Gå til innhold

To steg frem og ett tilbake


Gjest Daenerys

Anbefalte innlegg

Huff, jeg håper virkelig ikke at mila knakk deg! Det var SÅ motiverende å ha deg å løpe den med :) Jeg har derimot blitt litt mer motivert til utejogging etter den mil-greia, og det er litt tyngre enn mølle. Tror ikke jeg er helt klar for å finne en runde som er en mil enda.

Hoppetau er gøy! Men å hoppe i 20 minutter?! Dæven, du har viljestyrke! Flinka! :) Klarer du å hoppe "togangen", da?

Det var intervaller, 20 sec hopping og 10 sec rest i 4 min, pause, så gjenta 5 ganger ;) Men var beintøft.

Skal se om ikke joggeformen prøves forsiktig igjen neste uke, men starter veldig rolig :) Jeg syns mølle er tyngre enn utendørs!

Vondt som i støl, eller vondt-vondt? Du får starte rolig og bli god og varm, kanskje det knekker litt stølhet :fnise:

Jeg vet ikke :ler: Tror som i støl, har gjort en del bevegelser kroppen ikke er vant til. Men det kan også være de nye 500-kroners Nike skoene jeg bare skal bruke hjemme. Får se om det gir seg, akkurat nå er jeg moro å se på når jeg går rundt :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Magetrening med cardio, jeg drypper svette :sjenert: Veldig tungt, og jeg merker at jeg eier null styrke i armene. Ellers får jeg stort sett det meste til, men armene må det noe mer til altså ;) Så armhevinger blir det nok en del av snart!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva trener du når det kommer til styrke? Trenger litt inspirasjon, sett en del på nettet etter øvelser, men er så usikker på hvordan jeg skal kombinere alt ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bodyrock :) Ikke la deg skremme av at det ser skummelt og vanskelig ut, det er nybegynner variasjoner i slutten av hver video som jeg stort sett gjør. Etter bare 12-20 min er kroppen helt gåen! Anbefaler å prøve :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nettopp hatt nok en bodyrock økt, tok meg 30 min :) og der fikk jeg virkelig avdekket et par svake punkt jeg må jobbe med.

- Styrke armer. De er virkelig svake.

- Styrke core/kjernemuskulatur. Slet med alt som hadde med det å gjøre.

- Ellers er beina i det minste i god stand :ler:

Er så svett at det ser ut som at jeg har jogget i regnet :sjenert: Da gjør jeg vel noe riktig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du er kjempeflink jo, kan du ikke sende litt motivasjon til å trene til meg da? :gjeiper:

Det er forresten noen heftige videoer, har sett på noen, men for meg virker de nesten uoverkommelige :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er kjempeflink jo, kan du ikke sende litt motivasjon til å trene til meg da? :gjeiper:

Det er forresten noen heftige videoer, har sett på noen, men for meg virker de nesten uoverkommelige :fnise:

Er vanskelig, men ikke uoverkommelig :) Mange som tror de er det, men det er fullt mulig å gjennomføre! Det viktigste, som hun sier igjen og igjen, er at det føles tungt og intenst for DEG. Man må jo starte et sted :)

*dytter motivasjon over*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ahh, sett på flere videoer fra henne, veldig imponert! Tenkte jeg skulle prøve meg på øvelsene hennes etter noen uker i treningsstudioet for å bygge opp grunnlag, men kanskje jeg rett og slett må kaste meg over det allerede :)

Takk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flink du er! :trene: Har ikke prøvd meg på noe bodyrock i det siste, nettopp fordi det er så himla tungt :sjenert:

Derfor! *peike opp*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har trent en sport som har mentaliteten "no pain, no gain", så kanskje derfor jeg syns det er herlig med total utmattelse :sjenert: Jeg tror faktisk jeg også ser en liten forskjell etter bare 2 uker. *hvor-er-muskel-smiley*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Enda en økt over, en jeg visst gjorde for bare to uker siden. Dårligere tall, men det er nok fordi jeg prøvde å holde beina strake mer enn jeg gjorde sist, og da tok det lengre tid. Eier ikke magemuskler, men håper det kommer seg :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med vel overstått bursdag :) har rett og slett ikke vært på KG i det siste. Blir som alltid motivert til å trene når jeg leser i boka di, nå skal jeg bytte senter og regner med at det øker motivasjonen ytterligere :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

I går ble det plutselig litt elvevandring :ler: Hadde ikke planer om det, men etter et par glass vin var vi plutselig der. Koselig da, fikk se noen som drev med flammer :)

I dag blir det ikke trening, har gjort en del stressende ting nå på morgenen, og så skal jeg snart på jobb :) Imorgen før jobb derimot!

God helg dere som skal ha det :) Her er det jobbings.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg merker jeg er litt vinglete ang. trening i dag. Ble en økt i går med fokus på styrke på ben og jeg har så sinnsykt gangsperr i lårene! :sukk:

Lyst å jogge litt, teste hvordan jeg ligger ann på 5,71km som var det jeg jogget ute (til nå kun trent den distansen på elipse, noe som ikke akkurat er helt det samme som jogging). Veldig spent på om jeg klarer å presse tiden min. Huff, valgets kvaler, selv om jeg egentlig vet hva som er svaret (jogge!) :sjenert:

Får bare hoppe i det!

God helg til deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åååh, elvevandringen hadde jeg lyst til å ta en tur på, men vi var så trøtte og daffe her, og har litt reisevei (bil, buss eller tog), så det utgikk. Kjenner at jeg angrer litt på det nå, som jeg ser hvor bra det var.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg merker jeg er litt vinglete ang. trening i dag. Ble en økt i går med fokus på styrke på ben og jeg har så sinnsykt gangsperr i lårene! :sukk:

Lyst å jogge litt, teste hvordan jeg ligger ann på 5,71km som var det jeg jogget ute (til nå kun trent den distansen på elipse, noe som ikke akkurat er helt det samme som jogging). Veldig spent på om jeg klarer å presse tiden min. Huff, valgets kvaler, selv om jeg egentlig vet hva som er svaret (jogge!) :sjenert:

Får bare hoppe i det!

God helg til deg!

Ut og jogg ja :fnise: lykke til!! og god helg!

Åååh, elvevandringen hadde jeg lyst til å ta en tur på, men vi var så trøtte og daffe her, og har litt reisevei (bil, buss eller tog), så det utgikk. Kjenner at jeg angrer litt på det nå, som jeg ser hvor bra det var.

Var veldig koselig, men veldig kaldt siden vi ikke hadde tenkt å gå :ler: Kalde converse, tynn jakke, og tynn genser gjorde ikke susen :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...