Puppedilla Skrevet 9. november 2012 #181 Skrevet 9. november 2012 Jeg har aldri følt meg vell i verke kjole eller bikini på grunna av puppene mine, da alt er usymetrisk og ser lite kvinnelig ut! gleder meg skikkelig til å få protesene! Takker for alles respons, hjelper skikkelig på før-operasjons-nærvene
KaDust Skrevet 9. november 2012 Forfatter #182 Skrevet 9. november 2012 Bare hyggelig! Gleder meg til jeg skal under kniven igjen om 5 dager!
Puppedilla Skrevet 9. november 2012 #183 Skrevet 9. november 2012 Gleder meg til å høre hvordan det går, du må holde oss alle oppdatert
KaDust Skrevet 9. november 2012 Forfatter #184 Skrevet 9. november 2012 Skal prøve å huske det! Husker jeg det ikke får du/dere poke meg i dagboka mi som dere kommer til ved å strykke på signaturen min
AnonymBruker Skrevet 9. november 2012 #185 Skrevet 9. november 2012 Ser ut som dette er en seriøs tråd! Har noen spørsmål angående silikon... Jeg har BH-størrelse C85/D80 og vurderer sterkt å legge meg under kniven, ettersom puppene mine henger en god del. Jeg har hørt om dråpeformet silikoninnlegg... Noen som har dette? kunne det vært noe for meg? Skulle gjerne hatt litt større pupper, men da gjerne bare 100-200 gram. Men er så redd for at puppene skal LYSE silikon. Liker ikke runde, helt faste pupper og tror kanskje dråpeformet hadde vært noe for meg... Noen? Anonym poster: 2197975c9d1a2a7d7364154f487bc5a2
KaDust Skrevet 9. november 2012 Forfatter #186 Skrevet 9. november 2012 Dråpeformen er i hovedsak for kvinner som har ammet/eldre kvinner. Har man litt størrelse på puppen fra før, så vil man ikke få helt runde pupper dersom man tar rund protese. Ei venninne av meg tok silikon for å gjøre puppene litt fastere og valgte da runde implantater. Siden hun hadde en god del pupp fra før av, så er det ikke synlig at hun har silikon engang. Det ser ut som to natulige flotte bryster. Så det skal du ikke tenke noe på. De dråpeformene gir litt mer heng enn de runde, derfor har begge kirurgene mine sagt at de egner seg best for eldre kvinner. Men om du stikker på konsultasjon hvor du kan få opp et 3D bilde av hvordan du kanskje vil se ut etter operasjon (ikke alle klinikker har dette, men det står i teksten på nettsidene dems gjerne) så kan du jo spørre om å få se hvordan det vil bli med dråpeform og så med runde. Så får du se selv hva du liker best!
AnonymBruker Skrevet 9. november 2012 #187 Skrevet 9. november 2012 Jeg tok silikon for snart ti år siden, gikk fra liten a-cup til stor c-cup (husker ikke eksakt størrelse på implantatene). Uken etter operasjonen var utrolig smertefull. Jeg knasket reseptbelagte smertestillende døgnet rundt, men gråt allikevel av smerte når jeg måtte bevege meg. Å sette seg opp fra sofaen osv uten hjelp var det ikke tale om... Nå i etterkant er jeg dog fornøyd. Synes kroppen min ser mye mer velproposjonert ut nå, og jeg føler meg generelt bedre med mitt eget speilbilde! Anonym poster: e1d2d3c3aa38f84e6d8ae1fa88c275b3
Puppedilla Skrevet 10. november 2012 #188 Skrevet 10. november 2012 Noen som har erfaring med Aleris i Trondheim btw?
Gjest Pia22 Skrevet 10. november 2012 #189 Skrevet 10. november 2012 Jeg tok silikon for noen år siden. 290 gram runde proteser, over brystmuskelen. Og nå er snart tiden inne for å få større pupper. Skal operere meg like før jul, og gleder meg masse. Jeg hadde veldig vondt etter operasjonen og måtte ha hjelp til alt de første dagene. Nå er det jo noen år siden første operasjon, så nå har jeg "glemt" smertene, men er nok ikke like tøff når jeg er ferdig operert. Hvordan er det med matlyst og spising for dere etter operasjonen? Jeg hadde veldig dårlig matlyst de første dagene -det gikk kun i tørt knekkebrød og saltstenger +vann. Drakk minst mulig for å unngå å måtte reise meg opp for å gå på do -for det var sykt vondt å reise seg opp... Lykke til med operasjonen KaDust! Håper at du blir fornøyd
Gjest Pia22 Skrevet 10. november 2012 #190 Skrevet 10. november 2012 Og jeg sleit veldig med å sove de første ukene, siden jeg ikke kunne ligge på magen eller på siden... Men tror at det blir gå mye bedre denne gangen -lærte meg å sove på rygg etter forrige operasjon
KaDust Skrevet 10. november 2012 Forfatter #191 Skrevet 10. november 2012 Jeg drakk kjempemye, mest fordi jeg vet det hjelper på å få det til å gro og at det gir mindre risk for infeksjon. Spiste også kjempemasse, men mamma lagde jo alt av favorittene mine (jeg må nemlig bo hos mamma de første dagene etter operasjon for samboer tør ikke ha meg hjemme haha).
Gjest Pia22 Skrevet 10. november 2012 #192 Skrevet 10. november 2012 Oi, det visste jeg faktisk ikke. Da blir det mye drikking på meg denne gangen, bare kjipt å måtte opp å gå for å tisse oftere da. Men men overlever det. Da var/er du heldig -deilig å bli skikkelig vartet opp da.
Gjest Loverdose Skrevet 14. november 2012 #193 Skrevet 14. november 2012 Noen her som har erfaring med dråpeformede proteser, eller hva det nå heter? Selv har jeg utrolig lyst å operere puppene mine, ettersom de henger alt for mye. Har lest om brystløft, men jeg har jo planer om å få barn i fremtiden - og da er det på en måte bortkastede penger å ta brystløft nå... Størrelsen på puppene mine er helt grei, men kunne gjerne gått opp en størrelse til. Problemet er bare at jeg liker ikke at det ser falskt ut! Er det mulig å få puppene til å se ekte ut med silikon egentlig? Er derfor jeg tenker litt på dråpeformede.. Jeg vet at jeg ikke hadde følt meg vel med "ballongpupper", det hadde ikke stått i stil med kroppen min overhodet.. Og hvor mye vil det da eventuelt koste om jeg bare skal legge inn litt? Jeg har ikke peiling på hvor mange gram som er normalt, om for eksempel 100 g er for lite, om 300 g er for mye og hvor mye alt dette er. Har hørt om protese under og over en muskel i brystet? Noen som kan forklare meg dette? Jeg har lest litt på nettet men får ikke helt til å forstå det som står der.
KaDust Skrevet 14. november 2012 Forfatter #194 Skrevet 14. november 2012 Se litt lenger tilbake loverdose, jeg har skrevet noe om det. Vrææl jeg er skikkelig dårlig
KaDust Skrevet 14. november 2012 Forfatter #196 Skrevet 14. november 2012 Prisene er litt forskjellig fra klinikk til klinikk, men ca 30.000.
AnonymBruker Skrevet 14. november 2012 #197 Skrevet 14. november 2012 Noen her som har erfaring med dråpeformede proteser, eller hva det nå heter? Selv har jeg utrolig lyst å operere puppene mine, ettersom de henger alt for mye. Har lest om brystløft, men jeg har jo planer om å få barn i fremtiden - og da er det på en måte bortkastede penger å ta brystløft nå... Størrelsen på puppene mine er helt grei, men kunne gjerne gått opp en størrelse til. Problemet er bare at jeg liker ikke at det ser falskt ut! Er det mulig å få puppene til å se ekte ut med silikon egentlig? Er derfor jeg tenker litt på dråpeformede.. Jeg vet at jeg ikke hadde følt meg vel med "ballongpupper", det hadde ikke stått i stil med kroppen min overhodet.. Og hvor mye vil det da eventuelt koste om jeg bare skal legge inn litt? Jeg har ikke peiling på hvor mange gram som er normalt, om for eksempel 100 g er for lite, om 300 g er for mye og hvor mye alt dette er. Har hørt om protese under og over en muskel i brystet? Noen som kan forklare meg dette? Jeg har lest litt på nettet men får ikke helt til å forstå det som står der. Er ikke du veldig ung? Hvordan har du greid å få hengepupper da, om du også er barnløs? Anonym poster: ba50b9f9d6cab55cd6d864cb98986900
Gjest Loverdose Skrevet 15. november 2012 #198 Skrevet 15. november 2012 Er ikke du veldig ung? Hvordan har du greid å få hengepupper da, om du også er barnløs? Anonym poster: ba50b9f9d6cab55cd6d864cb98986900 Jeg er ikke "veldig ung", men ung er jeg. Jeg har ikke peiling på hvorfor jeg har fått hengepupper, men jeg tror det er fordi de voks så ufattelig fort. I løpet av 1 år gikk jeg opp tre størrelser. Jeg var allerede ferdig utviklet når jeg var 12 år gammel tror jeg. Også var jeg ekstrem på jogging en kort periode i puberteten, og dum som jeg var brukte jeg ikke sports BH. Kanskje det er derfor? Jeg er lubben i tillegg, så lurer på om det kan være grunnen. Har rett og slett ikke peiling!
Gjest Hikken Skrevet 15. november 2012 #199 Skrevet 15. november 2012 Jeg er ikke "veldig ung", men ung er jeg. Jeg har ikke peiling på hvorfor jeg har fått hengepupper, men jeg tror det er fordi de voks så ufattelig fort. I løpet av 1 år gikk jeg opp tre størrelser. Jeg var allerede ferdig utviklet når jeg var 12 år gammel tror jeg. Også var jeg ekstrem på jogging en kort periode i puberteten, og dum som jeg var brukte jeg ikke sports BH. Kanskje det er derfor? Jeg er lubben i tillegg, så lurer på om det kan være grunnen. Har rett og slett ikke peiling! Jeg er selv ganske ung ( 20 år ) og gjennomgikk brystløft for akkurat en måned siden. Jeg kan fortelle deg at hvis de henger så mye at du plages med de fysisk eller psykisk så er det absolutt verdt pengene. Betale ca 36 000 av egen lomme, men vil tro at hvis du plages ganske kraftig så er det mulig å få dekket det. Mine ble nok slike fordi jeg gikk veldig mye opp og ned i vekt i tenårene, samt slurvet endel angående det å bruke sports-bh Nådestøtet var nok at jeg siden mars har gått ned ca 17 kilo. Har tenkt endel på å ta silikon i ettertid for å gjøre dem litt mer fyldige, men jeg er så fornøyd med størrelsen jeg har nå ( ca 70B ) at jeg har valgt å la tanken om silikon ligge for en stund. Planlegger å gå ned noen kilo til så får se om jeg har noe igjen om ett halvt års tid
AnonymBruker Skrevet 15. november 2012 #200 Skrevet 15. november 2012 Hvor opererte du nå siste gangen, KaDust? Anonym poster: aa26ddcf3cc910e25e3838d2b5f60279
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå