Gå til innhold

To steg frem og ett tilbake


Gjest Daenerys

Anbefalte innlegg

Gjest Daenerys

Jeg prøver :) Akkurat nå sover jeg alt for lenge, og trener litt for lite. Har bare hatt en liten økt denne uka, men jeg håper på en lang joggeøkt og kanskje litt styrke om jeg rekker imorgen tidlig :)

Nå: Lesing :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Daenerys

Liten joggeøkt i dag på 30 minutter, 3,84 km :) Rolig og sakte, gikk også en del. Er nesten to uker siden min siste skikkelige økt, så jeg måtte ta det litt med ro.

Ellers er det hjemmeeksamen nå, så fokus fokus fokus!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Daenerys

Jeg føler jeg må det, siden jeg ikke er på jobb hvor jeg står i noen timer MÅ jeg bevege meg :) Dessuten får jeg brukt litt energi så jeg klarer å sitte stille alle timene jeg må skrive på pcen :)

Takk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Liten joggeøkt i dag på 30 minutter, 3,84 km :) Rolig og sakte, gikk også en del. Er nesten to uker siden min siste skikkelige økt, så jeg måtte ta det litt med ro.

Ellers er det hjemmeeksamen nå, så fokus fokus fokus!

Lykke til! Og bra jobbet med joggeøkt i eksamenslesingen :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da jeg var student, dro jeg alltid på trening selv om det var eksamenstid. Tror man har mye bedre av det enn å late seg foran TV-en eller what not når man ikke sitter over bøkene! Så det tror jeg du gjør helt rett i :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes du er flink (og viljesterk!) som får til å trene innimellom all eksamensjobbingen! Heia, heia :duskedame:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Daenerys

Lykke til! Og bra jobbet med joggeøkt i eksamenslesingen :jepp:

Takk! :)

Da jeg var student, dro jeg alltid på trening selv om det var eksamenstid. Tror man har mye bedre av det enn å late seg foran TV-en eller what not når man ikke sitter over bøkene! Så det tror jeg du gjør helt rett i :)

Ja, jeg tror det har noe for seg. Rett og slett :)

Synes du er flink (og viljesterk!) som får til å trene innimellom all eksamensjobbingen! Heia, heia :duskedame:

:klemmer:

Hvilken eksamen er det du har nå? :duskedame: Lykke til! :klem:

Noe der nede i byen :fnise: Takk! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Daenerys

4 km rolig jogg (30 min), fulgt av styrke på armer og bein. Kiloene øker på alt for tida, 4 kg manualer til armøvelsene, 50 på beinpress (tror jeg det heter), 5 kg + stang på knebøy, osv. Husker ikke alle navnene, må bli bedre på det :) Men det er mye mer enn for noen uker siden, kjempefornøyd! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 km rolig jogg (30 min), fulgt av styrke på armer og bein. Kiloene øker på alt for tida, 4 kg manualer til armøvelsene, 50 på beinpress (tror jeg det heter), 5 kg + stang på knebøy, osv. Husker ikke alle navnene, må bli bedre på det :) Men det er mye mer enn for noen uker siden, kjempefornøyd! :)

Det er så gøy når man kan legge må mer vekt! :D Så bra for deg! Det blir liksom så tydeligere at man har blitt sterkere :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får lete i gamle pm'er :fnise: evt sende en ny hvis du er suuupernysgjerrig :ler:

Var det det som var så utrolig spennende og vanskelig å få plass på? :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Daenerys

Ja, kjempemoro Surriball :D Ordentlig motivasjon!

Var det det som var så utrolig spennende og vanskelig å få plass på? :P

Ja, det var vel det :P Men grrr som jeg hater denne oppgaven!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det var vel det :P Men grrr som jeg hater denne oppgaven!!

:gjeiper:

Sånn er det gjerne med universitetsfag :sjenert: Jeg har ikke angra en dag på at jeg bytta skole! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Daenerys

No way in hell at jeg bytter, er veldig glad i fagene mine, men det er sååå frustrerende av og til. Jeg kan jo bare drite i alt og gå på fylla, men jeg vil jo gjøre det bra, og da øker presset...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...