Gå til innhold

Frigg sine tanker og meninger om livet


Frigg

Anbefalte innlegg

Jeg og... :sjenert:

Hvis du er fremdeles plaga med hoste osv så GÅ TIL LEGE!!!

Be om og få RINEXIN som åpner luftveiene litt.

:nei:

Ta vare på deg selv først og fremst!!

Skulle gjerne ha gått til legen og fått noe slikt, men har ikke tid desverre. Er ikke bare, bare å komme seg til legen når man er på jobb, og i alle fall ikke når legen er så langt unna. Og nei, jeg bytter ikke legen, for hun er super hun jeg har. Men hvis det ikke bedrer seg til over helga, så skal jeg ringe og høre om jeg kan få Rinexin. Er flere som har snakket om at det fungerer ;)

Skulle egentlig på trening etter jobb idag, men har bestemt meg for at jeg dropper det og lar kroppen få hvile litt. Tenkte jeg skulle prøve å lage sjokoladekonfekt som jeg skal gi bort i julegaver. Var på bakeshop og shoppet sjokolade, former og esker i går :nigo:

Om en times tid er det teater her på jobben. Skal bli spennende og koselig å avslutte arbeidsdagen med det :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Skjønner det ikke er bare bare og komme seg til legen, men prøv og ta vare på deg selv ihvertfall!

:klem:

Tror det var greit å droppe trening idag. Mer enn nok å gjøre her hjemme selvom :ler:

Fikk laget en porsjon konfektsjokolade med mintfyll i dag. NAM!!! :sikle: Det blir bra julegaver :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke driv og del sånne fristende nettsider! :kjefte:

Og... trening? :klo:

Håper formen er bedre nå! (Frigg-formen, ikke konfektformen)

Endret av Pingting
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Flink du er å lage hjemmelaget julegaver :)

Jeg har da ikke trena på 3 uker :sukk:

Jeg synes det er bedre med hjemmelagede julegaver, men det er jo ikke til alle man kan gi det, spesielt hvis det skal sendes i posten :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flinke Frigg! Høres jo som en veldig smakfull julegave ;) Håper dere koser dere på en kald 2.adventsdag :)

Kald 2.adventsdag? :klo: Har ikke vært kaldt her...kanskje jeg fikk i meg litt mye vin på fredag og ikke husker det :ler:

Ikke driv og del sånne fristende nettsider! :kjefte:

Og... trening? :klo:

Håper formen er bedre nå! (Frigg-formen, ikke konfektformen)

Formen begynner å bli bedre nå. Har heldigvis ikke hosta så jeg har brekt meg i dag. Og nå har jeg begynt å få munnsår, noe som er et godt tegn på at forkjølelsen er på vei ut av kroppen :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bah....dette julegavestyret er stressende. Men er veldig glad for at gaven til kjære er i boks, det er liksom den værste. Gavene til mine venninner og kollegaene mine er også i boks...må bare lages først :ler:

Å så er det hele familien igjen da....

Men jeg og kjære skal ta en runde på lørdag og få unna alt da tenker jeg.

Nå skal jeg lage marinade til noen scampi og kyllingfilet å så skal jeg få laget et par julekort til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:sukk:

Lurer på når denne forkjølelsen egentlig skal gi seg jeg. Nå har heldigvis hosten gitt seg, men den har nå blitt erstattet med dett dese. Bleh...

Håper på å få avspasere en time i dag. Da skal jeg skynde meg til byen og få unna noen julegaver å så komme meg hjem og slappe av.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle tror man blir imune mot forkjølelse og influensa o.l når man jobber i bhg, det stemmer iallefall ikke for min del.. Eneste du kan gjøre er å ta tiden til hjelp, det går over tilslutt :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flink du er med konfektlaging!

Hva kjøper du?

Jeg vil og...

Jeg har rett og slett kjøpt lys og mørk sjokolade som man ikke trenger å temperere. Å så har jeg kjøpt hjerteformer som jeg lager konfekten i. Skal ha mintfyll og karamellfyll inni tenkte jeg.

Er superenkelt å lage og det smaker veldig godt :jepp:

Hvordan jeg gjør det kan jeg fortelle en annen gang hvis du vil , for akkurat nå har jeg ikke tid :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Begynner å skjønne hvorfor jeg bare ser frem mot at arbeidsdagen skal være over og at det blir helg. Jeg har jo faderullan meg vært forkjølet i to måneder nå og kroppen min er veldig sliten. Og når jeg er så sliten så er det vanskelig å komme seg på trening og alt blir en vond runddans. Har da kommet meg på trening minimum to ganger i uka, men jeg vet ikke hvor mye jeg får ut av det egentlig når jeg er så forkjølet. Trener til jeg har nådd et minimumsmål på antall kalorier hver gang, men....

I tillegg er vi bare to voksne på vår base og nabobasen i dag, og det merkes. Så det er nok ikke bare jeg som går og hangler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje du ska ta deg et par uker pause fra treningen? la kroppen få helt ro, kanskje det blir bedre da? Masse god bedring :)

Ja, jeg har tenkt tanken, men du vet den samvittigheten :ler:

Men i dag ga jeg opp å vente på bussen hjem fra jobb. Kommet litt snø her i hovedstaden vet du og da er det jo full trafikk-kaos. Så da bestemte jeg meg for at jeg skulle gå til t-banestasjonen. Så det ble en gåtur på nesten 1 1/2 time på isete veier. Det er god trening kjenner jeg :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Kjenner godt til den samvittigheten.. Ja oslo stopper jo opp hver gang det kommer snø :fnise:

Ja, merkelig det der :ler: Men det skal sies at det har vært utrolig glatt i dag da, ikke bare snø. Og i tillegg er det en smule mer biler ute på veiene her i Oslo enn resten av Norge også da, så når det først blir kø, så er det helt stopp i rushen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...