AnonymBruker Skrevet 22. april 2016 #961 Del Skrevet 22. april 2016 ÅÅÅÅÅHRG. JEG KLIKKER. Skulle ned i vaskekjelleren, som deles av hele bygget, for å vaske klær i dag. Vi har en hylle der hvor alles vaskemiddel står med en klar beskjed om at vi lar andres ting være i fred. Vaskepulveret mitt har fått stå i fred helt til i dag. En eller annen jævel har stukket av med hele boksen min! HALO AAAAAAHHH. Hater å dele vaskekjeller med kleptomane DRITTUNGER. Fra nå av skal jeg ikke ha pulveret mitt der nede nei. Anonymkode: 41c98...fbe 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chizue Skrevet 29. april 2016 #962 Del Skrevet 29. april 2016 Fant en link idag på vg, hvor det etterlyses ett rotete kollektiv som trenger hjelp! xDhttp://www.grontpunkt.no/trash-tv Noen som har ett rotete,møkkete og trashy kollektiv-som er "umulig" å rydde? Tørr noen å melde seg på? Tror jeg skal følge med på denne, evt. melde på min egen leilighet (Nei, den er ikke rotete, men kan vel alltids få den rotete....) 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ånei Skrevet 4. mai 2016 #963 Del Skrevet 4. mai 2016 Bor i kollektiv med ca 8 stk. Inviterer en fra kollektivet til å spise med meg da jeg har laget nok mat, SÅ inviterer hun eller spør andre fra kollektivet om "de har lyst på?". Skjedde mange ganger før jeg sluttet å lage til henne. Drit irritende!! 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kristanna Skrevet 5. mai 2016 #964 Del Skrevet 5. mai 2016 Herregud så mye rare folk, hvordan går det an å være sånn Mine historier kan nok ikke måle seg mye her, men ille var det likevel. Bodde med to stykker og hun ene var utrolig rotete og uhygiensk. Hun lagde spagetti og lot kjelen stå på benken i evigheter. På spagettien vokste det etterhvert grønn pels! Helt grusomt. Hun lot også være å ta ut klesvasken når den var ferdig, så etter å ha ligget i mange dager hendte det jo noe av det mugnet. En gang var jeg på ferie i to uker. Da jeg kom hjem brakk jeg meg i det jeg gikk over dørstokken. Var redd det lå et lik der inne Men det var bare matsøppel som hadde ligget i to uker i en kokvarm toppleilighet.. Grøss! Kjæresten min hadde også noen merkelige samboere.. De kastet bare søpla ut av kjøkkenvinduet! Altså ikke søpleposer, med f.eks kjøttdeigpakka når den var tom, melkekartonger osv.. Spesielt. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillsunshine Skrevet 5. mai 2016 #965 Del Skrevet 5. mai 2016 (endret) 30 minutter siden, Kristanna skrev: Herregud så mye rare folk, hvordan går det an å være sånn Mine historier kan nok ikke måle seg mye her, men ille var det likevel. Bodde med to stykker og hun ene var utrolig rotete og uhygiensk. Hun lagde spagetti og lot kjelen stå på benken i evigheter. På spagettien vokste det etterhvert grønn pels! Helt grusomt. Hun lot også være å ta ut klesvasken når den var ferdig, så etter å ha ligget i mange dager hendte det jo noe av det mugnet. En gang var jeg på ferie i to uker. Da jeg kom hjem brakk jeg meg i det jeg gikk over dørstokken. Var redd det lå et lik der inne Men det var bare matsøppel som hadde ligget i to uker i en kokvarm toppleilighet.. Grøss! Kjæresten min hadde også noen merkelige samboere.. De kastet bare søpla ut av kjøkkenvinduet! Altså ikke søpleposer, med f.eks kjøttdeigpakka når den var tom, melkekartonger osv.. Spesielt. Kjenner jeg koker innvendig når jeg leser sånt som dette. Jeg blir helt matt av hvor late og dårlig holdning mange har til søppel og kildesortering. Det er ikke så mye arbeid å sortere det og kaste det riktig. Ut vinduet? Å kjære vene. Her om dagen gikk jeg fikk forbi en miljøstasjon for glass og metall, der noen hadde lagt KLE rett ved siden av containeren for glass og metall. Endret 5. mai 2016 av lillsunshine 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kristanna Skrevet 5. mai 2016 #966 Del Skrevet 5. mai 2016 1 minutt siden, lillsunshine skrev: Kjenner jeg koker innvendig når jeg leser sånt som dette. Jeg blir helt matt av hvor late og dårlig holdning mange har til søppel og kildesortering. Det er ikke så mye arbeid å sortere det og kaste det riktig. Ut vinduet? Å kjære vene. Her om dagen gikk jeg fikk forbi en miljøstasjon for glass og metall, der noen hadde lagt KLE rett ved siden av containeren for glass og metall. Ja jeg fikk helt fnatt av det, jeg er nøye på kildesortering selv og de bodde rett ved en miljøstasjon hvor man kunne kaste flasker, glass og hermetikk. Ikke greit uansett alder, men disse kompisene var eldre og var rundt 30 år gamle i full jobb. Var jo fullt av skjærer i bakgården der etterhvert.. I tillegg fikk det ene spisestedet under rotter, sikkert ikke så rart når bakgården var full av søppel 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Herr Heftig Skrevet 5. mai 2016 #967 Del Skrevet 5. mai 2016 36 minutter siden, Kristanna skrev: Herregud så mye rare folk, hvordan går det an å være sånn Mine historier kan nok ikke måle seg mye her, men ille var det likevel. Bodde med to stykker og hun ene var utrolig rotete og uhygiensk. Hun lagde spagetti og lot kjelen stå på benken i evigheter. På spagettien vokste det etterhvert grønn pels! Helt grusomt. Hun lot også være å ta ut klesvasken når den var ferdig, så etter å ha ligget i mange dager hendte det jo noe av det mugnet. En gang var jeg på ferie i to uker. Da jeg kom hjem brakk jeg meg i det jeg gikk over dørstokken. Var redd det lå et lik der inne Men det var bare matsøppel som hadde ligget i to uker i en kokvarm toppleilighet.. Grøss! Kjæresten min hadde også noen merkelige samboere.. De kastet bare søpla ut av kjøkkenvinduet! Altså ikke søpleposer, med f.eks kjøttdeigpakka når den var tom, melkekartonger osv.. Spesielt. Haha, Mamma pleier å kaste søppelposene ut av vinduet sitt. Men hun kaster dem i søpla siden. Kildesortering? Er det noe dere driver med på unversitetet når dere skriver oppgaver? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 5. mai 2016 #968 Del Skrevet 5. mai 2016 1 time siden, Kristanna skrev: Herregud så mye rare folk, hvordan går det an å være sånn Mine historier kan nok ikke måle seg mye her, men ille var det likevel. Bodde med to stykker og hun ene var utrolig rotete og uhygiensk. Hun lagde spagetti og lot kjelen stå på benken i evigheter. På spagettien vokste det etterhvert grønn pels! Helt grusomt. Hun lot også være å ta ut klesvasken når den var ferdig, så etter å ha ligget i mange dager hendte det jo noe av det mugnet. En gang var jeg på ferie i to uker. Da jeg kom hjem brakk jeg meg i det jeg gikk over dørstokken. Var redd det lå et lik der inne Men det var bare matsøppel som hadde ligget i to uker i en kokvarm toppleilighet.. Grøss! Kjæresten min hadde også noen merkelige samboere.. De kastet bare søpla ut av kjøkkenvinduet! Altså ikke søpleposer, med f.eks kjøttdeigpakka når den var tom, melkekartonger osv.. Spesielt. Lurer på hvordan slike mennesker har vokst opp og hva slags oppdragelse de har fått? Tenker horders på TLC blandet med fri oppdragelse.... 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Linaria Skrevet 15. mai 2016 #969 Del Skrevet 15. mai 2016 Jaja.. da skal vi rydde og vaske leiligheten for utflytt. Tror dere alle blir med på det eller? Sist det var kontroll, var det bare jeg og ei annen som rydda, og hun har nå flytta ut. Vi får se om gutta gidder.. Lurer også på hva dere synes om dette. Har ei i kollektivet som har bodd her hele året, men er her svært lite (med en leie på 500 pund i måneden, synes jeg det er rart, men det er hennes problem ). Skal hun få lov å slippe unna hele vasken? Jeg synes det er greit om hun ikke gjør like mye som andre, men en leilighet må jo vaskes innimellom selv man ikke bruker den. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Linaria Skrevet 24. mai 2016 #970 Del Skrevet 24. mai 2016 Ok, dette er ikke de andre i kollektivet, men i blokka. Begynner å bli lei av å bo i en blokk med kun kollektiver for studenter, hvor de fleste er 18-19. De er så bråkete! Nå er klokka halv åtte og noen jenter sitter ute og drikker på gårdsplassen og SKRIKER ut James Blunt-sanger -.- på en tirsdag! Det har vært sykt bråkete hele eksamenstida, men det er alt for varmt til å lukke vinduet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2016 #971 Del Skrevet 24. mai 2016 Bodde med to jenter tidligere hvor hun ene var fra et afrikansk land. Merket lite til kulturforskjellene før hun fikk besøk av moren en helg. Hun hadde gått inn på mitt private soverom og tatt ned alle bilder hvor familiehunden var synlig. Hvorfor? Å ha hund var "skittent" og familien hennes hadde sterke meninger om det. Bildene var tatt med fordi moren hadde sagt hun skulle sjekke samtlige rom etter tegn til slike "skitne" aktiviteter (godt hun ikke skulle sjekke i skuffene mine) - og nei, inspeksjonen ble avbrutt lenge før moren rakk å komme innenfor døren. Beboer nr 2 og jeg ryddet og vasket alle fellesrom før jul siden vi begge skulle hjem i en ukes tid. Da vi kom tilbake sto det flere lag med oppvask, rot overalt etc. Det kunne bare være tredjemann som hadde vært alene i en uke. Da vi spurte henne om det og ba henne rydde til nyttår, mente hun at det ikke var henne, men oss. En av oss måtte ha flydd over halve Norge for å ha kommet hit og rotet. For det var IKKE henne ihvertfall. Hun var hyggelig, men viste plutselig frem noen spesielle sider man ikke var helt forberedt på. Anonymkode: 0b2a5...627 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rose11 Skrevet 25. mai 2016 #972 Del Skrevet 25. mai 2016 Jeg er så glad jeg bor alene. Det er det beste! Holdt på å fly på veggen den siste tiden jeg bodde i kollektiv. Jeg var så drittlei av å rydde opp etter andre. Jeg gjorde det ellers ble det aldri gjort og jeg orket ikke å bo i rot og møkk. Drittlei av å måtte gjemme vekk sjokolade og andre ting ellers var det andre som forsynet seg. Drittlei av de andre ville ha fest hver helg og brydde seg ikke om det var andre som var sliten og ikke ville ha fest. Deilig å kunne ha fred og ro og jeg kan gjøre hva jeg vil Vil aldri flytte inn i kollektiv igjen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2016 #973 Del Skrevet 25. mai 2016 Vet om en som bodde i et skikkelig skittent kollektiv. Han var den eneste som vasket, de andre gadd ikke. Han flyttet etter 6 mnd med masing og krangling om vasking. De andre gjorde seriøst INGENTING! Da han flyttet helte han melk og saft på alle gulvene (ikke at det gjorde så mye forskjell, men..). Huseier hadde klikket på de som bodde der, siden det hadde begynt å stinke ut i gangen. Lukten var så ille at naboene hadde klaget. Nå vasker de visst en gang i mnd! Litt slemt, men syns de fortjente det. Anonymkode: 1237e...741 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2016 #974 Del Skrevet 25. mai 2016 Faen, jeg hater de jeg bor med! Det er en så uendelig lang historie at jeg ikke gidder å gå inn på alt, men makan til forvente, late, skittne, egoistiske jenter har jeg aldri vært borti. En jente måtte flytte ut derfra fordi hun følte seg så mobbet. Det virker som de bare forventer at jeg skal gjøre alt, eller at det bor noen usynlige nisser som gjør alle arbeidsoppgavene. Jeg vasker av og til så ofte som 2 ganger daglig fordi det er så uendelig mye rot og gris. Tar jeg meg en pause en dag eller to, er det jeg som får skylda for at det er skittent. Vi er 5 jenter nå. Fremfor å vaske selv, går de over til plastbestikk og så blir søpla overfyllt, som ingen gidder å tømme. Jeg er bundet sammen med dem i hvertfall 3-5 måneder til, men sommerferien slipper jeg heldigvis å tilbringe med dem, og til høsten skal jeg jobbe ved siden av studiene sånn at jeg endelig har råd til å finne noe alene. Gleder meg! Anonymkode: b70dd...3b4 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2016 #975 Del Skrevet 25. mai 2016 Jeg er som regel fornøyd her jeg bor, men i dag må jeg bare lufte litt! Bor med en annen, og for en god stund siden merket jeg plutselig at håndduken min på badet hadde sminke på seg. Ikke mye, men likevel. Jeg fjerner alltid sminke med sminkeservietter eller sminkefjerner, og bruker aldri håndduken i ansiktet da jeg har egne små beregnet til det (selv om det er sjeldent jeg bruker dem). Jeg tenkte først at kanskje det var kommet litt sminke på dem fra etter dusjing. Men slik har det holdt på en god stund nå uten at jeg har forstått at det skal være meg som har gjort dette. I dag skjønte jeg tydelig at det ikke var meg ettersom jeg dusja i morges UTEN sminke med en helt ny håndduk. Kommer litt senere på dagen inn på badet og der er det plutselig litt sminke på den. Bare litt, akkurat som om jeg ikke skal legge merke til det. Jeg skjønner det ikke, hun har jo egne håndduker! Nå har jeg vasket alle mine og sjekka dem og alle er plettfrie. Kommer til å ha dem inne på rommet fra nå av... Anonymkode: 00a47...774 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rose11 Skrevet 25. mai 2016 #976 Del Skrevet 25. mai 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Vet om en som bodde i et skikkelig skittent kollektiv. Han var den eneste som vasket, de andre gadd ikke. Han flyttet etter 6 mnd med masing og krangling om vasking. De andre gjorde seriøst INGENTING! Da han flyttet helte han melk og saft på alle gulvene (ikke at det gjorde så mye forskjell, men..). Huseier hadde klikket på de som bodde der, siden det hadde begynt å stinke ut i gangen. Lukten var så ille at naboene hadde klaget. Nå vasker de visst en gang i mnd! Litt slemt, men syns de fortjente det. Anonymkode: 1237e...741 Jeg skjønner ikke hvordan folk klarer å bo i en svinesti? Det er jo helt ufattelig for meg. Når det faktisk begynner å lukte vondt, så er det på tide å vaske og rydde. Har de null luktesans? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillsunshine Skrevet 2. juni 2016 #977 Del Skrevet 2. juni 2016 Jeg bor ikke i et direkte kollektiv, har en slags hybel for meg selv med kjøkkenkrok og dermed eget kjøleskap og vask. Men jeg deler dusj og toalett med 3 andre hybelboere og det i seg selv er tydeligvis utfordrende nok i seg selv. Hun ene som bor i de andre hyblene bor her egentlig ikke lenger, er bare innom av og til noen få dager i mnd - så hun har ikke vasket siden i fjor sommer på toalettet - og hun har skrevet at hun har flytta på vaskelisten, selv om hun er innom av og til. Greitt nok at hun ikke bruker doen som mye, men når det likevel blir innom en gang i blant, og da gjerne en helg - så hadde det ikke skadet og ta del i vaskingen. Nå blir jo vaskelisten delt på oss 3 andre. I det minste bidrar hun som er av og til med dopapir da, det er jo fint! I begynnelsen da jeg bodde der, virket det som de fleste tok del i dopapirbidrag og når det nærmet seg tomt, så hadde noen kjøpt en pakke med dopapir som de satte på toalettet. Det skjer ikke lenger - tror alle begynner å kjenne på den skjeve fordelingen, sånn at når folk bidrar med dopapir, så er det kun 2-3 stykker. Jeg og andre har prøvd å også sette vårt dopapir på en egen plass på doen, men den blir pent flyttet på og satt på den "fellesholderen". Jeg tror det er en den samme personen som alltid flytter på våres dopapir og setter det på fellesholderen. Er helt sikker på at hun omtrent aldri bidrar med dopapir og rett og slett snylter på oss andre. I tillegg har hun ofte besøk av kjæresten, så de er jo to om dopapiret. Ironisk nok hadde hun skrevet en lapp på doen da jeg flyttet inn for 3 år siden, der det stod "dopapir til alle"-hilsen xxxx og pil til doholderen. I tillegg har hun skrevet vaskelisten om hvordan det skal vaskes og har generelt virket opptatt av at ting skal gjøres skikkelig på fellestoalettet. Det verste er at hun en gang hadde skrevet opp at hun hadde vasket på toalettet, mens hele toalettet var like skittent. Det eneste hun hadde gjort så vidt jeg kunne se, var å bytte ut søppelet på toalettet. Det lå støv på vasken, på doen, på gulvet. Jeg var nestemann som vasket, og det var så tydelig at hun ikke hadde vasket da alt var møkkskittent. Det gjorde meg forbanna. Hun er en skikkelig snik! Fremstår som den helgenen, og samtidig så snor hun seg unna og snylter. Hun tar heller ikke vekk håret sitt fra sluken, så det blir jeg som alltid må fjerne hennes hår fra sluken. Det er helt opplagt at det er henne, for vi begge har samme hårfarge, mens jeg alltid fjerner mitt. Så er det andre ting da som må handles inn. Vaskemiddel, såpe o.s.v og jeg er temmelig sikker på at jeg har bidratt mest der også. Nå begynner jeg å få temmelig nok av at ingen andre tar initativ til å bidra sånn uten videre. Jeg har handlet inn håndsåpe 3 ganger på rad og nå er det omtrent tomt igjen. Jeg har vannet ut såpen opptil flere ganger nå. Vel. Jeg flytter ut om ei uke og ikke FAEN om jeg kjøper inn ny såpe. Jeg kjøpte min egen såpe på butikken nå på trass og har den inne hos meg, sånn at jeg kan vaske hendene mine skikkelig etterpå. Så om ei uke når jeg flytter ut, så må noen av de 2 andre (for jeg rekner jo ikke med at hun ene som egentlig ikke bor der kommer på å kjøpe det sånn umiddelbart) faktisk ta å kjøpe inn. Jeg kjenner jeg er veldig spent på hvor lang tid det tar og skulle ønske jeg kunne være flue på veggen etter jeg hadde flyttet inn, for å se hvordan det kommer til å gå med med håndsåpen, håret i sluken og dopapietr. De kommer fort til å merke hvor mye jeg har bidratt etter jeg har flyttet ut. Hun siste bidrar av og til med dopapir og hun kommer nok til å merke det godt når ingen andre bidrar lenger, siden jeg flytter ut. Jeg synet synd på henne som må leve med hun snylteren framover. Så spørs det jo hvem den nye som flytter inn blir og hvordan han/hun overtar rollen min. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linnpinn9 Skrevet 2. juni 2016 #978 Del Skrevet 2. juni 2016 Han som bodde her før har HELDIGVIS flyttet ut herfra. Takk og pris! Han var ekstrem når det kom til bruk av strøm. På vinteren fikk vi så vidt lov til å fyre. Han gikk å sjekket hvor mye ovnen sto på. Sto den på for mye, så skrudde han bare ned eller slo dem av. Synes vi det var kaldt, så fikk vi heller kle oss mer. Ikke uvanlig at det kunne være bare 15 grader her inne midt på kaldeste vinteren.. For ikke snakke om når det kom til dusjing. Han tok tida på oss og vi fikk kun dusje i 2 min. Sto vi i dusjen lenger, så banket han på døren og sa vi måtte bli ferdig. Vi prøvde alle å dusje når han ikke var hjemme, men dessverre var han hjemme nesten hele tiden. Håret måtte vi heller lufttørke og vi kunne bare vaske klær miaks to ganger i uken. Holdt på å bli GAL av han! Utrolig deilig han har flyttet og slipper å ha han følge med på alt vi gjør. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest uN91s Skrevet 5. juli 2016 #979 Del Skrevet 5. juli 2016 (endret) ENDELIG har jeg flyttet ut fra siste kollektiv og har forhåpentligvis avsluttet 7 år i bedriten bosituasjon haha. Er ikke ferdig med å leie, men om jeg kommer inn på nytt studie til høsten har jeg fått studentbolig med eget kjøkken og bad, så slipper heldigvis å bo med noen andre. Synes det å bo i kollektiv rett og slett er så forunderlig fordi man får oppleve så mange forskjellige mennesker i alle aldre på nært hold. Har bodd med folk i alderen 17-38 år og alt det jeg har opplevd er så rart. F.eks. hvordan folk forsøker å fremstå sosialt i forhold til hvordan de er privat. Alle forsøker å fremstå som vellykket, ordentlig og ryddig sosialt sett, men hjemme er de verdens verste griser! Skjønner ikke hvordan voksne mennesker på over 24 år kan være så usaklig ekle. Man skulle tro at de fleste lærte om vasking og hvorfor det er viktig for helsen og huset at det er rent og ordentlig. Burde man ikke som voksen sette pris på at det er ryddig rundt seg? Jeg skjønner at man som tenåring er rotete, men man burde vokse det fra seg etterhvert. Det er helt sykt hvordan folk kan overse rot og ikke vasker eller støvsuger på flere måneder om ingen tvinger dem. I det forrige kollektivt jeg bodde i hadde de ikke vasket kjøkkenet eller badet på 6 måneder da jeg flyttet inn!Jeg brukte over 5 timer på å vaske kjøkkenet alene for at det skulle gå an å legge en tallerken på benken uten at man fikk ebola. Ingen vasker bad, kjøkken eller fellesareal og jeg måtte mase for å få folk til å vaske eller støvsuge over gulv én gang i uken. Slik har det vært med alle jeg har bodd med og jeg har bodd med kanskje 30+ stk. i løpet av 7 år. Uansett alder eller bakgrunn. Bare to var ryddige. Bor man i kollektiv deler man vaskeukene på alle beboerne og vasker kanskje én gang hver fjerde uke eller mindre hver avhengig av hvor mange som bor sammen. Til og med da sluntrer folk unna og ikke gidder å vaske. De tar bare litt papir og tørker over en benk og leker at de har vasket nøye. Voksne mennesker altså! Har også opplevd at folk stjeler maten min, stjeler tingene mine og stjeler klærne jeg har hengt til tørk. Tar min klesvask ut av en uferdig vask, slenger det på gulvet for så å putte sine egne ting i vaskemaskinen. Ødelegger ting og nekter å erstatte. Gidder plutselig ikke å betale strømregning. Har nach og vors når resten av huset har sagt nei, fem ganger i uken. Mistet troen på menneskeheten av å bo i kollektiv haha. Nei, krysser alt jeg har for at jeg kommer inn på studie til høsten og slipper å bo sammen med andre folk igjen. Tror man burde ha rydding, vasking og basic hygiene som fag på skolen. Endret 5. juli 2016 av uN91s Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2016 #980 Del Skrevet 12. juli 2016 Jeg bodde i ett bo-kollektiv sammen med en komplett idiot. Hvis man en dag spleiser på middag, og setter mat-restene i kjøleskapet til neste dag. Men dagen etter dukker ikke idioten opp til vanlig tid, gidder aldri å gi beskjed, og dukker først opp fleire timer seinere. Da har denne idioten kjøpt med seg masse ekstra mat på vei hjem, som han vil ha til middag - i tillegg forventer han at alle andre skal være med å spleise på denne middagen også... I tillegg blir dem fly forbanna dersom jeg (eller noen andre som han noen ganger spleiset på mat sammen med) allerede hadde spist opp sin del av middagsrestene fra dagene før. Anonymkode: 43dea...ed9 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå