Gå til innhold

Frigg sine tanker og meninger om livet


Frigg

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Nervøsiteten sitter som en stor skjelving i kroppen!

VI har jo nettopp kjøpt oss ny bil og jeg har ikke kjørt mer enn kanskje 20 ganger etter at jeg kjørte opp for 10 år siden! Og jeg har heller ikke kjørt bilen vår, før i dag. FIkk det for meg at jeg skulle kjøre og hente kjære på jobben. Og gjett om jeg var nervøs. Hadde det vært å kjøre langt ut på landet så hadde det vært en ting, men å kjøre i Oslo midt i rushen er ikke bare-bare når man aldri har gjort det før.

Men det gikk bra da, heldigvis :nigo:

Kjære fikk kjøre hjem igjen :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flink du er!!! jeg hadde aldri tørt å kjøre i oslo :sjenert:

Takk!

Er fortsatt nervøs :ler: Sikkert for at jeg vet at jeg må ut å kjøre mer for å bli vant med det. Men det blir nok bedre etterhvert, men akkurat nå føles det ut som om jeg er på oppkjøring hver gang. Alt er liksom nytt igjen :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjører bil hver dag, men det er jo på landeveier.. Oslo blir for stort, men det er nok en vanesak ja :)

Ja, jeg er jo oppvokst på landet, så der går det greit å kjøre bil. Men her vi bor nå må vi lukeparkere ettersom vi ikke har egen parkeringsplass enda. Så det må jeg øve på + at jeg må øve på bakkestart...bare sånn i tilfelle :ler: Blir så stresset av alt dette "nye" og i alle fall når det er en splitter ny bil :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da har jeg og kjære vært ute og øvd på lukeparkering og bakkestart. Bakkestarten gikk jo greit etter som vi har hild-hold. Øvde på lukeparkering på en stor parkeringsplass,men det er klart at det ikke blir det samme som å parkere mellom to biler. På vei hjem måtte vi innom butikken og der er det alltid mye biler, men gikk greit å parkere.

Kjære lurte på om jeg ville kjøre hjem, og jeg var nok litt i tvil ettersom jeg vet at eneste parkeringen er lukeparkering. Og det var bre en eneste plass igjen, så da var det enten å prøve eller la kjære ta over parkeringen. Men jeg prøvde og det ble helt perfekt :nigo: Fikk selvfølgeig litt instruksjoner av kjære,men det må være lov aller første gangen :jepp: Så med litt mer øving og litt mer kjøring, så tror jeg det blir mye letter å bare sette seg i bilen og kjøre avgårde :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan står det til med deg? :klemmer:

Tja, hva skal jeg si? Formen er bra, men er sliten og har vært i et forferdelig dårlig humør de siste dagene. Vet ikke hva det er og jeg klarer ikke å stoppe det. Og det går desverre utover kjære :(

Klarer ikke å glede meg over at det er helg en gang, så vet ikke helt hva som skjer...

Men takk som spør Janne :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Av og til får man dessverre dårlige periode, det er menneskelig.. Og det er helt normalt at det går utover den man har nærmest, er jo den man stoler mest på.. Det som har hjulpet meg litt er å dra meg på trening, uansett hvor lite lyst og energi man har..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Av og til får man dessverre dårlige periode, det er menneskelig.. Og det er helt normalt at det går utover den man har nærmest, er jo den man stoler mest på.. Det som har hjulpet meg litt er å dra meg på trening, uansett hvor lite lyst og energi man har..

Ja, det er sant, men det er ikke godt hverken for meg eller kjære. Kom meg faktisk på zumba på onsdag og det var deilig. I dag kom jeg meg ikke på trening. Sovnet på sofaen i stedet :ler: Og nå er jeg like trøtt igjen.

Tror nok at mørket og vinteren har mye av skylden for det dårlige humøret og trøttheten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg vet bare at jeg går bortimot i hi på denne tida av året, så du skal ikke se bort i fra at det er årstida som gjør det.

Jeg er igrunnen lite begeistra for november.

Synes du er modig som røsker litt opp i kjøreferdighetene.

Selv har jeg busskort og drømmer om råd til lappen en gang...

:klem:

Endret av MarianneE
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg vet bare at jeg går bortimot i hi på denne tida av året, så du skal ikke se bort i fra at det er årstida som gjør det.

Jeg er igrunnen lite begeistra for november.

Synes du er modig som røsker litt opp i kjøreferdighetene.

Selv har jeg busskort og drømmer om råd til lappen en gang...

:klem:

Ja, det er nok årstiden + at det er mye å gjøre på jobbe + at jeg ikke er så flink til å finne på ting etter jobben.

I dag når det er lørdag og jeg og kjære har funnet på noe sammen, så er humøret noe helt annet :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Har du prøvd å ta litt solarium nå som det er mørketid? Det kan hjelpe på :)

Det var en god ide :jepp: Har jo fortsatt noen minutter igjen på solkortet mitt, så kanskje jeg skal ta litt sol frem til julebordet ;)

Takk for tipset :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har jeg og kjære vært på Lillestrøm og tuslet rundt på Hjem og Hobby-messen. Var veldig koselig og veldig mye å se på. Kjøpte meg oss litt ost, plommegløgg og litt vintagebilder som jeg skal bruke til de hjemmelagede julekortene jeg har en ide om å lage :jepp:

Etterpå dro vi hjem til venninne A og hilste på henne, samboer og lilleknøttet :hjerte:

Nå er det hjemme igjen, pizzadeigen er satt og kvelden er bare min og kjære sin :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...