Gå til innhold

Frigg sine tanker og meninger om livet


Frigg

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

:lete: Håper du har det bra :klemmer:

Jeg har det bra :)

Og jeg er innom og leser på KG hver dag, men har egentlig ikke så mye å skrive om. Dagene går som vanlig med til jobb og nå har jeg endelig kommet i gang med trening igjen også :nigo: Deilig :jepp:

Er endelig ferdig med julegavene. Fikk laget ferdig den siste sjokoladen i dag, så må bare få pakket den inn i løpet av uka.

Ellers i helga har vi vært hjemme hos svigermor en tur for å bake smultringer. Eller...kjære og svigermor har laget. Jeg er ikke glad i å bake, og er heller ikke så glad i smultringer. Men koselig å være der da ;)

Nå er det fire dager med jobb før "juleferie". Skal ha fire dager fri, og det skal bli deilig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Deilig med kort uke da :) Skal du nordover til jul eller?

Nei, skal ikke det. Har ikke tid til det ettersom jeg bare skal ha fire dager fri :sukk:

Men skal klare å kose meg her på østlandet også :jepp:

Deilig med jul sammen med kjære :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Endelig ferdig med julegavene :hoppe: Hadde en igjen, og har endelig fått somlet meg til å kjøpe den etter trening i dag.

Har hatt noen gode treningsdager nå. Men så er jeg helt gåen i beina etterpå også da. Men hvs jeg klarer å holde den intensiteten og forbrenne like mye hver gang, så er jeg virkelig i siget :jepp:

Nå skal jeg saumfare nettet etter Bentoboks :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:Gjesp:

Ikke bare, bare å stå opp så tidlig på årets mørkeste dag gitt. Men det hjelper å tenke på at jeg bare skal jobbe til 13:30 i dag og at det er fire dager fri etter det :nigo:

Endret av Frigg
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Deilig med fri! Håper du koser deg i vinterlandskapet, kanskje vi får hvit jul? :D

Og du er så flink som trener selv med tunge dager på jobb og med forkjølelser! Imponert!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endelig fri i noen dager :nigo:

har bare hatt tre barn på basen i dag ettersom de andre har vært på teater. Og det hr vært helt himmelsk :jepp:

Nå skal jeg få ryddet litt, sove litt å så skal jeg lage i stand til kosekveld til kjære kommer hjem; middag, massasje, vin og bare kos :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har enda noen timer å jobbe i morgen, men så er det fri til fredagen igjen :) Har ordnet meg bra med fri i år også :)

Nyt mini-ferien frigg, vel fortjent!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og der var vi i gang med en ny runde hoste gitt. Eller jeg hoster ikke så mye nå, men jeg har vondt i brystet og i lungene. Dro til legen og hun mente at jeg har mykoplasma-lungebetennelse ettersom jeg har gått så lenge med hosten. Så hurra for meg....eller ikke. Antibiotikakur og sykmelding ut uka. Nå er jeg dritt lei av å være syk, så nå krysser jeg fingrene for at antibiotikaen tar knekken på skiten.

Nå skal jeg få ryddet kjøkkenet å så gå på butikken og hente ut den nye mobilen min :nigo:

Endret av Frigg
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...