Gå til innhold

To steg frem og ett tilbake


Gjest Daenerys

Anbefalte innlegg

Morsomt med ny giv til treningen :) Men må bli skikkelig frisk nå, så du slipper å gå halvdårlig i lang tid.

Endret av Jill
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du, jeg har egentlig et forslag til deg :sjenert: Siden vi ikke bor så alt for langt unna hverandre og sånn (og siden jeg snart flytter til et sted hvor skiløypa går praktisk talt gjennom hagen :fnise: ), kanskje vi skulle finne en helgedag i måneden hvor vi møtes og har jenteskogstur eller noe? :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Daenerys

Du, jeg har egentlig et forslag til deg :sjenert: Siden vi ikke bor så alt for langt unna hverandre og sånn (og siden jeg snart flytter til et sted hvor skiløypa går praktisk talt gjennom hagen :fnise: ), kanskje vi skulle finne en helgedag i måneden hvor vi møtes og har jenteskogstur eller noe? :sjenert:

Høres bra ut! Jeg er generelt litt opptatt i helgene, men det roer seg kanskje nå etterhvert :) Send meg en pm du, jeg er på vei i seng. Legger deg forresten til på facebook :)

Endret av Daenerys
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Måtte jo innom her og kikke hos deg også :)

Du har jo blitt utrolig god på denne joggingen din! Jeg har også lyst til å klare å jogge flere km i ett strekk, så jeg få bare legge meg i trening til det!

Så du hadde skrevet i åpningsinnlegget ditt at du ville trene styrke for å få mer definerte muskler. Har ikke lest gjennom alle innleggene i tråden din, så det er godt mulig du har skrevet det før, men: hvordan trener du styrke?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Daenerys

Måtte jo innom her og kikke hos deg også :)

Du har jo blitt utrolig god på denne joggingen din! Jeg har også lyst til å klare å jogge flere km i ett strekk, så jeg få bare legge meg i trening til det!

Så du hadde skrevet i åpningsinnlegget ditt at du ville trene styrke for å få mer definerte muskler. Har ikke lest gjennom alle innleggene i tråden din, så det er godt mulig du har skrevet det før, men: hvordan trener du styrke?

Så koselig med besøk :)

Er herlig å gå fra å ikke kunne jogge mer enn 200 meter til å klare flere kilometer ja, du er der før du vet ordet av det selv :) Bare å kjøre på!

Jeg har planer om å lære meg frivekter, til nå har det blitt litt av disse maskinene, men jeg liker de ikke helt :)

Håper du har slappet masse av i helga :klemmer:

Skulle ønske det jeg også :) Ble ikke avslapning dessverre, føk rundt som en gal fugl :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Daenerys

Straks ny uke og nye muligheter! Nå er jeg lei av hosten, og den er nesten borte, bra kombinasjon!

Jeg får ikke trent imorgen, mandag, pga full dag med skole og jobb. Men tirsdag, onsdag, torsdag, fredag og søndag derimot :sjenert: Har planer om et par av øktene til bodyrock.tv, en lang gåtur, og en økt på mølla. Så skal det bli skikk på kroppen igjen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Daenerys

Tjohoi, da er jeg i gang igjen!

I går: 4,5 km tur i kun oppoverbakker

i dag: 10,5-11 km tur i skogen, + intensiv styrke og kondistrening :) Fornøyd!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Gjest Daenerys

Hurra! :)

Velkommen tilbake!

Takk! Bortsett fra en liten forkjølelse er jeg helt på gang igjen :ler: Klarer ikke vente lengre!

:duskedame:

Hehe, motivasjon den der!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Daenerys

Styrketrening mage i dag :) Bare 10 minutter trening, men det var slitsomt!

Er forresten ganske støl fra i går :ler:

Endret av Daenerys
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fremdeles støl i hele kroppen :) Ganske god følelse egentlig.

Og så er jeg syk enda, imorgen er det tre uker siden jeg ble dårlig. Vurderer å ta en tur til legen, men har ikke tid før tirsdag, og føler ikke det er så alvorlig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ms. Raggsokk

Det ER deilig å være støl..!

Men du, liker ikke at du er syk. Ta deg en tur til legen, å være syk i TRE uker kan ikke være helt OK. :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...