Gå til innhold

Suttretråden for oss i kollektiv!


Lykkelitenen

Anbefalte innlegg

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Fordi det er mindre sløsing med energi når døra er lukket? Regner med dere har noen form for varme på badet, de fleste liker jo at det er varmt der. Er det virkelig ingen form for ventilering fra bad? Luke/vifte? 

Anonymkode: d6505...9a1

Nei, varmen er ikke på nå ettersom det er fortsatt ganske varmt ute. Og nei, ingen luke eller vifte. 

Anonymkode: 446b7...f19

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Fortsetter under...

På 18.11.2014 den 19.29, Alex Turner skrev:

 

Kledde hun seg ut som en apekatt? :fnise:

Ser den er gammel, men jeg flirer feil på meg 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...
  • 4 måneder senere...
  • 4 uker senere...

16. mai sa jeg i fra til han jeg bor med at han måtte huske å kjøpe inn drikke om han skulle ha til 17.mai.  Han takker og kjøper inn en sixpack med Hansa. Greit nok det. På 17. mai drar jeg tidlig til noen venner for å feire. Jeg  lar halvparten av drikkevarene mine bli igjen i kollektivet fordi jeg ikke har tenkt til å drikke alt til frokost. På ettermiddagen kommer jeg hjem og da har han hatt besøk og drukket opp all drikkevaren min. Han sier han skal erstatte den, men det hjelper jo ikke meg for vinmonopolet er jo selvsagt stengt på 17. mai, det er jo derfor han tar min drikkevare i utgangspunktet. 

Ble dritsur. 

Anonymkode: e500d...825

  • Liker 34
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har jo nettopp vært 17. mai nå og det fører  jo mildt sagt til en del rot dagen derpå. Siden jeg var den eneste som dro hjem (de andre sove hos andre, ONS, nach osv) tok jeg litt skippertak neste dag og fikk kastet det meste av maten, alle flaskene osv, men hangoveren var rett og slett for kraftig til at jeg klarte å fullføre . Dro ut å la meg i parken for å schlappe av og fikk snap fra at han ene hadde kommet hjem med noen venner av oss fra festen på 17.mai og tenkte at de sikkert skulle rydde, og at det var sykt hyggelig at folk fra festen gadd å hjelpe litt til siden vi hostet rimelig bra og spanderte osv. 

Kommer hjem til at de har hatt nytt minivors, dratt ut kakerestene uten å sette inn i kjøleskapet, søppel på bordet, brukt opp de lille av bestikket som var igjen, bare surret rundt, dratt opp litt fuckings søppel til og med, lagd mat uten å vaske,Burger King, ser helt jævlig ut. Akkurat som at siden det fortsatt var litt rot igjen, trengte de ikke å "oppføre" seg i det hele tatt. Er litterally sånn at noen har sittet i sofaen, spist burgern sin, også bare lagt all søpla igjen på selve sofaen. 

 

fyfaen as

 

Anonymkode: 0d0a5...405

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 timer siden, AnonymBruker skrev:

16. mai sa jeg i fra til han jeg bor med at han måtte huske å kjøpe inn drikke om han skulle ha til 17.mai.  Han takker og kjøper inn en sixpack med Hansa. Greit nok det. På 17. mai drar jeg tidlig til noen venner for å feire. Jeg  lar halvparten av drikkevarene mine bli igjen i kollektivet fordi jeg ikke har tenkt til å drikke alt til frokost. På ettermiddagen kommer jeg hjem og da har han hatt besøk og drukket opp all drikkevaren min. Han sier han skal erstatte den, men det hjelper jo ikke meg for vinmonopolet er jo selvsagt stengt på 17. mai, det er jo derfor han tar min drikkevare i utgangspunktet. 

Ble dritsur. 

Anonymkode: e500d...825

:bond::frustrert::dany:

Anonymkode: 754c4...390

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bor med tre andre jenter i studentbolig. De tømmer ALDRI søpla. Selv om det renner over og alt ligger å flyter, så bygger de heller et tårn. Vasker heller ikke opp etter seg når de har laget mat, så jeg må alltid vaske når jeg skal bruke ting. Har heldigvis eget bad, det hadde vært helt forferdelig å dele med de tre.

Vi studerer ganske langt nord i landet, og det kan være lite å gjøre utenom å studere, trene, jobbe eller henge med venner. Men disse leser ikke, jobber ikke og er ikke med venner. Ligger i sofaen fra jeg drar på skolen til jeg kommer hjem om ettermiddagen. Ikke rart det blir kjedelig da :) 

I tillegg er det mye besøk her. Det går helt fint å ha folk her, men de sier ALDRI i fra. Tenker at det er greit å hvertfall gi beskjed før stuen blir okkupert resten av kvelden.

Gleder meg alt for mye til å flytte ut! 

Anonymkode: f8d53...273

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Aldri  flytt inn med noen du kjenner fra før :) 

 

Kollektiv fucker opp vennskapet uansett hva, og da er det bedre at man ødelegger vennskapet med randoms / folk man ble kjent med gjennom kollektivet. I tillegg blir det fort et problem at man alltid henger sammen siden man gjerne har samme vennegjeng, så man drar på samme fester,  vors, osv. og  du dermed aldri får fred i alene hjemme. 

Hadde en stor krangel med de jeg bor med i går og selv om de omtrent er bestevennene mine kjenner jeg at de siste måneden har jeg  knapt orket å være sammen med de uten å bli irritert over den minste ting de gjør, huff.. 

Anonymkode: 0d0a5...405

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Heldigvis ett par år siden jeg var ferdig med kollektiv. 

En jeg bodde ved siden av hadde stereoanlegg på rommet sitt, og satte dette på full guffe. Selv om hun lukket døren til rommet sitt, så kunne hun høre musikken når hun satt på felles-arealel (og selvfølgelig høres det VELDIG godt inne på alle andre sine rom også!) så hun skrudde på TV-appraratet i stuen. Selvfølgelig med veldig høy lyd for å overdøve  musikken fra rommet hennes. Hvis det ikke var noe å se på TV så trykket hun MUTE på den fjernkontrollen, slik at hun kunne høre på musikken fra rommet sitt. Hvis det gikk noe på TV, så var det høy lyd på den for å høre de som blir sagt der. 

Selvfølgelig VELDIG mye støy for oss andre, med daglig bråk fra alle kanter Det hjalp aldri å forsøke å snakke med henne om dette. Hun gjorde jo alltid som hun selv ville, og gav blanke pokker i alle andre... 

Anonymkode: 1f3fa...2ab

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
På 27.7.2018 den 18.26, AnonymBruker skrev:

Heldigvis ett par år siden jeg var ferdig med kollektiv. 

En jeg bodde ved siden av hadde stereoanlegg på rommet sitt, og satte dette på full guffe. Selv om hun lukket døren til rommet sitt, så kunne hun høre musikken når hun satt på felles-arealel (og selvfølgelig høres det VELDIG godt inne på alle andre sine rom også!) så hun skrudde på TV-appraratet i stuen. Selvfølgelig med veldig høy lyd for å overdøve  musikken fra rommet hennes. Hvis det ikke var noe å se på TV så trykket hun MUTE på den fjernkontrollen, slik at hun kunne høre på musikken fra rommet sitt. Hvis det gikk noe på TV, så var det høy lyd på den for å høre de som blir sagt der. 

Selvfølgelig VELDIG mye støy for oss andre, med daglig bråk fra alle kanter Det hjalp aldri å forsøke å snakke med henne om dette. Hun gjorde jo alltid som hun selv ville, og gav blanke pokker i alle andre... 

Anonymkode: 1f3fa...2ab

For ei f....     Lurer på hva slags oppdragelse slike mennesker har hatt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi andre mistenker ei vi bor med for å drive med sexleker som innbefatter urin og avføring sammen med typen på vårt FELLES bad....😝🤮

Hvordan man bringer noe slikt opp til diskusjon for å få en slutt på det, og samtidig beholder husfreden er vår felles hodepine 🙈🙄

Anonymkode: 9fa0e...5f4

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Vi andre mistenker ei vi bor med for å drive med sexleker som innbefatter urin og avføring sammen med typen på vårt FELLES bad....😝🤮

Hvordan man bringer noe slikt opp til diskusjon for å få en slutt på det, og samtidig beholder husfreden er vår felles hodepine 🙈🙄

Anonymkode: 9fa0e...5f4

🤢 Stinker det fra badet deres etter de har vært der? Fysj.

Anonymkode: 2d812...c16

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 timer siden, AnonymBruker skrev:

🤢 Stinker det fra badet deres etter de har vært der? Fysj.

Anonymkode: 2d812...c16

Det stinker av badet og av de som har «tatt en dusj»😝

finner små rester av avføring flere meter fra toalettet🤮

Anonymkode: 9fa0e...5f4

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det stinker av badet og av de som har «tatt en dusj»😝

finner små rester av avføring flere meter fra toalettet🤮

Anonymkode: 9fa0e...5f4

Eww... 

Anonymkode: afc8c...162

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det stinker av badet og av de som har «tatt en dusj»😝

finner små rester av avføring flere meter fra toalettet🤮

Anonymkode: 9fa0e...5f4

Dette kan være direkte helseskadelig!   Hvorfor melder du ikke ifra til huseierene??

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, Peonjenta skrev:

Dette kan være direkte helseskadelig!   Hvorfor melder du ikke ifra til huseierene??

Huseieren er onkelen til hun det gjelder.

klager vi, er det vi som ryker ut.

veldig vanskelig og uholdbar situasjon for oss andre. Vi håper igrunn det skal bli slutt med typen, men virker som han nærmest er hunden hennes og hun tvinner han rundt lillefingeren

Anonymkode: 9fa0e...5f4

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Huseieren er onkelen til hun det gjelder.

klager vi, er det vi som ryker ut.

veldig vanskelig og uholdbar situasjon for oss andre. Vi håper igrunn det skal bli slutt med typen, men virker som han nærmest er hunden hennes og hun tvinner han rundt lillefingeren

Anonymkode: 9fa0e...5f4

Jeg hadde ikke klart å bo med folk som kliner hverandre inn med avføringen sin og som ikke vasker etter seg. Hadde flytta for lengst!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, Peonjenta skrev:

Jeg hadde ikke klart å bo med folk som kliner hverandre inn med avføringen sin og som ikke vasker etter seg. Hadde flytta for lengst!

Hun som er tøffest av oss hadde tatt det opp med jenta i morges når de var alene. Hun hadde typen på besøk igjen natt til i går og det hadde åpenbart skjedd «ting» på badet vårt 🤮....Hun hadde eksplodert og benektet alt sammen. Raseri og gråt, stygge ord og lovnad om å få onkelen til å hive oss ut.

Hennes onkel, altså huseieren ringte meg nylig og spurte hva som foregikk. Tenkte at her er det best å være ærlig, og la fram saken fra vårt ståsted. Han ble ikke forundret sa han (?😮)og beklaget på det sterkeste. Ba meg vente litt og la på. Ringte opp igjen etter fem minutter og spurte om vi andre kunne vente til klokken 18.00 i kveld før vi dro hjem, så skulle han sørge for at hun var borte og at bad var håndtert av renholdsfirma innen den tid. Vi andre har avtalt å møtes klokken 16.30 for å feire litt før vi drar hjem 😄

 

Anonymkode: 9fa0e...5f4

  • Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...