Gå til innhold

Til dere som har tatt silikon.

Fremhevede innlegg

Gjest True Khaleesi
Skrevet

Jeg har runde implantater, men puppene mine er ikke runde.. jeg har ingen overgang fra brystkassen til puppene. Er normalvektig. Arrene ser en kun hvis en bøyer seg såpass at en kan se under puppene mine...

De som har fått vite at jeg har silikon har ikke trodd på meg fordi de ser naturlige ut.

Så joda, vi med silikonpupper som ser naturlige ut finnes. :filer:

Ingen regler uten unntak. Klart det finnes, men på de aller fleste så ser det falskt ut. Mest sannsynlig fordi det faktisk er falskt.

Mine ser ut som silikonpupper og er jo også det. Men jeg elsker de og det samme gjør han som får tafse på de, så da er jeg happy. :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Til dere som opererer puppene slik at dere går ukesvis med smerter uten å kunne gå på jobb og ikke klarer å ligge på magen: IDIOTER!.

Jeg var på jobb/skole igjen etter kun noen dagter :) Jeg klarte ikke å ligge på magen i begynnelsen, men det var ikke noe problem da jeg mest sover på siden.

Endret av smalls
Skrevet

Stemmer det. Jeg ser det også veldig godt. De er ofte unormalt runde. Men det finnes dråpeformede silikonimplantater som ser mye mer naturlig ut enn de runde. Disse tviler jeg på at du gjenkjenner overalt.

Nettopp. :)

Skrevet

Det som de som har implantater skal være bevisst på er at mens dine egne pupper som ligger oppå siger, sitter implantatet stuck i armhulehøyde så man får litt lange pupper etterhvert... mine har blitt litt sånn, hatt de i over 6 år. Er ikke flink til å bruke bh men tviler på at det er grunnen.. Skal fikse mine om 2-3 år.. De er ikke pene for alltid.. Men er fornøyd uansett fordet de er større enn de var, hadde en lite A, og har en lang kropp med litt hofter.

Skrevet

Det som de som har implantater skal være bevisst på er at mens dine egne pupper som ligger oppå siger, sitter implantatet stuck i armhulehøyde så man får litt lange pupper etterhvert... mine har blitt litt sånn, hatt de i over 6 år. Er ikke flink til å bruke bh men tviler på at det er grunnen.. Skal fikse mine om 2-3 år.. De er ikke pene for alltid.. Men er fornøyd uansett fordet de er større enn de var, hadde en lite A, og har en lang kropp med litt hofter.

Jeg har hatt mine i over 7 år, og mine er ikke blitt lange eller sigete...(jeg bruker alltid bh og innlegget ble lagt under muskel) Tvert om ser og kjennes de helt naturlige ut :) Det kan nok være veldig individuelle forskjeller.

• Liker 1
Skrevet

Lol. Silikonpupper er synlig, og kjennes. Ingen damer over 25 har pupper som er så fyldige på siden og uten heng. Like lite pent og deilig å ta på som hairextensions.

• Liker 2
Gjest True Khaleesi
Skrevet

Lol. Silikonpupper er synlig, og kjennes. Ingen damer over 25 har pupper som er så fyldige på siden og uten heng. Like lite pent og deilig å ta på som hairextensions.

Det morsomme er at en god del av slike uttalelser kommer fra folk som ikke har tatt på bryster i det hele tatt, hverken naturlige eller silikon.

• Liker 3
Skrevet

Har du sett mine silikonpupper? - Nei!

Har du tatt på mine silikonpupper? - Nei!

Har du sett eller tatt på alle silikonpupper i hele verden? - Nei!

Kan du da uttale deg bastant om hvordan alle silikonpupper er? - Nei!

• Liker 7
Skrevet

Merkelig hvordan det tilsynelatende er de som har silikon eller synes der er ok, er det som ikke klarer å se forskjell med eller uten. Manglende selvinnsikt eller?

• Liker 3
Skrevet

Har så sinnsykt vondt, magemusklene, ryggen, skuldrene... jaja..slik ble det, og snart er det julaften. Bli frisk fort:)Men det ser flott ut:) I love my boobs.

Skrevet

Har så sinnsykt vondt, magemusklene, ryggen, skuldrene... jaja..slik ble det, og snart er det julaften. Bli frisk fort:)Men det ser flott ut:) I love my boobs.

Flott for deg, men hvordan skal du få fikset resten?

Skrevet

Til dere som har silikon? Kunne jeg postet et bilde av noen pupper for å spørre om dere tror hun har det? Jeg mener hun har verdens vakreste kropp, men er veldig usikker på om det er naturlig.

Vet ikke om slike bilder er lov?

Skrevet

Til dere som har silikon? Kunne jeg postet et bilde av noen pupper for å spørre om dere tror hun har det? Jeg mener hun har verdens vakreste kropp, men er veldig usikker på om det er naturlig.

Vet ikke om slike bilder er lov?

Post i vei.

Gjest True Khaleesi
Skrevet

Merkelig hvordan det tilsynelatende er de som har silikon eller synes der er ok, er det som ikke klarer å se forskjell med eller uten. Manglende selvinnsikt eller?

Dette var en kraftig feilobservering av deg.

Skrevet

Jeg ser godt forskjellen mellom silikonpupper og naturlige pupper, men det er jo uansett ikke min sak om en dame har fylt opp litt.

• Liker 1
Skrevet

Men det kan ha en sammenheng med at de som har silikon selv og de som synes det er OK har mer kunnskap om emnet. De har kanskje sett en del flere silikonpupper enn de som ikke synes det er OK.

Det er nok ganske mange fler som har silikon rundt deg enn du tror. Jeg fikk ikke vite at min tante hadde det før jeg selv tok det. Og jeg hadde aldri i mitt liv trodd at hun hadde det..

• Liker 1
Skrevet (endret)

Men det kan ha en sammenheng med at de som har silikon selv og de som synes det er OK har mer kunnskap om emnet. De har kanskje sett en del flere silikonpupper enn de som ikke synes det er OK.

Det er nok ganske mange fler som har silikon rundt deg enn du tror. Jeg fikk ikke vite at min tante hadde det før jeg selv tok det. Og jeg hadde aldri i mitt liv trodd at hun hadde det..

Samme med moren til ei venninne av meg - som er ei venninne av mamma. Da jeg startet å lufte tankene om silikon fortalte mamma meg at hun hadde det, og den tanken hadde aldri slått meg for puppene passer kroppen hennes og ser særdeles naturlig ut

- Denne damen har jeg tilbrakt utrolig mye tid med, da det er bestevenninna til mamma og mamma er fadder til ungen hennes. Har sett ho naken flere ganger da vi har dratt på bad mange ganger som unge.

Endret av KaDust
Skrevet

Lol, dere som ser forskjell... Det er jo bare på de som man tydelig kan se det på dere ser at det er silikon.. De som har et naturlig resultat tror dere jo er ekte !! :)

Skrevet

Lol, dere som ser forskjell... Det er jo bare på de som man tydelig kan se det på dere ser at det er silikon.. De som har et naturlig resultat tror dere jo er ekte !! :)

Nei.

Da kan jeg påstå at du ikke ser forskjell på menn og kvinner med samme begrunnelse: De kvinnene du ikke ser at er kvinner tror du er menn, uten å være klokere.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...