tid kan jeg klare å gå på kafe? Når tid kan jeg klare å kle på meg igjen?

Skrevet

Kan ikke dere som har tatt silikon fortelle hvordan smertene er? Jeg bryr meg ikke om folk ser om det er silikon eller ikke, det som betyr noe er at jeg føler meg fin. Og det gjør jeg, men er så spent på hvordan andre har det i forhold til smerter. Når tid kan jeg klare å gå på kafe? Når tid kan jeg klare å kle på meg igjen?

Du ER fin, silikon i puppene forandrer ikke på det, men bidrar heller til at fokuset tas fra personligheten og de tingene som virkelig teller.

  • Liker 2
Skrevet

Du ER fin, silikon i puppene forandrer ikke på det, men bidrar heller til at fokuset tas fra personligheten og de tingene som virkelig teller.

Herregud, voks opp!

  • Liker 2
Skrevet

Herregud, voks opp!

Hva mener du?

Gjest silikon?
Skrevet

Har hun silikon? Jeg spurte om det var greit å poste et sånt bilde, og noen sa ja, så håper ikke den blir fjernet med det samme.

http://bildr.no/view/1058307

Så, er hennes ekte eller ikke? Eller skal dere fortsette å krangle over delte meninger?

Skrevet

Kan ikke dere som har tatt silikon fortelle hvordan smertene er? Jeg bryr meg ikke om folk ser om det er silikon eller ikke, det som betyr noe er at jeg føler meg fin. Og det gjør jeg, men er så spent på hvordan andre har det i forhold til smerter. Når tid kan jeg klare å gå på kafe? Når tid kan jeg klare å kle på meg igjen?

Hos meg klarte jeg fint å dra til Sverige og vandre rundt på senteret i Töcksfors 5 dager etter operasjonen. Følte meg helt grei før det, er de 2 første dagene som er verst og så blir det brått bedre. :) Men så fikk jeg litt mer vondt igjen da, siden såret åpnet seg for å kvitte seg med avfallsstoffer (dette er visst veldig uvanlig), men nå er alt helt bra igjen så lenge jeg ikke løfter tungt. Eneste er at det kan være litt ubehagelig med tung veske. :P

Nå kommer det veldig an på om du har under eller over muskel. Vanligvis fungerer man normalt etter en uke uten tunge løft om du har tatt over, har du tatt under tar det gjerne 2-3 uker.

Skrevet

Gratulerer med pupper! Håper du får ønsket resultat og gir blanke faen i alle disse tullingene som skal dele sine meninger uten at du har bedt om det! :)

  • Liker 1
Skrevet

Selvfølgelig driter jeg i dem. :) Er fornøyd selv og føler meg langt mer sexy og feminin, så da kan alle andre tro og tenke hva dem vil. :)

Gjest Emmajest
Skrevet

Kan ikke dere som har tatt silikon fortelle hvordan smertene er? Jeg bryr meg ikke om folk ser om det er silikon eller ikke, det som betyr noe er at jeg føler meg fin. Og det gjør jeg, men er så spent på hvordan andre har det i forhold til smerter. Når tid kan jeg klare å gå på kafe? Når tid kan jeg klare å kle på meg igjen?

Jeg ble operert mandag 19.des, var på handletur på vei hjem fra klinikken. Riktignok hadde ikke beøvelsen og narkosen gått helt over, så var rimelig full... Føltest hvertfall sånn! Da beøvelsen gikk ut føltest det som jeg hadde hatt en heftig treningsøkt og deretter blitt rundhjult! Kjente ikke noe særlig av det etter jeg tok to paracet...

Våknet alltid midt på natten sv at det brant som helvete i arrene, men gikk over etter nye tabletter. Gjorde også ganske vondt å sette seg opp/legge seg ned de 4 første dagene!

Har vært en tur i byn hver dag siden operasjonen, måtte jo finne gaver, og Er i tillegg veldig rastløs av meg!

Ble bare litt kvalm hvis jeg gikk og bar ting for lenge - ca 1 time.

Nå har jeg ikke tatt smertestillende siden kl8 på morgenen lillejulaften, så satser på jobb i morgen, søndag, går greit!:)

Ellers føler jeg at jeg kan kjenne protesten skli litt frem og tilbake hvis jeg gjør noen drastiske bevegelser.. Noen andre som har opplevd dette?

Er også veldig oppblåst i magen, flere som er det?

Er btw 19år, 164cm høy, 51kg og har lagt inn 240g over muskel. Hadde en liten 70a før - blir ca en 70c/d, er veldig fornøyd foreløpig!!:D

Skrevet

Hehe, la inn like mye som meg du da :)

Ja, merket at protesen sklei litt i starten, men den gjør ikke det nå lenger. Puppene mine har også "falt" litt, så de ser mye mer naturlig ut nå enn det de gjorde når jeg tok av bandasjen. Oppblåst har jeg også vært. Helt jævelig mye også, husker jeg var så oppblåst at jeg hadde skikkelig vondt i magen de først 2 ukene. Nå er det litt bedre, men er fortsatt en del oppblåst. Vet ikke helt hva det kommer av da. :vetikke:

Skrevet

Hehe, la inn like mye som meg du da :)

Ja, merket at protesen sklei litt i starten, men den gjør ikke det nå lenger. Puppene mine har også "falt" litt, så de ser mye mer naturlig ut nå enn det de gjorde når jeg tok av bandasjen. Oppblåst har jeg også vært. Helt jævelig mye også, husker jeg var så oppblåst at jeg hadde skikkelig vondt i magen de først 2 ukene. Nå er det litt bedre, men er fortsatt en del oppblåst. Vet ikke helt hva det kommer av da. :vetikke:

Det kan godt bare være en reaksjon på at "her har det skjedd noe". Noen dager etter op fikk jeg knusk tørr og flassete hud overalt bortsett fra i ansiktet. Det var ingen bivirkning på smertestillende og klinikken hadde aldri hørt om det før. Så tror det rett og slett var en "her har det skjedd noe gitt" :P

Skrevet

Det kan godt bare være en reaksjon på at "her har det skjedd noe". Noen dager etter op fikk jeg knusk tørr og flassete hud overalt bortsett fra i ansiktet. Det var ingen bivirkning på smertestillende og klinikken hadde aldri hørt om det før. Så tror det rett og slett var en "her har det skjedd noe gitt" :P

Det kan godt være. Men jeg flasser jo som faen også da. Trodde det kanskje var bandasjen som tørket ut huden min, eller noe de hadde smørt meg med under operasjonen. Men ikke vet jeg. Jeg vet hvertfall at jeg er tørr og flasser som faen overalt på kroppen. Men det er mest på brystet. :P Aller først trodde jeg det var restelim etter teipen og sånn, men det var det visst ikke. :P

Skrevet

Det kan godt være. Men jeg flasser jo som faen også da. Trodde det kanskje var bandasjen som tørket ut huden min, eller noe de hadde smørt meg med under operasjonen. Men ikke vet jeg. Jeg vet hvertfall at jeg er tørr og flasser som faen overalt på kroppen. Men det er mest på brystet. :P Aller først trodde jeg det var restelim etter teipen og sånn, men det var det visst ikke. :P

Flasset lenge på puppene jeg også, huden får jo gjennomgå :)

Skrevet

Jepp, det gjør det! Går greit da, er bare å bytte bh ofte. :P

Skrevet

Gratulerer med pupper! Håper du får ønsket resultat og gir blanke faen i alle disse tullingene som skal dele sine meninger uten at du har bedt om det! :)

Selvfølgelig driter jeg i dem. :) Er fornøyd selv og føler meg langt mer sexy og feminin, så da kan alle andre tro og tenke hva dem vil. :)

Nei vet dere hva, dette er jeg fullstendig uenig i.

Å kritisere silikon synes jeg faktisk er helt på sin plass, men om et internettforum er rette stedet eller at frekke kommentarer er rette metoden tror jeg ikke. Jeg vil faktisk sammenligne det med å spiseforstyrrelser og hvordan det er feil å angripe den som har spiseforstyrrelser med hvor teit eller hvor feil det er. Silikonpupper er feil på samme måte som at anoreksia er feil, men for den som sliter med kroppsbildet så fremstår dette som løsningen på problemet.

Beklager hvis jeg formulerer meg litt dårlig :)

  • Liker 3
Skrevet

Skjønner godt hva du mener! Og jeg er enig i at silikon er feil i veldig mange tilfeller.

  • Liker 1
Skrevet

Jeg tok 325 g i hver for 6 dager siden, klarer enda ikke å reise meg uten smerter, klarer ikke å ha rett rygg fordi det svir slik i arrene. Håper at jeg klarer å feste på nyttårsaften som normalt:) Har også oppblåst mage, og flassete hud. Men fornøyd med julegaven min:)

Gjest Emmagjest
Skrevet

Jeg tok 325 g i hver for 6 dager siden, klarer enda ikke å reise meg uten smerter, klarer ikke å ha rett rygg fordi det svir slik i arrene. Håper at jeg klarer å feste på nyttårsaften som normalt:) Har også oppblåst mage, og flassete hud. Men fornøyd med julegaven min:)

Det kan du helt sikkert, bare pass på å ikke falle, danse med armene over hodet eller få støt mot brystene!:) gratulerer forresten, er 6 dager siden jeg også opererte meg, 240g. Er også veldig fornøyd med julegaven min!:)

Gjest Emmagjet
Skrevet

Hehe, la inn like mye som meg du da :)

Ja, merket at protesen sklei litt i starten, men den gjør ikke det nå lenger. Puppene mine har også "falt" litt, så de ser mye mer naturlig ut nå enn det de gjorde når jeg tok av bandasjen. Oppblåst har jeg også vært. Helt jævelig mye også, husker jeg var så oppblåst at jeg hadde skikkelig vondt i magen de først 2 ukene. Nå er det litt bedre, men er fortsatt en del oppblåst. Vet ikke helt hva det kommer av da. :vetikke:

Ja, merker faktisk litt forskjell fra dag til dag at de detter merpå plass!:) føler ikke jeg trenger å gå med sportsbh lenger, og irriterer meg å sove med den, og å bare sove på ryggen... Tør ikke å sove på siden Før 1ukes kontrollen:p

Oi. Høres ikke bra ut! Har ikke vondt nå lenger, er bare irriterende og vil ikke gå med kjole siden jeg ser helt gravid ut:( håper det går over snart!

Hvor lenge er det siden du opererte deg? Og hvor gammel er du?(om du vil svare på det)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...