Gå til innhold

To steg frem og ett tilbake


Gjest Daenerys

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Daenerys

Var visst bare noe kortvarig, er over nå :)

Sliiiten, har gått masse i dag med den tunge bagen min for å ordne diverse. Maaat! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Daenerys

I morgen starter fadderukene, og jeg er fadder, så blir lite tid til trening da! Men jeg gleder meg til en moro uke, og håper å få tid til å spise litt innimellom :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kos deg masse i uka som kommer! Fadderuker er kjempegøy, både som fadderbarn og fadder! :) Det er så koselig å bli kjent med alle de nye førsteklassingene!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I morgen starter fadderukene, og jeg er fadder, så blir lite tid til trening da! Men jeg gleder meg til en moro uke, og håper å få tid til å spise litt innimellom :sjenert:

Åh som jeg angrer på at jeg ikke er fadder i år! Men du må storkose deg, det er en stressendes uke - men det er tilgjengjeld kjempemoro! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Daenerys

Åh som jeg angrer på at jeg ikke er fadder i år! Men du må storkose deg, det er en stressendes uke - men det er tilgjengjeld kjempemoro! :)

Mm, kjempemoro! :jepp:

Håper du har en fin fadderuke! :duskedame:

(jeg hata fadderuka på Blindern i fjor :sjenert: Veldig glad for at jeg slipper i år... :fnise: )

Det er fordi du ikke er på mitt studie, alle sier de koser seg masse og at de er superfornøyde :takke:

Kos deg i fadderukene! :)

Det gjør jeg!

Ha det gøy i fadderuken! :)

Null problem :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da slenger jeg meg også på og ønsker deg god fadderuke! Er det StudiO nå, eller kommer det senere? Elsker ølteltet på Frederikkeplassen, selv om jeg ikke har vært der på noen år :)

Og så er jeg veldig imponert over løpingen din. Det er rett og slett motiverende å lese det du skriver!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Daenerys

Da slenger jeg meg også på og ønsker deg god fadderuke! Er det StudiO nå, eller kommer det senere? Elsker ølteltet på Frederikkeplassen, selv om jeg ikke har vært der på noen år :)

Og så er jeg veldig imponert over løpingen din. Det er rett og slett motiverende å lese det du skriver!

Er Studio og festivaltelt ja ;) Var der i går, og i dag er ikke stemmen heeelt som den burde være :P

Så bra folk koser seg! :duskedame: Og jeg er ikke i tvil - hadde jeg vært på din gruppe, hadde jeg sikkert kost meg :klemmer:

Haha, bra :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Daenerys

Er det å ikke ha noe særlig stemme et tegn på at man har gått for mye i fadder t-skjorta i småkjølig vær, eller at musikken var så høy i går at man måtte rope litt mye? :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Åh, fadderuke.. det var tider det. Nå følte jeg meg plutselig gammel.. Skal snart på reunion med studie buddisene mine jeg.. Guri.. Ni år siden jeg var fadder for første gang da..

Manglende stemme er absolutt et tegn på en bra fadderuke ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det å ikke ha særlig stemme er et tegn på at du går helt og fullt inn i fadderrollen ;) håper du koser deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Da er jeg og tilbake fra ferie. Orker ikke bla tilbake her, men sier som de andre: GOD FADDERUKE! Så gleder jeg meg til mer treningsprat :goodbye:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Daenerys

Da er jeg og tilbake fra ferie. Orker ikke bla tilbake her, men sier som de andre: GOD FADDERUKE! Så gleder jeg meg til mer treningsprat :goodbye:

Godt å "se" deg igjen :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Daenerys

I dag har jeg hatt fri fra mine fadderplikter, og det var sårt trengt. Våknet ikke opp heeeelt i form i dag morges nei :sjenert: Men gårsdagen var veldig, veldig bra. Gleder meg til mandag igjen, men i mellomtiden er det pensum som gjelder! Må allerede i helga lese noen hundre sider om dette skal gå, så det er bare å stå på :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oioioi, HUNDRE sider i helga? Hjelpe meg, det hørtes voldsomt ut..! Jeg studerer realfag, så jeg har litt færre sider å lese. Har forelesningene dine starta allerede, altså? :)

Du får nyte det siste av fadderperioden, da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...