KaDust Skrevet 7. desember 2011 Forfatter #81 Skrevet 7. desember 2011 Ja, prøvde det også, men jeg får bare vondt. Må uansett legge meg i sittende stilling igjen, for jeg har fått skikkelig vondt igjen etter jeg la meg flatt. Welcome even worse sleep.
Avalon Skrevet 7. desember 2011 #82 Skrevet 7. desember 2011 Ja, prøvde det også, men jeg får bare vondt. Må uansett legge meg i sittende stilling igjen, for jeg har fått skikkelig vondt igjen etter jeg la meg flatt. Welcome even worse sleep. Uffda Håper det kommer seg snart! Ryggen min var også skikkelig ødelagt og vond, jeg brukte sånn shakti-matte når jeg satt. Det hjalp litt. Men det tok en stund før ryggen var noe tess igjen.
Gjest emilie Skrevet 12. desember 2011 #83 Skrevet 12. desember 2011 jeg tok silikon for en uke tilbake, og har fortsatt vondt, men jeg tok bak muskelen så sikkert derfor. Ble VELDIG fornøyd, hadde ganske mye heng før og stygg kløft siden jeg har vært gravid, men nå har jeg kjempe fin kløft og ik så mye heng lenger. Jeg tok inn 280gr, tenkte det ville bli for mye men det var faktisk passe til min kropp ( 160 cm, 56 kg). var veldig nøye med å si til legen at jeg ville det skulle se naturlig ut. tok av bandasjen etter 4 dager, og ja må si det var et STORT øyeblikk. En av grunnene til at jeg fikk det bak muskelen var fordi legen mente det ville se bedre ut, men tanke på at jeg hadde heng på brystene. Men det er legen som vurderer det og gjør det han vil syntes er bedre på din kropp. det spørs jo også hvor mye fettvev og sånt du har fra før..
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2011 #84 Skrevet 18. desember 2011 KaDust: kan jeg spørre hvordan formen er nå og om du er fornøyd så langt?
KaDust Skrevet 18. desember 2011 Forfatter #85 Skrevet 18. desember 2011 Formen er bedre, men såret mitt åpnet seg igjen så jeg har hatt vondt lenger enn hva som er vanlig. Om jeg er fornøyd? Vel, ikke egentlig. Jeg håper puppene blir mindre "ballongete" med tiden, for nå ser de skikkelig rare og unaturlige ut.
Avalon Skrevet 18. desember 2011 #86 Skrevet 18. desember 2011 Formen er bedre, men såret mitt åpnet seg igjen så jeg har hatt vondt lenger enn hva som er vanlig. Om jeg er fornøyd? Vel, ikke egentlig. Jeg håper puppene blir mindre "ballongete" med tiden, for nå ser de skikkelig rare og unaturlige ut. Det tok 3 mnd før jeg så noe forskjell/bedring, ha litt tålmodighet Mine var ikke pene og så skikkelig rare ut helt til det var gått 3 mnd, da var forandringen drastisk!
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2011 #87 Skrevet 18. desember 2011 Formen er bedre, men såret mitt åpnet seg igjen så jeg har hatt vondt lenger enn hva som er vanlig. Om jeg er fornøyd? Vel, ikke egentlig. Jeg håper puppene blir mindre "ballongete" med tiden, for nå ser de skikkelig rare og unaturlige ut. Hvilken str tror du du ender opp med? Sprakk det opp i snittene? Så kjedelig! Hva gjorde de med det? Krysser fingrene for at de blir mer naturlige med tiden!
Djungelvrål Skrevet 18. desember 2011 #88 Skrevet 18. desember 2011 Formen er bedre, men såret mitt åpnet seg igjen så jeg har hatt vondt lenger enn hva som er vanlig. Om jeg er fornøyd? Vel, ikke egentlig. Jeg håper puppene blir mindre "ballongete" med tiden, for nå ser de skikkelig rare og unaturlige ut. De detter litt sammen etterhvert og blir mindre, men naturlige kommer de vel aldri til å se ut mer... har aldri sett silikonpupper som ser naturlige ut ihvertfall... 2
KaDust Skrevet 18. desember 2011 Forfatter #89 Skrevet 18. desember 2011 Det tok 3 mnd før jeg så noe forskjell/bedring, ha litt tålmodighet Mine var ikke pene og så skikkelig rare ut helt til det var gått 3 mnd, da var forandringen drastisk! Godt å høre. Kirurgen sa jo også at man vil se det endelige resultatet etter rundt 3 måneder, men tenkte det ikke ble så stor forskjell på hvordan de er nå. Håper virkelig det er en drastisk endring her også. Hvilken str tror du du ender opp med? Sprakk det opp i snittene? Så kjedelig! Hva gjorde de med det? Krysser fingrene for at de blir mer naturlige med tiden! Jeg ender vel opp med det som ser ut som en stor B/liten C. De gjorde ingenting, så på det og forsikret seg om at jeg ikke har betennelse, satt på ny bandasje som jeg skulle ta av igjen etter en dag og ba meg fortsette å teipe. Takktakk!
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2011 #90 Skrevet 20. desember 2011 Til dere som opererer puppene slik at dere går ukesvis med smerter uten å kunne gå på jobb og ikke klarer å ligge på magen: IDIOTER!. 1
KaDust Skrevet 20. desember 2011 Forfatter #91 Skrevet 20. desember 2011 Kan da fint gå på jobb, ikk'no problem det.
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2011 #92 Skrevet 20. desember 2011 Bare et til spm KaDust :D Hvilken str hadde du og hvor mange gram la du inn? Håper puppene har det bra!
KaDust Skrevet 20. desember 2011 Forfatter #93 Skrevet 20. desember 2011 (endret) Jeg var så flat at selv 65AA var for stort. La inn 240 gram. Endret 20. desember 2011 av KaDust
Gjest badeand1 Skrevet 20. desember 2011 #94 Skrevet 20. desember 2011 Til dere som opererer puppene slik at dere går ukesvis med smerter uten å kunne gå på jobb og ikke klarer å ligge på magen: IDIOTER!. Gjør det noe om de ikke kan ligge på magen da? xD 1
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2011 #95 Skrevet 20. desember 2011 Silikon finnes ikke pent, håper dere innser det en dag og fjerner djevelskapet.
KaDust Skrevet 20. desember 2011 Forfatter #96 Skrevet 20. desember 2011 Mange man ikke ser at har silikon. Men er helt enig at det i mange tilfeller er stygt. 1
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2011 #97 Skrevet 20. desember 2011 Gjør det noe om de ikke kan ligge på magen da? xD Nei bevares. For min del kan de gjerne ha så store pupper at de ikke er istand til å løpe. Idiotisk åkke som.
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2011 #98 Skrevet 20. desember 2011 Mange man ikke ser at har silikon. Men er helt enig at det i mange tilfeller er stygt. Eneste jeg kan komme på er de som har mye klær på eller er så feite at innleggene drukner bak kilovis med fett. Implantater vises godt i de aller aller fleste tilfellene, både på grunn av arr eller at man ser overgangen over BHen eller måten puppene beveger seg på. Jeg har ihvertfall ingen problemer med å gjenkjenne et par silikonpupper i andre enden av garderoben og jeg tviler på at jeg besitter noen spesielle evner som andre kvinner ikke har.
Gjest True Khaleesi Skrevet 20. desember 2011 #99 Skrevet 20. desember 2011 Eneste jeg kan komme på er de som har mye klær på eller er så feite at innleggene drukner bak kilovis med fett. Implantater vises godt i de aller aller fleste tilfellene, både på grunn av arr eller at man ser overgangen over BHen eller måten puppene beveger seg på. Jeg har ihvertfall ingen problemer med å gjenkjenne et par silikonpupper i andre enden av garderoben og jeg tviler på at jeg besitter noen spesielle evner som andre kvinner ikke har. Stemmer det. Jeg ser det også veldig godt. De er ofte unormalt runde. Men det finnes dråpeformede silikonimplantater som ser mye mer naturlig ut enn de runde. Disse tviler jeg på at du gjenkjenner overalt. 1
Avalon Skrevet 20. desember 2011 #100 Skrevet 20. desember 2011 (endret) Stemmer det. Jeg ser det også veldig godt. De er ofte unormalt runde. Men det finnes dråpeformede silikonimplantater som ser mye mer naturlig ut enn de runde. Disse tviler jeg på at du gjenkjenner overalt. Jeg har runde implantater, men puppene mine er ikke runde.. jeg har ingen overgang fra brystkassen til puppene. Er normalvektig. Arrene ser en kun hvis en bøyer seg såpass at en kan se under puppene mine... De som har fått vite at jeg har silikon har ikke trodd på meg fordi de ser naturlige ut. Så joda, vi med silikonpupper som ser naturlige ut finnes. Endret 20. desember 2011 av Avalon 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå