Gå til innhold

Aramee venter på Frosken - ETA Desember <3


Aramee

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Denne uka har gått strålende! Føler meg mye bedre når jeg har kontroll på måten :) neste uke håper jeg på å få trent litt også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det eneste som er tøft nå er nattevaktene :P føler at jeg spiser som en hest, haha. Men vekta viste -3 kg på fredag, så jeg er ved godt mot!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endelig litt trening igjen :duskedame: Har forfalt mer enn ønsket, så det ble en kort økt (5 min gange, 2 runder jogging og 1 runde spurt i motbakke, og så 5 min gange igjen), men jeg fikk i alle fall beveget på meg :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Poenget er bevegelse, snart er du tilbake der du var :duskedame:

Jeg er ikke heeeelt overbevist altså, for jeg har slitt med maten etter at jeg gikk av nattevakt nå i helga :sjenert: Det er så rart, enten så funker maten, eller så funker treninga. Hvorfor får jeg ikke til begge deler samtidig? :kjefte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De stakkars små mageøvelsene jeg gjorde her forleden var tydeligvis mer effektive enn jeg trodde, for jeg er kjempestøl i magen :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil ha støl mage! Trener mageøvelser, men tydeligvis ikke riktig/effektivt nok - magen gjør bare ikke vondt... Har lagret linken, tusen takk! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil ha støl mage! Trener mageøvelser, men tydeligvis ikke riktig/effektivt nok - magen gjør bare ikke vondt... Har lagret linken, tusen takk! :)

Jeg syns alle de øvelsene jeg linket til er tunge jeg :sjenert: Men håper på framgang :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hihi... så herlige strekfigurer :fnise:

Burde strengt tatt slengt meg på disse øvelsene jeg også. Magemusklene blir litt.. funny.. etter at man har fått barn gitt.

Uansett herlig å se at du er igang. Jeg heier på deg!!

:Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, jeg har vært så utrolig dårlig etter skolen ("jobb") i dag :daane: Da jeg kom hjem var jeg i utgangspunktet ganske sliten, så jeg satte meg litt på sofaen. Tok et stykke kake (hjemmebakt, nam nam! :fnise: ) og merket raskt at jeg reagerte på høyt sukkerinnhold så jeg gikk og la meg. No stress, det skjer relativt ofte. :sovne: Men et par timer senere våkner jeg og er klissvåt av svette, svimmel, kvalm, føler meg helt utslitt og når jeg reiser meg opp føles det som om jeg ser ut gjennom hullene i en en-krone og jeg skjelver skikkelig. :daane: Dette har også skjedd før, og selv om det er skikkelig ubehagelig er det ikke vondt per se, så jeg går så fort jeg kan (som ikke er veldig fort :fnise: ) ut på kjøkkenet og får i meg to sjokoladebiter og litt drikke. Sakte men sikkert slutter svettingen og skjelvingen, synet kommer tilbake og kvalmen forsvinner, så da lager jeg en brødskive. En halvtime etter det igjen begynner jeg å skjelve på nytt, denne gangen fordi jeg fryser, og jeg går og legger meg og ender opp med å sove enda tre timer :sovne:

Og for dere som ble litt bekymra nå: no stress. Jeg mistenker noe som kalles reaktiv hyperglykemi, lavt blodsukker etter inntak av høyt antall raske karbohydrater, så nå skal blodsukkermåler anskaffes sånn at jeg kan teste ut litt før jeg går til legen ;)

Ingen trening i dag da :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg har tillatt meg selv å ta litt semi-høstferie fra skolen, så det blir litt lite studierelatert denne uka :fnise: På mandag var jeg på roadtrip :duskedame: Og i går var det tur i skogen :trene: I dag skal jeg faktisk en tur på jobb :kaffekopp: Torsdag blir det litt skole (hvis jeg orker å stå opp :sjenert: ) og fredag skal jeg sove hele dagen før jeg starter nattevakthelga :duskedame:

Merker godt på kroppen at jeg gikk langt i går, har vondt i knær og hofter og er stiv i legger og lår :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Daenerys

Jeg har også "minihøstferie", har ingen forelesninger i dag, og (utrolig!!) ingen imorgen eller fredag heller! Første gang fagene har koordinert leseuke så bra :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...