Gå til innhold

Aramee venter på Frosken - ETA Desember <3


Aramee

Anbefalte innlegg

Spagaten du... det er sprekt :)

Hvordan er utgangspunktet? Jeg hadde nemlig hatt enn god vei å gå.

Husker jeg veldig gjerne ville lære meg det da jeg var yngre. Brukte å stupe kråke i gresset og "lande" med bena rett ut i håp om å komme ut i spagaten.. Det gikk en gang. Så en eneste gang har jeg klart spagaten i mitt liv.. og det får holde ;)

Utgangspunktet er vel at jeg mangler 15-20 cm på damespagat, og en GOD del mer på herrespagat... Men det skal gå til 1. mai! :duskedame:

Innom og sniker litt hos deg bare ;)

Lykke til med spagat-mål :duskedame:

Sniking er bra :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det går i skikkelig studentmat her for tiden, økonomien er ikke helt på topp :sjenert: Dagens middag er macaroni, litt first price-spaghettisaus, to grillpølser og litt revet ost :duskedame: Utrolig hvor greit det er allikevel altså ;)

I morgen tror jeg faktisk at jeg har lyst til å trene!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det går i skikkelig studentmat her for tiden, økonomien er ikke helt på topp :sjenert: Dagens middag er macaroni, litt first price-spaghettisaus, to grillpølser og litt revet ost :duskedame: Utrolig hvor greit det er allikevel altså ;)

I morgen tror jeg faktisk at jeg har lyst til å trene!

Studentmat går greit, når studielånet er rett rundt hjørnet ;)

Hurra for trening i morgen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Studentmat går greit, når studielånet er rett rundt hjørnet ;)

Hurra for trening i morgen!

Det blir nok studentmat en liten stund framover gitt :sjenert: Har kun søkt om stipend det semesteret her, og det angrer jeg litt på nå :daane: Men fra januar av får jeg fullt lån igjen, så det er ikke mer enn fem uker med litt halvdårlig råd :duskedame:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For å være helt sikker på at jeg klarer å komme meg på trening i morra har jeg nå laget ny spilleliste som jeg i skrivende øyeblikk synker over på mobilen :duskedame: Og før jeg tar kvelden skal jeg finne fram og pakke treningstøyet, sånn at jeg ikke har noen unnskyldning i morgen :duskedame: Jeg merker mens jeg skriver dette at motivasjonen allerede er på vei ned, men jeg SKAL. Sånn er det bare! :jepp:

Sleng gjerne inn litt motivasjon altså! :nigo: Jeg aner ikke hva jeg skal trene enda, men at jeg MÅ bevege meg for å få ut litt tanker og frustrasjon, DET er sikkert :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Caitlin

Tenk på den fantastisk gode samvittigheten du sitter igjen med etterpå treningen!! Åsså kan du spise en halv marsipangris med god samvittighet :jepp::fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenk på hvor sjelden det er at man angrer på å ha gått på trening! Det er MYYYYE oftere man angrer for IKKE å ha gått på trening ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

DRA PÅ TRENING! Hvis ikke kjefter jeg :fnise:

:fnise: Da MÅ jeg jo bare!

Tenk på den fantastisk gode samvittigheten du sitter igjen med etterpå treningen!! Åsså kan du spise en halv marsipangris med god samvittighet :jepp::fnise:

Åh, ja, det er sant. God samvittighet er så bra! :duskedame:

Tenk på hvor sjelden det er at man angrer på å ha gått på trening! Det er MYYYYE oftere man angrer for IKKE å ha gått på trening ;)

Godt poeng :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har trent! :duskedame: Det ble ikke verdens tyngste økt, 2.5 km på mølla og en del tøying etterpå, men jeg kan ikke huske sist jeg var på treningssenteret, så jeg er passe fornøyd nå ja! :duskedame:

Ikke såååå fornøyd med å komme hjem til 16 grader i leiligheten, men ny oljeovn og litt telys bør gjøre susen :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Godt jobba!

Takk :duskedame:

You go girl! klappe: :danse:

:duskedame:

Dere er så gode på støtte og motivasjon altså jenter! Kanskje jeg har lyst til å trene i morgen også? :klo: Enda jeg egentlig skal først på skolen, så på nattevakt... :sjenert: Jeg tror faktisk jeg satser på å rekke en økt hjemme jeg! :jepp:

Uheldigvis fulgte jeg Beibens råd om marsipangris, og spiste en halv sjokoladetrekt marsipangris, og gjett om kroppen min kicka på sukkeret! :daane: Enda jeg HAR spist masse sukker i det siste... :sjenert: Jeg ble så dårlig at jeg måtte sove en time på sofaen :daane: Så det er en stund til neste marsipangris ja!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Caitlin

Hvordan går det i dag?

Har du gitt opp lavkarboen? Jeg skulle ønske jeg klarte å legge om til lavkarbo, men etter ørten forsøk må jeg bare innse at jeg ikke klarer det i lengden.. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...