Gå til innhold

Aramee venter på Frosken - ETA Desember <3


Aramee

Anbefalte innlegg

Jeg gikk og la meg igjen etter et par timer oppe, og sov visst helt til nå jeg :sjenert: Teite nattevaktene som ødelegger døgnrytmen helt :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jippi, du er over halvveis på tickeren din!

Heier på marihøna :duskedame:

Takk :klemmer:

Har ikke hatt ork til yoga de siste to dagene, men skal prøve å få til en runde i morgen før nattevakt :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, i dag er en fæl dag, jeg er kjempesjalu og misunnelig på alt og alle :sjenert: Venninner og bekjente som er tynnere og mindre enn meg, folk i familien som skal få barn nummer to og tre og fire og sånn, og alt er bare blæh :sjenert: Går og legger meg igjen jeg :sukk:

:sovne:

Endret av Aramee
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Daenerys

Vel, du skal jo gifte deg, hvis ikke det er stort vet ikke jeg! Husk hvor langt du har kommet med vekta fra du startet :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:klemmer:

Du får trøste deg med at jeg har en drittdag jeg også...!

Det er en mager trøst - håper dagen din ble bedre etterhvert :klemmer:

Vel, du skal jo gifte deg, hvis ikke det er stort vet ikke jeg! Husk hvor langt du har kommet med vekta fra du startet :hug:

Begge deler er jo veldig sant! Så jeg forstår ikke hvorfor disse andre "ubeleilighetene" skal være så plagsomme for min mentale velferd :gjeipser: Men det går litt inn på meg at jeg nå bare står bom stille, selv om jeg ser på bilder fra i fjor på samme tid at jeg har minsket litt... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nynner...

Du ska få en dag i mårå, som rein og ubrukt står

med blanke ark og fargestifter tel,

og da kan du rette oppatt alle feil i frå i går

og da får du det så godt i mårå kveld,

og om du itte greier det og æilt er like trist,

så ska du høre suset over furua som sist.

Du ska få en dag i mårå som rein og ubrukt står

med blanke ark og farjestifter tel..

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nynner...

Du ska få en dag i mårå, som rein og ubrukt står

med blanke ark og fargestifter tel,

og da kan du rette oppatt alle feil i frå i går

og da får du det så godt i mårå kveld,

og om du itte greier det og æilt er like trist,

så ska du høre suset over furua som sist.

Du ska få en dag i mårå som rein og ubrukt står

med blanke ark og farjestifter tel..

:klemmer:

Du er god du! :klemmer: Takk :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagen ble mye bedre i går, bare jeg fikk sovet litt, og vakta i natt har også gått ganske greit :) Dessuten kan det se ut som om jeg får lov til å jobbe litt overtid denne uka, hipp hurra for det :duskedame:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, jeg har verdens beste mann, som har laget verdens beste sjokolademousse med kremfløte - de smaker som himmelen! :duskedame: Så fantastisk gode! :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så heldig du er da, hørtes kjempegodt ut også :jepp:

Ønsker deg en fin uke Aramee :)

Takk :klemmer: Nå har han laget med hvit sjokolade - kanskje han skal fete meg opp før bryllupet? :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk :klemmer: Nå har han laget med hvit sjokolade - kanskje han skal fete meg opp før bryllupet? :lur:

Uff, då fikk jeg dårlig minner om en dokumenter jeg så en gang, om sånne feeders. :haar:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, då fikk jeg dårlig minner om en dokumenter jeg så en gang, om sånne feeders. :haar:

Det er jo faktisk et reelt problem for noen, men her er det nok ikke det som er greia nei :fnise: Jeg spiser så dårlig når jeg jobber natt, så han lager fristende mat som jeg kan ha med meg eller spise når jeg er på jobb :hjerte: Han er skikkelig god han mannen min :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gah, all denne last-minute-bryllupsplanleggingen går meg på nervene. Er det virkelig så viktig hvor langt det er fra kirken til restauranten, hva man spiser til forrett eller om jeg har håret opp eller ned? :daane:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Nei, ikke viktig syns jeg :) slapp av og kos deg!

Jobber med saken :jepp: Har gjort noe funky med ryggen på jobb denne uka, så har hatt stikkende smerter på venstre side av korsryggen siden torsdag. I dag har det gått over til å være mer "en neve som klemmer rundt noe som er for stort til å få plass inni neven"-smerter :fnise: Så jeg satser på at det er på vei vekk :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi da! Håper det gir seg snart :(

Det håper igrunnen jeg også. Hadde store treningsplaner i dag (ukas første fridag), men de regnet bort i, vel, regn og smerter :gjeiper: Satser på bedre hell neste uke! (Men nå skal det sies at det å være på jobb føles som litt av en styrketreningsøkt for tiden da :daane: )

Sitter og prøver å få alt til å gå opp av forskjellige bosteder, restauranter, biler, taxier, antrekk og alt mulig annet. Dette er virkelig til å bli sprø av - tror jeg bare skal ta kvelden :sove:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...