Gå til innhold

Frigg sine tanker og meninger om livet


Frigg

Anbefalte innlegg

Håper på det Janne. Ble veldig kvalm av tablettene,men gikk over etterhvert når jeg spiste litt. Men kjenner at formen blir værre utover kvelden,så glad jeg skal være hjemme noen dager.

Veldig fornøyd med den nye telefonen min. Liten,men veldig,veldig god å lese på,skrive på og den er superrask :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Formen bedre i dag?

Ja, den er bedre i dag.Men var litt morsomt da kjære kom hjem fra jobb og jeg begynte å snakke. Da hørte jeg hvor forkjølet jeg er :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt nytt år godtfolk! :nigo:

Dagen i går var perfekt med god mat og drikke, gode venner og verdens beste samboer. Kjennes i dag at vi ikke var i seng før 05 i dag tidlig og at det ble litt mye vin :fnise: Ikke i storform akkurat.

Skal komme i meg i dusjen å så er det å bestille mat i dag :jepp:

I morgen er det inn i rutinene igjen; jobb og trening og masse tid og kos med kjære i helgene :jepp:

Endret av Frigg
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra dere koste dere :) Hvordan er formen nå da?

Nå er formen bra. Både ift lungebetennelsen og fyllesyken :-P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fyllesjuk og lungebetennelse!

Det var da litt av en kombinasjon....

Ja, her ligger vi ikke på latsiden skal du vite ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, du sørger for og røske med deg litt ekstra ved behov ser jeg.

:ler:

Ja,her skal man ikke gå glipp av noe som helst! Hehe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fyllesjuk og lungebetennelse!

Det var da litt av en kombinasjon....

Kvinnfolk kan det der med å multitaske, vettu! :ler:

Godt nyttår Frigg! :)

*sent ute*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt Nyttår! Høres ut som om du har et knall feiring ;)

Håper du har en fin dag :sol:

Godt nytt år til deg også :klemmer:

Kvinnfolk kan det der med å multitaske, vettu! :ler:

Godt nyttår Frigg! :)

*sent ute*

Godt nytt år Pingting :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nytt år, jobben er i gang igjen og treningen er i gang igjen :)Lungebetennelasen har nå gitt seg, så da var det bare å komme i gang med treningen i går. Ble kondisjonstrening i går og styrke i dag. Treningsfri i morgen, men trening igjen på torsdag og fredag :nigo: Har planer om å få trent minimum 3 ganger i uka, helst 4 ganger fremover. Så får vi se om man ser noen forandringer på vekta (har selvfølgelig lagt om kosten litt også, slik at det er sunn mat 6 av 7 dager i uka ;) )

Kjære har desverre blitt smittet av meg, så han er sykmeldt ut uka med mykoplasma-lungebetennelse. Han blir som regel mer syk enn meg (eller er det bare det at han er mann :fnise: ), men det går fortere over hos han. Så han er nok på beina igjen om noen dager.

Til helgen skal vi til Sverige og handle inn mat. Så nå som kjære er hjemme og jeg har forlangt at han skal lage middag, så er prosjektet tøm-fryseren begynt. Men det er jo egentlig greit, for da er det jo bare å fylle opp når vi har med masse god mat fra det store utland :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ny arbeidsdag over og tredje treningsøkt denne uka er over. Har gått overraskende bra på jobben denne uka til tross for at vi bare har vært to stykker. Fra neste uke av kommer vi til å bli 6 voksne på basen!! Vi får en ny gutt som trenger en ekstraressurs pga en muskelsykdom i beina, og det kommer to studenter som skal være hos oss i 6 uker. Så det blir seks voksne tilsammen. Halleluja, det skal bli deilig etter en uke med få voksne! :nigo: Men det er nesten litt for mange. Kommer til å gå oppå hverandre :ler:

På trening i dag prøvde jeg ut det nye treningsopplegget jeg skal trene fremover; RYP . Jeg begynner med grunnprogrammet. Har liksom ikke behov for å begynne å bygge muskler som en bodybuilder riktig enda :ler: Begynner i det små og får opp kondisjonen og blir sterkere tenker jeg :jepp:

Programmet består av minimum to intervalltreninger på 4x4 + 3 styrketreningsøkter i uka. Jeg kommer til å slå sammen treningene og trene det tre ganger i uka. I tillegg kan jeg trene mer kondisjon hvis jeg vil.

Denne uka har jeg trent en dag kondisjon, en dag styrke og en dag med begge. I morgen blir det bare kondisjon slik at musklene få hvilt seg litt.

Men jeg gleder meg vilt til å komme ordentlig i gang med programmet. Det er enkelt, men veldig effektivt :jepp:

Jeg har aldri vært glad i å jogge, men noen uker før jul bestemte jeg meg for at jeg skulle prøve og pushe meg selv. Første gangene klarte jeg ikke å løpe mer enn maks 4 minutter av gangen, men det skulle ikke mer enn 2-3 ganger til før jeg plutselig klarte å jogge 20min uten stop! Og nå bruker jeg heller mølla til å trene på enn andre ting :ler:

Tror kanskje at det er treningen + det sunne kostholdet som gjør at jeg har problemer med å sovne på kvelden. Jeg blir så opplagt etter trening og ikke trøtt etter at jeg har spist. Men det er klart at jeg kjenner at kroppen er sliten nå som jeg har vært gjennom tre harde treningsøkter denne uka. Men jeg SKAL ha en i morgen også. Kroppen sitrer etter å få bevegd mer på seg :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tre 4*4 intervaller på ei uke? Du er gal!!!!!

Merker hvor mye trening har å si på humøret, blir mer opplagt, får mer energi og er generellt mer glad.. Å slite med å sove gjør jeg og hvis jeg trener sent, så jeg bør ikke trene etter kl 19.. Skjer såklart et par ganger i uken at jeg må trene sent, men da sliter jeg veldig med å sovne.. Ha en fin fredag vennen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

tre 4*4 intervaller på ei uke? Du er gal!!!!!

Merker hvor mye trening har å si på humøret, blir mer opplagt, får mer energi og er generellt mer glad.. Å slite med å sove gjør jeg og hvis jeg trener sent, så jeg bør ikke trene etter kl 19.. Skjer såklart et par ganger i uken at jeg må trene sent, men da sliter jeg veldig med å sovne.. Ha en fin fredag vennen :)

Nei, nei...to intervaller i uka + tre styrketreningsøkter ;)

Jeg trener aldri etter kl 19. Når jeg har senvakt er jeg på trening fra kl 18 -19. Sent nok for min del :ler:

God helg til deg også :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fin dag i dag :nigo:

* Ferdig kl 14 på jobb :nigo:

* Trening (kondisjon) etter jobb :nigo:

* Har gått ned 1 1/2 kg siden jeg veide meg på siste trening før jul :nigo:

* Fikk pengene etter konkursen i dag :nigo: 70 store lapper, så nå er gjelda til kjære betalt, penger til ferieturen (safari) i år er i boks, årets bsu er i boks, feriepengene i juni er sikra og jaggu ble det ikke penger igjen som jeg skal bruk litt av i Sverige i morgen :nigo:

OG det er fredag :bolledeig:

Ble en liten skrivefeil over her i sted. Er jo ikke neste år vi skal på safaritur, men forhåpentligvis i oktober i år ;)

Endret av Frigg
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...