Gå til innhold

Aramee venter på Frosken - ETA Desember <3


Aramee

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det ble faktisk halvannen vaffel :sjenert: Men det er lov! :jepp:

Sitter og sikler på nytt turutstyr nå, spesielt ullfrotte-undertøy. Det varmer så utrolig godt, men er så dyyyyrt! :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, puh, skal si det har blitt langt å gå til og fra kollektivtransporten nå! Det er riktignok bare 1.2 km hver vei, men siden det er oppoverbakke hele veien hjem igjen tar det litt tid :sjenert: Så jeg har faktisk fått gått mine 30 minutter i dag jeg - 14 minutter til toget, 17 minutter hjem igjen :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Daenerys

God trening! Jeg har også oppoverbakker på vei hjem, tuungt. Men det er visst bare 800 meter da :ler:

Hvordan er studiet? Trives du? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo helt perfekt med litt innebygd mosjon når man er på farta.

Vi er på flyttefot, og jeg kommer virkelig til å savne å kunne gå til jobb. Og selv om det høres ut som en god ide i teorien, så skjer det vel heller skjelden at man hopper av bussen et par stopp før for å få litt trim.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God trening! Jeg har også oppoverbakker på vei hjem, tuungt. Men det er visst bare 800 meter da :ler:

Hvordan er studiet? Trives du? :)

Jeg elsker det, stortrives! Selv om det er en del stress akkurat nå (og sikkert de neste to årene også :gjeiper: ) så er det så MEG! :jepp: Så jeg har valgt helt rett :nigo:

Det er jo helt perfekt med litt innebygd mosjon når man er på farta.

Vi er på flyttefot, og jeg kommer virkelig til å savne å kunne gå til jobb. Og selv om det høres ut som en god ide i teorien, så skjer det vel heller skjelden at man hopper av bussen et par stopp før for å få litt trim.

Jeg har hatt planer om å gå av bussen ett stopp tidligere i flere år, men når jeg endelig er på bussen er jeg liksom så sliten etter en lang dag at det ikke blir noe av :sjenert: Så det er igrunnen helt greit at det er så langt til toget altså :jepp: Og det er like langt til bussen :fnise: Så det er ingen fordeler med det ene framfor det andre :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Åh, jeg er skikkelig snurt i dag. Alt går på tverke :( I tillegg er det ei som har bestemt seg for å være "morsom" i bursdagen til en venninne, og leid inn stripper! :daane: Overhodet ikke morsomt spør du meg, og jeg tror IKKE venninna mi kommer til å sette pris på overraskelsen i det hele tatt. Så jeg er litt satt ut i dag.

På skolen skjer det mye, vi har første eksamen nå på tirsdag, deretter skal den store semesteroppgaven inn 7. november. Har funnet tema allerede, tenkte å jobbe med problemstilling og innledning på jobb i natt.

Dessuten har en av kattene tisset i leiligheten, og jeg finner ikke ut hvor - jeg vet bare at det stinker kattetiss! :kjefte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Stripper i en bursdag?? Øhh, hadde jeg vært bursdagsbarnet, hadde jeg bare blitt ille berørt og ikke akkurat imponert over "gaven" :gjeiper:

Ser ellers ut som at vektnedgangen din går bra! Heia heia :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stripper i en bursdag?? Øhh, hadde jeg vært bursdagsbarnet, hadde jeg bare blitt ille berørt og ikke akkurat imponert over "gaven" :gjeiper:

Ser ellers ut som at vektnedgangen din går bra! Heia heia :jepp:

Vi har heldigvis fått avverget katastrofen :jepp:

Takk :duskedame:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...