Gå til innhold

Frigg sine tanker og meninger om livet


Frigg

Anbefalte innlegg

Den anti-shake caprien har jeg også bestilt :hoppe: Pluss spinningbuksa med diskret padding, den jeg har får jeg Donaldrumpe av :fnise:

Etter jul er jeg igang med trening igjen også :hoppe: Da er det mor-barn trening 2 ganger i uka (formiddagstrening) og 2 dager spinning (ettermiddag/kveldstrening) Gleeeeder meg :daane:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Den anti-shake caprien har jeg også bestilt :hoppe: Pluss spinningbuksa med diskret padding, den jeg har får jeg Donaldrumpe av :fnise:

Etter jul er jeg igang med trening igjen også :hoppe: Da er det mor-barn trening 2 ganger i uka (formiddagstrening) og 2 dager spinning (ettermiddag/kveldstrening) Gleeeeder meg :daane:

Er veldig spent på den anti-shake caprien altså. Brukte laaang tid på å bestemme meg for hvilken størrelse jeg skulle ha, for jeg ligger mellom M og L. Men bestilte L, for det er ikke noe behagelig hvis det er for stramt heller. Og det er ikke noe særlig hvis caprien spjærer i rompa :ler:

Spinningshortsen jeg har er også Donaldrumpe i :ler: Men jeg spinner som regel i vanlig tights/capri og bruker sykkelpute. FÅr så himla vondt i rumpa og gnagsår en viss plass uten :ler:

....................................

Hadde store planer om å begynne å lage vintage julekort nå, men fant ut at jeg har jo ikke noe lim :overrasket: Så får ikke begynt med det før....tja,si det. Kommer meg ikke på noen butikk før kanskje torsdag, for i morgen er det senvakt og trening etterpå. Tirsdag er det kurs etter jobb, onsdag trening etter jobb.

Men kanskje jeg rekker det mellom jobb og kurs på tirsdag... Tenker veldig høyt her nå :ler:

FÅr finne frem hekletøyet i stedet tenker jeg. Tenkte jeg skulle prøve å hekle lue med rosa-kreft-sløyfe på.

Endret av Frigg
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:sukk: Våknet opp i dag med hjertebank og angst! Det er lenge siden nå. Sitter her med en klump i magen og har egentlig bare lyst til å legge meg i senga og bare sove bort dagen. Har ikke lyst til å dra på jobb, ikke lyst til å være hjemme, har generell ikke lyst til noen ting.

Tror mye av dette kommer av at jeg vet dette blir en slitsom uke med bare mellom- og senvakter + kurs etter jobb + en del møter på jobb. Blæh.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke blitt sånn veldig mye bedre, men jeg får bare holde ut. Er "bare" tre timer igjen nå. Og etter jobb er det å komme seg på trening en tur. Tror det kan være godt.

Lurer på hvorfor jeg har så dårlig dag i dag. :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvordan er det med deg søta? :hjerte:

Er mye bedre nå :jepp: Er liksom bare starten av uka som er tung. Når man har kommet over mandagen, så er det jo å se fremover til helga igjen :ler:

Men det blir slik som du sier: man går bare og venter på helga!

Men kom meg på trening på mandag og i dag. Og i går fikk jeg de nye treningsklærne mine, og jeg elsker dem :hjerte: Superdigge :jepp:

Etter jobb og kurs på jobb i går kveld, kom kjære og hentet meg. Det var digg, for da dro vi til Europris og kjøpte varmedress. Følte meg som en virkelig barnehagetante da jeg var ute på jobb i dag :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra humøret er bedre! Hjelper ofte å bare sette i gang, da er man jo nesten ferdig ;)

Ja, er den dressen fra Europris digg? Trenger en varm dress til når jeg er ute med J, som også er enkel å ta av og på ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra humøret er bedre! Hjelper ofte å bare sette i gang, da er man jo nesten ferdig ;)

Ja, er den dressen fra Europris digg? Trenger en varm dress til når jeg er ute med J, som også er enkel å ta av og på ;)

Digg vet jeg ikke om jeg vil kalle den :ler:

Men den er i alle fall god og varm. Men nå har jeg jo bare testet den med et par minusgrader da, men kjære sier at den er god og varm når det er kaldere også. Men hvis man skal base mye i snøen med den, så blir man nok våt, for den er jo ikke vannavvisende eller vanntett. Den er nok mer for å holde på varmen ;)

Og den jeg har er litt klumpete i skrittet, for det er der det varme stoffet slutter, så kjennes litt ut som om jeg går med en stor....bleie?! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært en veldig bra helg :jepp:

Fikk lønn på fredag og lønna var riktig :hoppe: Og i tillegg fikk jeg faktisk etterbetalt for forrige måned, selv om sjefen sa at jeg ikke skulle det. Men det er det jo lønningskontoret som bestemmer, så dobbelt :hoppe: for det!

I går var jeg og kjære på litt shopping i Moss. Kjære skulle ha en del småting til ølbrygginga si og jeg måtte ha meg et par gensere. Fant faktisk noen på Bik Bok!

Etter shoppingen dro vi hjem til svigermor for å tenne opp i peisen og få det varmt i huset til hun kom hjem fra det store utland. Imens huset ble varmt, var kjære ute og vasket bil mens jeg lå inne på sofaen med hoste. Har fått tilbake hosten igjen. SÅ nå er jeg på min tredje runde med forkjølelse på under to måneder!

I dag har jeg brukt tiden på nettet og lett etter oppskrifter og utstyr til å lage hjemmelaget sjokoladekonfekt. Og det skal bli så gøy å lage! :nigo: Skal lage sjokoladekonfekt i julegave til venninner og et par kollegaer. Resten av julegavene skal jeg og kjære ut og handle om et par helger.

Har også funnet antrekket til julebordet. Blir en selekjole jeg har i skapet fra før av, men jeg skal ut og handle meg nye støvletter. Har et par brune fra Din Sko, som jeg har slitt helt ut, men nå har de fått inn nesten samme type i svart , og gjett om jeg skal ha de!

Orker ikke å gå med støvletter som er så høye i hælen, for jeg får bare vondt i beina. SÅ da kjøper jeg noen som er litt lavere og jeg kan bruke :jepp:

Nå står får-i-kålen og putrer på ovnen og etter vi har spist skal jeg begynne å lage vintage julekort :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fine støvletter!!! :rodmer:

Høres ut som ei flott helg, det fortjener du virkelig!!

Har kost meg masse. Bare synd at søndagen nå snart er over. Men det er mye som skjer til uka. I morgen skal jeg innom gammeljobben, og det gleder jeg meg masse til ;)

Onsdag er det ut å spise med kollegaer og fredag er det julebord.

Kjempefine støvletter!! Så flink du er som tutler med så mye hjemmelaget :tommelopp: Savner å ha tid til det :sjenert:

Er egentlig ikke såå flink til det. Har mye planer, men får aldri satt meg ned. Men i dag har jeg fått laget fire julekort da :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Da bør du dra til legen!!

Ja, jeg burde kanskje det. Men det er jo ikke lenge siden jeg var der pga forkjølelse og hoste :sjenert: Tenkte jeg skulle se om det ble bedre utover uka...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men jeg spinner som regel i vanlig tights/capri og bruker sykkelpute. FÅr så himla vondt i rumpa og gnagsår en viss plass uten :ler:

Jeg og... :sjenert:

Hvis du er fremdeles plaga med hoste osv så GÅ TIL LEGE!!!

Be om og få RINEXIN som åpner luftveiene litt.

:nei:

Ta vare på deg selv først og fremst!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...