Gå til innhold

ABB - En helt vanlig mann


straamann

Anbefalte innlegg

Alle argumenter som ikke støtter deg er jo hersketeknikker i dine øyne. Så det er kanskje ikke så rart at de fleste her på tråden ikke gidder å bruke energi på å komme med saklige argumenter lenger, du er jo kun ute etter at ditt eget skrudde hypotetiske-teoretiske syn er det riktig. Ihvertfall er det slik retorikken din fremstår.

Alle perspektitiver som ikke støtter dine udokumenterte påstander imøtegår du med hersketeknikker, ikke argumentasjon. Og dette er ikke fordi du ikke gidder argumentere. Det er fordi du ikke klarer. Du er kun ute etter å vise alle i denne tråden hvor trollete du blir når noen forstyrrer ditt eget skrudde fordomsfylte-uvitende syn. Ihvertfall er det slik hersketeknikkene dine fremstår.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg fatter ikke at du gidder å underholde den jævla ordgyteren.

Han lider av ekstrem tastatur-diarè, og meningene hans kan knapt tas på alvor.

Meningene mine tas iallefall mer på alvor enn dine, du raljerende Kvinne42 :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wow. Jeg håper noen fanger opp Nucking Futz i samfunnet, før vedkommende gjør skade på andre IRL. Det var underholdende å lese de første 8 sidene av debatten, deretter ble det bare skremmende.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wow. Jeg håper noen fanger opp Straamann i samfunnet, før vedkommende gjør skade på andre IRL. Å ikke takle andres perspektiver med annet enn aggressive hersketeknikker er ikke underholdende. Hans problemer med å forholde seg til andre perspektiver enn sine egne er skremmende.

:popcorn:

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

At jeg ikke forholder meg til dine perspektiver er ikke ensbetydende med at jeg ikke kan forholde meg til andres perspektiver.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilke perspektiver er det du ikke kan forholde deg til da, av de jeg presenterer? Du har ikke klart å påpeke hva uenighetene skulle bestå i, eller hvordan du mener de perspektiver jeg gir rettferdiggjøre de nedrige hersketeknikkene du kommer med.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

At jeg gjør skade på dine illusjoner betyr forøvrig ikke at jeg er kapabel til å gjøre skade på andre mennesker. Du er ufyselig.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

At jeg gjør skade på dine illusjoner betyr forøvrig ikke at jeg er kapabel til å gjøre skade på andre mennesker. Du er ufyselig.

Ikke fysisk kanskje.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er GREIT, Fucking Nutz. Du ødela en bra debatt. Nå kommer jeg til å ignorere deg.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke fysisk kanskje.

Det er du som rendyrker hersketeknikker. Og således du som burde gå i deg selv mht ditt potensiale for å skade andre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne debatten ødela du på egen hånd, anonym, med dine insisterende naive påstander uten rot i fakta. Flott at jeg slipper dine meningsløse responser på innleggene mine fremover.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nok et eksempel på at konforme nordmenn ikke takler divergerende oppfatninger. Da skal det tys til personangrep og latterliggjøring med en gang. Ironisk nok kan det synes som om nettopp denne debattkulturen og ekskludering av meningsmotstandere var noe av det som fikk Breivik til å tippe over.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nok et eksempel på at konforme nordmenn ikke takler divergerende oppfatninger. Da skal det tys til personangrep og latterliggjøring med en gang. Ironisk nok kan det synes som om nettopp denne debattkulturen og ekskludering av meningsmotstandere var noe av det som fikk Breivik til å tippe over.

Det som fikk Breivik til å tippe over, var vel først og fremst at han har en grunnfestet brist i sin personlighetsutvikling, og lider av en solid narsissistisk personlighetsforstyrrelse i tillegg til en velutviklet konspirasjonsteoretisk tankegang.

Da han ikke fant gjenklang for sine gale meninger, besluttet han at noe drastisk måtte gjøres, og at det var berettiget.

Summa summarum, han tiltet fordi han er en person som er predisponert for å tilte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det som fikk Breivik til å tippe over, var vel først og fremst at han har en grunnfestet brist i sin personlighetsutvikling, og lider av en solid narsissistisk personlighetsforstyrrelse i tillegg til en velutviklet konspirasjonsteoretisk tankegang.

Da han ikke fant gjenklang for sine gale meninger, besluttet han at noe drastisk måtte gjøres, og at det var berettiget.

Summa summarum, han tiltet fordi han er en person som er predisponert for å tilte.

Ja, hva skal man med psykiatere når man har skikkelige gode debattanter på kvinneguiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ingen jevnlig bruker av dette forumet, men jeg trolig mer enn gjennomsnittlig interessert i ABB. Jeg har derfor skummet gjennom de enormt mange og lange innlegg i denne tråden. -Men så mye krangling, da?

Og forøvrig, kan noen forklare meg hvorfor det er så mange mannlige brukere av et forum som heter Kvinneguiden?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Og forøvrig, kan noen forklare meg hvorfor det er så mange mannlige brukere av et forum som heter Kvinneguiden?

Fordi menn trenger en guide til kvinnen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ingen jevnlig bruker av dette forumet, men jeg trolig mer enn gjennomsnittlig interessert i ABB. Jeg har derfor skummet gjennom de enormt mange og lange innlegg i denne tråden. -Men så mye krangling, da?

Og forøvrig, kan noen forklare meg hvorfor det er så mange mannlige brukere av et forum som heter Kvinneguiden?

Hvorfor det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ingen jevnlig bruker av dette forumet, men jeg trolig mer enn gjennomsnittlig interessert i ABB. Jeg har derfor skummet gjennom de enormt mange og lange innlegg i denne tråden. -Men så mye krangling, da?

Og forøvrig, kan noen forklare meg hvorfor det er så mange mannlige brukere av et forum som heter Kvinneguiden?

Vi venter forgjeves på at noen skal lage 'Mannsguiden' :\

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor det?

Fordi jeg bare ikke kan begripe at en person kan begå slike handlinger (og kanskje ikke minst fordi hans oppvekst og bakgrunn ikke er helt fremmed for meg...)

Jeg mener dette heller ikke på noen måte kan forklares med eventuelle politiske oppfatninger, uansett hvor ekstreme de enn måtte være. Personlig oppfatter jeg mange grupper som er akseptert av samfunnet, som virkelighetsfjerne og ekstreme, -men det å skape sin egen ideologi med en løsning på problemene som innebærer massemord, for så å gjennomføre prosjektet, er ufattelig.

Jeg tror det strider mot menneskets natur å kunne drepe på en slik utspekulert og kaldblodig måte, uten en stimuli og suggesjon fra en medvirkende gruppe. Ikke en gang dyr angriper eller dreper av lyst..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...