Gå til innhold

To steg frem og ett tilbake


Gjest Daenerys

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Fyttigrisen er alt jeg har å si :ler: skriver mer etter jobb, men jeg gjennomførte!

Flinka!! :5:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er flink, altså!

Glad jeg begynte på dette forumet, for her er det jo spreking på spreking - kjempemotiverende!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Daenerys

Å snille dere er alle sammen :klemmer:

Ok, på tide å fortelle om mila :ler: Det var horribelt tungt! Jeg har ikke jogget på to uker :sjenert: og det hjalp ikke at jeg jogget på helt nye sko. Enten det, eller så er en beinhinnebetennelse på vei.

Uansett. Det var tungt fra første steg! Og det ble ikke bedre. Det tok all viljekraft jeg hadde å komme meg gjennom. Det hjalp å vite at Frøken Smilla allerede hadde gjort dette, selv om hun sa det var tungt. Og det var det virkelig. Jeg aner ikke hvor mange ganger jeg hadde småpauser, eller gikk litt. Tempoet varierte fra 8 km/t til 10 noen steder, men i gjennomsnitt tipper jeg 8,5. Puuuh. Ikke særlig raskt, men det er der pulsen trives.

I tillegg kjøpte jeg Nike+ brikke til de nye Nike-skoene (tenkte shitt heller, da har jeg stats på mølla og), og den stoppet helt opp på 9,4 km :kjefte: Det var veldig vanskelig å stoppe og starte den, så jeg vet ikke om jeg jogget 9,8 km eller 11. Mølla måtte jeg restarte etter en litt for lang pause, så det var ingen hjelp i den. Men ut fra beregninger var jeg ferdig på tiden 1:14:00 ca, og det holder vel å si at jeg ikke er fornøyd :fnise:

Men, det er gjort, og jeg nyter et glass hvitvin som belønning. Det kan bare bli bedre neste gang!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Å snille dere er alle sammen :klemmer:

Ok, på tide å fortelle om mila :ler: Det var horribelt tungt! Jeg har ikke jogget på to uker :sjenert: og det hjalp ikke at jeg jogget på helt nye sko. Enten det, eller så er en beinhinnebetennelse på vei.

Uansett. Det var tungt fra første steg! Og det ble ikke bedre. Det tok all viljekraft jeg hadde å komme meg gjennom. Det hjalp å vite at Frøken Smilla allerede hadde gjort dette, selv om hun sa det var tungt. Og det var det virkelig. Jeg aner ikke hvor mange ganger jeg hadde småpauser, eller gikk litt. Tempoet varierte fra 8 km/t til 10 noen steder, men i gjennomsnitt tipper jeg 8,5. Puuuh. Ikke særlig raskt, men det er der pulsen trives.

I tillegg kjøpte jeg Nike+ brikke til de nye Nike-skoene (tenkte shitt heller, da har jeg stats på mølla og), og den stoppet helt opp på 9,4 km :kjefte: Det var veldig vanskelig å stoppe og starte den, så jeg vet ikke om jeg jogget 9,8 km eller 11. Mølla måtte jeg restarte etter en litt for lang pause, så det var ingen hjelp i den. Men ut fra beregninger var jeg ferdig på tiden 1:14:00 ca, og det holder vel å si at jeg ikke er fornøyd :fnise:

Men, det er gjort, og jeg nyter et glass hvitvin som belønning. Det kan bare bli bedre neste gang!!

Åh, haha, jeg har sittet her og trykket F5 for å lese om mila di leeeeenge i kveld ;)

Først: Du ER så flink!! :) Og jeg er dypt imponert over at du i det hele tatt turte å prøve deg på mila etter to ukers pause OG med nye sko! Hva slags sko, forresten? Er de gode?

Så: Du skal være fornøyd med at du brukte 1t og 14 min! Du sa jo i går at du løper 5 km på 37 min, og 1t og 14 min er nøyaktig dobbelt så lenge på dobbelt så langt. Ikke verst, når man blir sli-hi-hi-iiiten av å løpe så langt! :)

Drikk hvitvinen din med svært god samvittighet, du har all grunn til å være stolt av prestasjonen din!

(... og det slår meg at vi bør avtale mil-løping på samme dag i fremtiden også, for dæven, så motiverende det var å vite at du også skulle! :) )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Daenerys

Åh, haha, jeg har sittet her og trykket F5 for å lese om mila di leeeeenge i kveld ;)

Først: Du ER så flink!! :) Og jeg er dypt imponert over at du i det hele tatt turte å prøve deg på mila etter to ukers pause OG med nye sko! Hva slags sko, forresten? Er de gode?

Så: Du skal være fornøyd med at du brukte 1t og 14 min! Du sa jo i går at du løper 5 km på 37 min, og 1t og 14 min er nøyaktig dobbelt så lenge på dobbelt så langt. Ikke verst, når man blir sli-hi-hi-iiiten av å løpe så langt! :)

Drikk hvitvinen din med svært god samvittighet, du har all grunn til å være stolt av prestasjonen din!

(... og det slår meg at vi bør avtale mil-løping på samme dag i fremtiden også, for dæven, så motiverende det var å vite at du også skulle! :) )

:klemmer:

Har vært på jobb, haha, sorry!

Ja, jeg beregnet faktisk 1t 14 min, det var jo litt morsomt ;) Klarte forresten 5k på 36 min :ler:

Det er nye Nike-sko, her er de. Satser på at de blir gode etterhvert :) I dag var de bare litt uvant. Og ja, jeg følte meg litt gal mens jeg løp :ler:

Helt enig i avtale av mil-løp i fremtiden, for mens jeg løp tenkte jeg "ikke faen om Smilla skal slå meg!!" (altså i distanse, ikke tid ;))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt enig i avtale av mil-løp i fremtiden, for mens jeg løp tenkte jeg "ikke faen om Smilla skal slå meg!!" (altså i distanse, ikke tid ;))

Hihi, det er motivasjon god som noen, det!

Men jeg tror jeg drøyer noen dager med ny mil, altså ;)

(Håper forresten ikke det er beinhinnebetennelese på gang. Heldigvis merket jeg ikke noe til vondt i min legg da jeg løp i dag.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Daenerys

Noen dager??? Jeg tenkte mer på uker jeg :ler:

Håper heller det ikke er noe betennelse på gang, skal være på vakt. Vil IKKE ha det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen dager??? Jeg tenkte mer på uker jeg :ler:

Håper heller det ikke er noe betennelse på gang, skal være på vakt. Vil IKKE ha det!

Haha, ja, jeg heller litt mer mot "uker" før en planlagt mil igjen, jeg også, gitt, det frister ikke til umiddelbar gjentakelse :ler: Må nok få liiiiitt mer form før det blir "lett som en plett" ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Daenerys

Ja, jeg har frem til 31.12.11 før jeg må klare det på 60 min :sjenert: Frem til da blir det en del intervall-trening, mengdetrening, og styrketrening. Dette skal gå! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Daenerys

Jeg forventet å våkne støl og fæl i beina, men det er ikke ille! :) Bare når jeg løfter beina i trapper og slikt jeg kjenner det, og da skal jeg ikke klage. Satser på en kort økt på mølla i morgen, og kanskje litt styrketrening i samme slengen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg forventet å våkne støl og fæl i beina, men det er ikke ille! :) Bare når jeg løfter beina i trapper og slikt jeg kjenner det, og da skal jeg ikke klage. Satser på en kort økt på mølla i morgen, og kanskje litt styrketrening i samme slengen?

Jeg er heller ikke nevneverdig støl i dag, woho! Kanskje det kommer i morgen ..?

Prøver meg på kort mølleøkt i morgen selv. ALT må jo føles som en herlig korttur etter den mila i går?! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Daenerys

Jeg er heller ikke nevneverdig støl i dag, woho! Kanskje det kommer i morgen ..?

Prøver meg på kort mølleøkt i morgen selv. ALT må jo føles som en herlig korttur etter den mila i går?! ;)

Hehe, ja, alt må være bedre enn det ;) Tenker å enten ta en langkjøring på 8 km/t, eller en "trappeøkt" på 8-8,5-9-8,5-8, med enten fem eller ti minutter per nivå. Får se :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Daenerys

Ikke støl i dag heller, lover bra! Blir en rolig joggetur i dag, og så tenker jeg å ta styrketrening, enten på hele kroppen eller overkroppen (skippe beina).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Daenerys

Dagens trening ble 4,4 km jogging, og styrke på hele kroppen :) fikk til to reps a 12 av knebøy med letteste vektstang på ryggen! Kry! Problemet er at jeg tror jeg strakk noe :ler: men beina gjorde ikke vondt når jeg jogga i dag, så er nok styrken som gjorde det. Au i høyre legg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...