Gå til innhold

To steg frem og ett tilbake


Gjest Daenerys

Anbefalte innlegg

Kjapp treningsøkt, mye planken (fra strak arm) variasjner, overrasket over at jeg klarte de fleste :) Svettet gjorde jeg i alle fall!

Nå spiser jeg frokost, skal straks i dusjen, og så er det jobb og deretter serverer jeg middag til oss og 2 andre :sjenert: Livredd for at noe skal gå galt!

Dessert-tips??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tre-rettersen ble bra! Hadde rester i dag, klarte ikke å spise alt i går :fnise: Nam.

Jeg er så demotivert. 7 uker til første, og 8, 9 og 11 til de neste. Det er snakk om få uker, og jeg har så mye pensum. I uka som kommer er jeg opptatt hver eneste kveld, og har skole 6 timer hver dag. Fyttigrisen, hvordan i helvete skal dette gå :tristbla:

Skal lese resten av kvelden, og trene noen minutter siden jeg ikke rekker det imorra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klemmer:

Jeg har første eksamen 18. oktober jeg :sjenert:

Skal prøve å snike inn litt tid til trening på tirsdag - i morgen er det først skole til 14, så jobb fra 14.30-22 :fnise: Blir ikke mye tid til trening da nei...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, jeg har skole 8-14 og jobb 16-20 + å komme seg rundt, jeg har en halvtime hjemme mellom skole og jobb :sjenert:

Blir ikke trening i kveld, jeg sliter med å komme meg gjennom de siste 50 sidene i pensum av en GØRRkjedelig bok.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det går veldig i ett. Har hele 10 min hjemme nå før jeg må videre til jobb, har vært på skolen fra 8, og skal jobbe til 2030. Så det er ikke mye tid ekstra, såvidt jeg ser samboeren... Skal prøve å trene litt imorra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du leser jo hvertfall når du kan og det står det respekt av! Jeg har en del tid til å lese, men vi jobber mye med gruppearbeid og da blir jeg så lei at jeg soser bort tiden jeg har til å lese. Kos deg hjemme :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Daenerys

Jeg leser ikke nok nei :) Absolutt ikke. Men nå gjør jeg et nytt forsøk på full fokus denne uka.

Btw, True Blood sesong 4 var... rævva. :sjenert: Sett de siste 4 episodene på toget nå, og jeg var ikke imponert. Blæ.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns det høres ut som du leser en god del jeg!

True Blood har jeg forresten ikke sett en eneste episode av, :sjenert:

Endret av -Mala-
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Daenerys

Da er jeg i gang med jogging igjen :D

3,42 km, 29:34. Rolig langtur (haha) med en del bakker. Litt høy puls, men kan ikke forvente noe annet når jeg ikke har jogget på 2 (!) måneder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Daenerys

Ja, det er herlig :)

I dag hadde jeg første treningsøkt med treningsbuddy! Hun har samme preferanser angående trening som meg, perfekt :)

15 minutter på mølla (fordi buddy var syk), men jeg fikk jogga 4 min i 10km/t, og det var ikke forferdelig, så det er et fremskritt siden sist. Tror jeg skal bruke 10 som intervaller til fredag.

Etter det ble det over en time med styrketrening. Mye frivekter, det var moro! Klarte ikke den ene øvelsen pga lite styrke i armene, men ellers gikk det bra. Er ganske gåen nå, og jeg gleder meg til å se om jeg er i stand til å gå imorgen :ler:

Så jeg er i gang igjen, og det er herlig! Gleder meg til å kunne øke vektene, løpe raskere, se progresjon :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:duskedame: Topp stemning!

Har fått meg en treningsbuddy jeg også, og det er bare helt knallers å trene sammen.

Mye vanskeligre å sluntre unna, også merker jeg at jeg gir litt ekstra.. for jeg vil jo ikke være noe dårligere enn buddyen min.

Keep up the good work!

(.... klarer du å gå i dag?)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Daenerys

Klarer fint å gå i dag ja, men jeg begynner å kjenne smerter i den ene leggen, og mistenker det er de nye skoene. Skal ta en tur til Løplabbet og høre.. For dette kan ikke fortsette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ja, det er herlig :)

I dag hadde jeg første treningsøkt med treningsbuddy! Hun har samme preferanser angående trening som meg, perfekt :)

15 minutter på mølla (fordi buddy var syk), men jeg fikk jogga 4 min i 10km/t, og det var ikke forferdelig, så det er et fremskritt siden sist. Tror jeg skal bruke 10 som intervaller til fredag.

Etter det ble det over en time med styrketrening. Mye frivekter, det var moro! Klarte ikke den ene øvelsen pga lite styrke i armene, men ellers gikk det bra. Er ganske gåen nå, og jeg gleder meg til å se om jeg er i stand til å gå imorgen :ler:

Så jeg er i gang igjen, og det er herlig! Gleder meg til å kunne øke vektene, løpe raskere, se progresjon :)

:duskedame:! Så bra, håper du ser fremskritt snart :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Daenerys

Godt å være i gang ja :) Ikke trening i dag, ble litt slumring i senga :sjenert: Men jeg satser på en joggetur søndag, eventuelt lang gårtur :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Daenerys

3,4 km joggetur på ca 25 min, og nå skal jeg på jobb :) Merker forresten at det begynner å nærme seg kun innendørsjogging..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Daenerys

Treningsmål uke 41:

Mandag: Intervalløkt på mølla. + styrketrening, frivekter til armer, rumpe og lår, litt maskin (til rygg) og planke og situps.

Onsdag: Rolig langkjøring (minst 40 min) i greit tempo, samme styrketrening.

Har jeg nevnt at jeg står på jobb? Har ikke stol, så det er jo greit. Litt fornøyd med det faktisk, nå som jeg har vennet meg til det :)

Torsdag reiser vi på ferie :jepp: Kjenner jeg oss rett blir det veldig mye gåing, så det blir nok trening i seg selv. Skal faktisk ta med joggesko til all gåingen! + et par litt finere sko til kveldene da :fnise: Gleder meg!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...