Gå til innhold

To steg frem og ett tilbake


Gjest Daenerys

Anbefalte innlegg

Det ER deilig å være støl..!

Men du, liker ikke at du er syk. Ta deg en tur til legen, å være syk i TRE uker kan ikke være helt OK. :klemmer:

Får se til tirsdag når jeg har tid :sjenert: Begynner å mistenke noe lunge-greier, men har ikke tid før...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nå har jeg stemt :) Viktig å bruke stemmeretten syns jeg!

Senere i dag er det jobb. Satser på en liten treningsøkt igjen i morgen, begynner å føle meg bedre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer med dagen!! :klemmer: Håper du får en super dag!

Tusen takk :D

:duskedame:

Gratulerer med dagen! :klemmer:

Takk!! :klemmer: Kaffe snart?

Har du vært hos legen nå da....? *bekymret*

:jepp::danser::smilyblomst::skaal::kaklehone: :blåse: :gratulerer::duskedame:

GRATULERER MED DAGEN!!!!

Tusen takk!

Nå er jeg frisk igjen (eller, 90% frisk igjen) så jeg tror ikke jeg trenger legen :) heldigvis!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oioioi, bursdag!! :bursdag:

Gratulerer med dagen, søte du :klemme:

Håper du har hatt en strålende dag! Fått noe fint, da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter enda en uke med veldig lite trening (hva skjer med at jeg enten er på skolen, jobb, eller har kollapset på sofaen??) har jeg trent!

Jeg prøver meg som nevnt på bodyrock.tv treninger. I dag gjorde jeg den nyeste, og det var TUNGT. Beina brenner :ler:Her er linken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, sist jeg gjorde en av de treningene var jeg støl i hele kroppen i to dager, så det funker :ler: Håper å se noen resultater om noen mnd, har tatt sånne fæle før-bilder. Tror jeg hadde en litt for god sommer :sjenert:

Ellers har jeg mistet joggemotivasjonen litt, men skal prøve å starte forsiktig igjen til uka...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra at du har blitt såpass frisk igjen at du orker å trene litt :) Synd at joggemotivasjonen har forsvunnet litt. Min "jogge en mil-motivasjon" har også forsvunnet, og jeg fatter ikke hvordan jeg skal klare det noen gang igjen. Vurderer å kvinne meg opp til to runder rundt løypa mi en dag før snøen faller, men vi får se. Har noen kolleger som prøver å overbevise meg om at KK-mila er tingen, men jeg er ikke ovebevist (for jeg skal ligge en uke i solen til lading i sydlige strøk uken før) :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg har ikke jogga siden jeg jogga mila, kanskje den knakk meg :ler: Neida. Har bare ikke sååå lyst for tida, men tror jeg skal jogge til butikken imorgen som oppvarming for enda en styrke/kardio trening :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ny trening i dag :) 20 min med hoppetau (som jeg ikke har, så ble simulert) og 100 mageøvelser, vet ikke hva de heter :sjenert:

Leggene mine gjør vondt!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, jeg håper virkelig ikke at mila knakk deg! Det var SÅ motiverende å ha deg å løpe den med :) Jeg har derimot blitt litt mer motivert til utejogging etter den mil-greia, og det er litt tyngre enn mølle. Tror ikke jeg er helt klar for å finne en runde som er en mil enda.

Hoppetau er gøy! Men å hoppe i 20 minutter?! Dæven, du har viljestyrke! Flinka! :) Klarer du å hoppe "togangen", da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...